Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sjaak 21-04-2022

Ik was op zoek naar een iPad, maar die was overal uitverkocht. Belsimpel had ze nog wel en kon ze de volgende dag leveren. Aanvankelijk dacht ik dat ik na het bestellen een bericht zou krijgen dat het toch later geleverd zou worden. Gelukkig niets van dit alles, de iPad werd keurig de volgende dag geleverd. En dat voor een scherpe prijs.

Steeph 21-04-2022

Een duidelijke website met scherpe prijzen en een snelle levering. Ik raad deze site zeker aan.

A.K. 21-04-2022

Hele snelle verzending! Laat in de middag besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Erg tevreden!

prima 21-04-2022

service en prijs prima !
veel keuze en mogelijkheden
direct zichtbaar de beschikbaarheid

Bob 21-04-2022

Via de site van Belsimpel 2 Samsung A52 telefoons besteld voor een concurrerende prijs. Via de zéér gebruiksvriendelijke site werd ik eenvoudig op het spoor gezet voor bijbehorende hoesjes en screenprotector en keuze uit SD-kaarten. Zo was ik in één keer klaar. De levering was snel, compleet en keurig verpakt. Héél tevreden, maar een "10" is alleen voor de "meester"! Overigens zijn wij ook héél tevreden over dit type telefoon en al heel lang over het merk Samsung.

Joseph 21-04-2022

Het ging alles makkelijk en snel. Det ontvangst ging goed en ik heb de bestelling dat ik wilde.

Janet K 21-04-2022

Ik bestel al mijn toestellen, voor het hele gezin, bij Belsimpel. Je ziet snel wat de verschillende opties zijn, betaalt nooit teveel en weet ook direct of een toestel op voorraad is. De leveringen zijn snel, netjes en zorgvuldig. Dus dit is standaard 'mijn telefoonwinkel'.

Meinte Vierstra 20-04-2022

Goed product
Goed verpakt
Snelle levering
Duidelijk over levering tijden

Italmar Rodrigues 20-04-2022

I found Belsimpel on the search of Kieskeurig for my Airpod and Magsafe wireless charger. The website it was easy to use and they delivered my products on the next day! Everything was perfect.
I really recommend belsimpel!

C.Maarsen 20-04-2022

Duidelijk zijn de zoekmogelijkheden aangegeven van de diverse producten. Maakt het zoeken eenvoudig.

Jan 20-04-2022

Bestelling werd prima uitgevoerd. Tevreden dus. Verrassing was dat er geen stekker werd bijgeleverd die ik apart weer moest bestellen omdat het kabeltje een andere afmeting had dan de vorige. Had mss vermeld moeten worden.

Resner 20-04-2022

Na de vraag of het hoesje zou passen wat niet helemaal duidelijk uit de omschrijving te halen viel, snel ijd het juiste advies en de beste prijs natuurlijk.

Karen 20-04-2022

Was opzoek naar een nieuwe iPad en Belsimpel.nl had de goedkoopste prijs. Goed verpakt en snelle levering.

Aslanian 19-04-2022

prima, direct regelen, vriendelijk personeel, deskundig en de beste prijzen

Anne 19-04-2022

Overzichtelijke site, snel binnen en snel mijn telefoon in gebruik. Dit is mijn 2e keer dat ik bij belsimpel heb besteld. Erg tevreden

Anne 19-04-2022

Richard 19-04-2022

Goede en duidelijke website, prijzen van de producten zijn scherp geprijsd en de levering is snel.
Eerlijke uitleg en uitgebreide specificaties met de voor en nadelen van de producten soms met een filmpje.

leen ijdo 19-04-2022

goeie informatie via de site. Prima produktomschrijving en snelle levering conform afspraak

Flip 19-04-2022

Helemaal goed!
Leverde product voor de goedkoopste prijs, prima communicatie en snelle verzending.

Arie 19-04-2022

Prima levering.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
Al meerdere telefoons besteld

Mike Ver 18-04-2022

Makkelijke site. Eerlijke prijzen en goede beschrijving van de artikelen. Eenvoudige bestel procedure.

PJM 18-04-2022

Mijn ervaringen met de webshjop Belsimpel zojn positief verlopen tijdens het aankoopproces van mijn mobiele telefoon. De site geeft ruim voldoende informatie over het betreffende mobiel. Zowel de plus- als de minpunten. Ook het bestelproces verliep probleemloos, tot en met de betaling aan toe. Mag wel zeggen. dat ik zeer tevreden ben.

Willeke 18-04-2022

Duidelijke website, bestellen ging heel gemakkelijk, vlotte levering, erg blij met mijn nieuwe telefoon

Implicom 18-04-2022

Als trouwe klant van Belsimpel ben ik zeer tevreden over de service.
Mijn bestellingen worden altijd probleemloos en op tijd bezorgd

MarloeZ 18-04-2022

Ik heb bij Belsimpel een tablet aangeschaft, omdat zij de goedkoopste aanbieder waren van deze specifieke tablet. Online aanschaf prima verlopen, product snel in huis. Dus prima webshop.
Echter! De bereikbaarheid van Belsimpel is tragisch.
Er is alleen een mogelijkheid voor telefonisch contact.
Je hangt te wachten en wachten tot je aan de beurt bent en wanneer vervolgens gezegd word dat er 0 bellers voor je zijn, hang je nog tevergeefs te wachten, want je krijgt niemand aan de telefoon. Na 10 minuten wachten op niemand, opgehangen en opnieuw geprobeerd...zelfde aantal mensen voor me (hadden zij ook de moed opgegeven en het opnieuw geprobeerd?) Dit na 3x proberen beu. Hierdoor twijfelde ik of ik überhaupt iets bij ze moest kopen, dus ben eerst maar eens naar een fysieke winkel gereisd. Ik hoop maar dat er nooit wat aan mijn tablet mankeert, maar zo ja, dan ga ik dus naar de winkel. Jammer.