Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marc 25-08-2023

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Zeker een snelle levering, top. Ook de goedkoopste op internet op dat moment

Asana 25-08-2023

Nog niet zo veel bij Belsimpel gekocht maar beide keren uitermate tevreden met hen. Duidelijke website, goede prijzen, snelle levering en met name uitstekende service bleek toen er fabrieksdefect in een product bleek. Belsimpel loste eea zeer snel op.. Belsimpel is een aanrader!

Marja van Tilburg 25-08-2023

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel! Omdat ik niet goed ben met smartphones is dat heel belangrijk voor mij.

Merijn 25-08-2023

Ik heb een Pixel 7 en de bijbehorende schermbeveiliging van belsimpel.nl aangeschaft. De volgende dag werden zowel de Pixel 7 als de bescherming bezorgd, wat me erg blij maakte. Toen ik echter de schermbeveiliging op mijn telefoon aanbracht, merkte ik dat er aan alle zijden van het scherm ruimte overbleef. Bij nader onderzoek van de verpakking bleek dat de schermbeveiliging eigenlijk bedoeld was voor de Pixel 7a, die een iets kleiner scherm heeft. Er was een sticker over het Pixel 7a-logo geplakt, wat ik nogal vervelend vond. Omdat ik de schermbeveiliging al had aangebracht, heb ik geen poging meer gedaan om mijn geld terug te krijgen, maar dit heeft mijn ervaring met belsimpel wel negatief beïnvloed. Ik hoop dat dit in de toekomst kan worden opgelost, zodat ik mijn producten nog steeds bij belsimpel kan kopen.

B. 25-08-2023

Goede snelle service. Duidelijke communicatie. Goedkoper dan mening concurrent

Mobile telefoon 25-08-2023

Snelle levering en goede prijs en kwaliteit van de gekochte producten en goed verpakt

B. P 24-08-2023

Goede service, snelle levering en goede prijzen. Ik ben zeer tevreden over Belsimpel.

Noor 24-08-2023

Een zeer snelle levering en service. Makkelijke betaalmogelijkheden en de laagste prijs.

Joost 24-08-2023

Al vaker een telefoon gekocht omdat de prijzen goed zijn en snelle levering, top!

Arjan 23-08-2023

Nu voor de 3e of 4e keer een telefoon besteld. Alle keren zonder problemen en een super snelle levering.

Lisa 23-08-2023

Een goede prijs en kwaliteit verhouding. Product wordt netjes en erg snel verzonden, meerdere aankopen bij Belsimpel gedaan! Zeer over te spreken!

Diana 23-08-2023

Snelle en correcte levering. Erg blij met de telefoon. Alleen jammer dat hij er niet in de andere kleur was

Elise 23-08-2023

Snelle communicatie en levering. Daarnaast zorgvuldig verstuurd. Zeer tevreden

Martijn 23-08-2023

Snelle levering van mijn Nothing ear set
Netjes in een neutrale doos. En voor een goede prijs

Marcha 23-08-2023

Makkelijk kiezen en bestellen, volgende dag in huis, kortom niets te klagen over dit bedrijf!

Melissa 23-08-2023

Goede service na her terug sturen van mijn horloge. Goed geholpen aan de telefoon en super vriendelijk!

fred 23-08-2023

makkelijk en overzichtelijke website.
duidelijke omschrijving van de artikelen.
snelle levering.

Nazir Nouri 23-08-2023

Goed producten en snelle levering met goede prijzen. Ik heb vaker producten gekocht of besteld bij Belsimpel. Ik ben zeer tevreden.

Jonne 22-08-2023

Overzichtelijke website, goede en hele vriendelijke klantenservice en super snelle levering! Oftewel niks op aan te merken en zeker aan te bevelen!

Pdm Courbois 22-08-2023

Het bestellen ging heel makkelijk. Na op internet verschillenden sites’s en de prijs van de samsung tablet vergeleken te hebben kwam belsimpel als voordeligste uit de bus. Nooit geweten belsimpel ook tablets verkocht.

P.Winkelman 22-08-2023

Belsimpel geeft uitstekende informatie van al de mobiele telefoons en toebehoren. Ook de prijzen van de telefoons zijn erg goed t.o.v. de andere leveranciers. Vervolgens worden bestellingen zeer snel geleverd.

Fokke 22-08-2023

Belsimpel had de leukste prijs voor mijn nieuw toestel. Afhandeling gewoon goed in orde. Goed verpakt en is dus heel aangekomen. Toestel ingericht en verdraaid hij doet het volkomen naar wens.

L. Frijters 22-08-2023

S'avonds besteld, de andere dag al in huis, snel, en een scherpe aankoopprijs.

Jan van arnhem 22-08-2023

Goede website .doen wat ze beloven ,op afgesproken tijd in huis tijd in huis.
Top

Eija 22-08-2023

My telephone came a day later than promised and was left downstairs without signature. Phone is good.