Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JL 25-03-2024

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf.
Nu moest er snel een nieuwe telefoon komen. De voorganger zwerft nu ergens als wees rond bij de Oosterburen.
Dus BELsimpel to the rescue. Prima prijs en de dag na bestelling bezorgd.

Jan 25-03-2024

Internet site werkt perfect. Je kan selecteren op je eigen wensen en er is zéér uitgebreide informatie en veel reviews beschikbaar.

Jan 25-03-2024

Snelle en goeie levering van een goed product.
Aanbevelen aan kennissen wanneer het nodig is.

Ron 24-03-2024

Goede prijzen en altijd op tijd geleverd, kortom prima gelegenheid om je telefoon of tablet aan te schaffen.

Auke 24-03-2024

Zeer goed bedrijf en niet te duur .mooie iphones en iPads gekocht en mooie korting

Daphne 24-03-2024

Via mijn werk heb ik bij Belsimpel een mobiele telefoon gekocht. De site is gemakkelijk in gebruik. Snelle service, ik had na mijn bestelling na een paar dagen de nieuwe telefoon in huis.

H. Bruins 24-03-2024

2 setjes AirPods Pro besteld. Op tijd geleverd. Echter beide setjes werkten niet goed. Het bleek niet mogelijk om ze om te ruilen voor nieuwe setjes. Als alternatief zijn refurisbished setjes aangeboden. Belachelijke oplossing.

Michiel 24-03-2024

Na een verkeerde bestelling was terugzenden en geld terug zo gepiept. overigens ook lof voor het daadwerkelijk waarmaken ven: voor 23.00 besteld, morgen in huis.

Joan 24-03-2024

Prima service. Correcte, snelle levering.
Jammer dat het op Zondag bezorgd werd.
Verder Toppie!!

M.Sijbesma 23-03-2024

Zoals altijd leverde belsimpel.nl de beste telefoon voor de beste prijs. Een overzichtelijke website, gemakkelijk bestelproces en snelle en goede verzending zorgden ervoor dat ik binnen één dag aan de slag kon gaan met mijn nieuwe telefoon!

william 23-03-2024

een goede service en snelle levering ik bestelde om 23:00 en de volgende dag was het binnen

M Damwoude 22-03-2024

Goede en duidelijke webshop met scherpe prijzen. Snelle levering, ook naar een pakketpunt mogelijk. Produkt was goed verpakt en voldoet aan de verwachting. Samsung tab A9+.

G.V 21-03-2024

Op zoek naar een nieuwe mobile telefoon is vaak een hele zoektocht, tot dat ik op de site van belsimpel terecht kwam. Voor mij is deze site erg duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Natuurlijk doe ik ook aan prijsvergelijking , en ook dat gaf mij een goed gevoel.
De bestelling werd de volgende dag geleverd, en voldoet geheel aan zijn verwachting.

Leila 21-03-2024

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, snel geleverd en het toestel was hier een stuk goedkoper dan bij de andere aanbieders. Kortom een aanrader.

Alain 21-03-2024

Zeer vlotte afhandeling snel geleverd
Op 1 dag was de gsm geleverd in belgie

Marieke 21-03-2024

Snelle levering en de laagste prijs, wat wil je nog meer? Als ik een nieuwe smartphone of aanverwante producten wil kopen, kijk ik zeker weer bij Belsimpel.

Ingrid 20-03-2024

Besteld en volgende dag al in huis .
Heel tevreden men mijn bestelling.
Goede service. Zou zeker bij de volgende keer bestellen bij Belsimpel.

Andre 20-03-2024

Prima eerdere ervaring met Belsimpel.
Duidelijke webshop.
Eerlijke prijzen.
Zal niet snel ergens anders een telefoon aanschaffen.

Fahad Alnaji 20-03-2024

Ik vind dit een goeie winkel vooral omdat de producten snel en schadeloos binnen komen en als je iets zoekt dan vind je het ook snel dus is het niet moeilijk te vinden wat je wil ook de deals die jullie hier doen die zijn de beste deals. Ik koop hier alles van en ik ben met elke aankoop die ik hier koop tevreden.

J.W 18-03-2024

Tijdje al aan het kijken voor een nieuw toestel en Belsimpel sprong eruit met een goede aanbieding ondanks dat het een recent uitgebracht model is. Site is overzichtelijk en voldoende aanbod in verschillende prijsklassen. Werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en ook een snelle levering bij het afhaalpunt. Erg tevreden.

Elmeo 17-03-2024

Snelle levering! De batterij gaat lang mee (bijna 10 dagen) en de synchronisatie met mijn smartphone verloopt vlekkeloos, ik heb een iphone 13. Een geweldige aankoop voor wie op zoek is naar een betaalbare en hoogwaardige smartwatch.

Henk Koeslag. 17-03-2024

Ik zocht een klap telefoon
En kwam uit bij belsimpel
het wert de emporia touch smart 2
Ik ben zeer tevreden.

Zeer tevreden 17-03-2024

Op 28 februari heb ik een IPad 2021 64 GB besteld. De volgende dag werd deze geleverd. keurig verpakt. De IPad voldoet aan onze verwachtingen. Snelle service en redelijke prijs

Wouter 16-03-2024

Samsung Galaxy S24 Ultra 1Tb
Gekocht bij Belsimpel omdat via het werk van mijn vriendin een fikse kortingsvoucher bij alleen Belsimpel ingeleverd kon worden.
Eerste ervaring: de website gaf aan dat de telefoon "Op voorraad" was en de volgende dag geleverd zou worden. Tevens krijg je bij andere abonnementen een andere prijs maar ik wilde sowieso mijn Odido verlengen. Met de verlenging van mijn abonnement was het verschil met wat ik eerst vond was ongeveer 120 Euro duurder en kon de goedkopere prijs niet meer terug vinden. Toch maar de bestelling gedaan.
Verzending zou gratis zijn volgens maar stond in de factuur op 4,95 Euro.
Vervolgens de betaling gedaan en wachten.
Helaas kwam de telefoon niet de volgende dag maar heeft het een paar weken geduurd. Vrij snel al contact met Belsimpel opgenomen via de mail (prima, netjes en redelijk snel te woord gestaan) maar daar geven ze aan dat het model wat ik had gekozen samen met Odido niet op voorraad was. Dat was wel jammer, zeker als je ongeduldig bent.
Vervolgens zat er een inruilkorting op van 150 Euro + toestelwaarde. Ik wilde mijn oude Sony Experia Z inruilenmaar die was te oud en namen ze niet meer in bij hun partner bedrijf die de telefoons inneemt. Het contract met Belsimpel en de voorwaarden van de inruilactie gaven alleen niks aan hier over. Wederom via mail contact gehad met partner Reprise Recommerce en Belsimpel en bij beide prima, netjes en snel te woord gestaan.
Belsimpel kwam zelf terug met de optie om de 150 Euro te mogen houden uit coulance en het toestel mocht ik dan ook houden. Erg netjes en contractueel juist.

Overall begon het wat tegenvallend maar het goede contact met de klantenservice maakte mijn beoordeling tot wat hij is.

Van Dijk 16-03-2024

Online een telefoon besteld. Uit voorzorg bij een belsimpel filiaal laten bezorgen. Op de site stond telefoon op voorraad en binnen 24 uur bezorgd. Wel een sms ontvangen dat de telefoon onderweg was. De sms dat hij voor me klaar lag kwam maar niet. Wel kreeg ik na een week de herinnering sms dat hij al een week klaar lag en dat ik de telefoon moest ophalen.