Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 20-05-2023

Al voor de 2e keer een artikel gekocht die overal duurder was, een smartwatch en de vorige keer een smartphone en dan ook nog eens 's avonds besteld en de volgende ochtend bezorgd, echt top.

Pieter48 20-05-2023

Altijd prima service en super snelle levering, zelfs op zondag! De Samsung Smarttag voldoet uitstekend en mijn vrouw heeft er veel plezier van gehad om de koffers te traceren tijdens haar vliegreis van Brussel naar Londen en van Londen naar Phoenix! Zo was ze er zeker van dat de koffers in het vliegtuig waren geladen. Super apparaatje!

Sonja 20-05-2023

Supersnelle levering, netjes op de hoogte gehouden. Geen idee van dat jullie ook horloges verkochten.

Henk 20-05-2023

Alles soepel verlopen en de beste prijs in vergelijking met andere winkels!

Dennis 20-05-2023

Na het bestellen van de telefoon om 21:30 werd binnen een uur de order opgepakt door KPN als verlenging en kreeg ik een melding dat de order verzonden was. Dit ging allemaal vlekkeloos en razendsnel. De volgende ochtend kreeg ik mijn nieuwe telefoon thuis geleverd en alle duidelijke informatie had ik reeds op de mail vwb het contract. Het hele proces van bestellen tot tekenen en afronden verliep zonder enig probleem en de bestelling was razendsnel bezorgd. Al met al een cijfer 10

Margaretha 20-05-2023

Na 10 jaar een nieuwe I pad gekocht. Deze was voordelig bij belsimpel. Prima en snelle levering.! I pad was goed en stevig verpakt. Werkt perfect en makkelijk te installeren.

Monique 19-05-2023

Goede keuze om mijn smartphone te kopen bij Belsimpel. De prijs was in verhouding met andere winkels (exact dezelfde smartphone) goedkoper. Mijn aankoop was gemakkelijk te bestellen via de website, een heldere site.
De levering was snel en via mails werd ik op de hoogte gehouden van de dag en het tijdstip waarop mijn aankoop thuis gebracht werd. Toen ik vlak ervoor wist dat ik niet thuis was, kon ik het bezorgadres gemakkelijk aanpassen.
Top geregeld!

Christian 19-05-2023

Ik heb laatst AirPods pro 2 gekocht en deze zijn mij goed bevallen. Dit komt vooral door de uitgebreide informatie die op de site van belsimpel stond, hierbij heb ik vele items kunnen vergelijken en de juiste keuze kunnen maken. Ook was dit product bij belsimpel goedkoper dan bij andere concurrenten!

Veronique 19-05-2023

Al een paar keer besteld bij belsimpel. Ze in snel en meestal de goedkoopste.

miny 19-05-2023

Zoals altijd was het bestellen bij Belsimpel van mijn nieuwe telefoon en de verwerking en verzending van de bestelling weer erg goed en voldeed dit aan alle mijn verwachtingen

Jeroen 19-05-2023

Goede prijzen, snelle levering, telefoon was goed verpakt, avond levering kost niet extra's
Prima tevreden, aanrader voor anderen.

Nancy 19-05-2023

Snelle service en behulpzame medewerkers op het moment dat je ze nodig hebt. telefoons altijd voordeliger dan elders. Top bedrijf!

Marloes Baltink 19-05-2023

Deze site heeft alles duidelijk staan waardoor niets onduidelijk is. De levering klopt ook de volgende dag was het bij mij bezorgd. Ben nog steeds heel blij met het product!

Herko 18-05-2023

Monteur was keurig op tijd na telefonische aankondiging aanwezig. Diagnose was binnen 15 gesteld. Voorrij en -diagnosekosten totaal € 89,=. en dat vond wel duur.

Leo Dignum 18-05-2023

Deskundige omschrijving van de aangeboden
Artikelen en snelle accurate levering voor vriendelijke prijs

Oppo telefoon gebruiker 18-05-2023

Goede telefoon
Redelijk geprijsd
Werkt prima
Snelle levering
Makkelijk in gebruik
Mooi design
Gebruiksvriendelijke telefoon die ik mensen zeker kan aanbevelen

José 18-05-2023

Goed overzicht en snel bezorgd.Netjes verpakt. Voor een ouder persoon goed.

Alfred 17-05-2023

Het was de goedkoopste optie, bij een betrouwbare winkel. Goede reviews, interface ziet er goed uit en snelle levering.

Ashna 17-05-2023

Snelle levering, goede communicatie tijdens het proces. En heel goed product.

Jan Hendrix 17-05-2023

Goed, snel en correct.
Prijzen zijn o.k.
Koop al jaren bij belsimpel , nooit problemen.

R van wijk 17-05-2023

Goede prijs en goede levering 👌.
En dat er in de toekomst maar meer aanbieden mogen volgen.

Rob 17-05-2023

Wij hebben met zijn tweeën 6 jaar geleden onze mobiel bij Belsimpel gekocht. Nu sinds kort weer 2 toestellen met volle tevredenheid door Belsimpel geleverd gekregen. Alles gaat soepel tot leveren aan toe!
De informatie op de website is ruim voldoende. Voor vergelijking kijken we ook bij de fabrikant op de website voor bijzondere details. Ook levert Belsimpel handige accessoires die van goede kwaliteit zijn.
Zoals onze beschermhoesjes die perfect passen en werken.

Ben 17-05-2023

De website is duidelijk, een grote keuze aan GSM,s prijs gunstige aanbiedingen, de levering is snel en volgens afspraak producten zijn goed verpakt, hebben al vaker bij Belsimpel bestellingen gedaan en altijd tevreden

M. Buitenhuis 17-05-2023

Duidelijke website, concurrerende prijzen. Bestelling vlot en in goede staat ontvangen.

17 mei 2023 17-05-2023

Goede telefoon voor de beste prijs en super snelle levering. Toppie Heb al onze telefoons van Belsimpel