Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P. van N. 26-05-2021

Goed en snel afgeleverd. Communicatie verliep goed. Mogelijkheid om bij de winkel op te halen.

Mylo 26-05-2021

Ik heb uiteindelijk ook nog een tegoedbon gekregen van 50 euro dit kan ik erg op prijs stellen uiteindelijk was het een goede oplossing!!

--------------------------------------------------------------------------

Review 25-5-2021:

Uit eindelijk is het goed opgelost en heb ik een nieuwe telefoon ontvangen.

--------------------------------------------------------------------------
Review 12-5-2021:

Ik heb zondag 2 mei een Iphone XR bij jullie gekocht en die maandag 3 mei binnen gekregen. Ik heb hem toen uit de doos gehaald en hij is 5 seconden aan geweest waarna hij uit viel en niet meer aan ging. Ik deed hem aan de lader maar zelfs dat hielp niet. Ik heb toen contact op genomen en het verzoek was om hem terug te sturen zodat ze konden kijken wat er was. Ik zou binnen 1-3 werkdagen geholpen worden maar ik heb er nu nog steeds niks van gehoord. We zijn nu 2 weken verder en heb verder nog niks ontvangen en er al meerdere keren achteraan gebeld waarna ik het zelfde verhaal steeds weer kreeg te horen. 'Wacht u alstublieft nog 1 dag dan zullen we u op de hoogte stellen' nou niet dus.

Marc van Zijl 26-05-2021

Op 6 mei heb ik een review geplaatst over kapotte airpods. Hierop heeft Belsimpel contact gezocht en samen met mij naar een oplossing gezocht. Hoewel Belsimpel en vooral fabrikant Apple geen bereidheid tonen de airpods gratis te repareren, want enkele weken na afloop van de garantietermijn aangemeld, is Belsimpel wel zo vriendelijk geweest om mijn zoontje tegemoet te komen in de aanschaf van zijn nieuwe airpods. Apple blijft daarentegen star in zijn houding en doet helemaal niets. Fijn te merken dat Belsimpel wel met zijn klanten meedenkt.

JP Klein 26-05-2021

Snelle levering. Had het de volgende dag al in huis. En dat voor een zeer scherpe prijs.

Sander 26-05-2021

Vertraging in bezorging om afstand voor werknemers te kunnen waarborgen. Adverteer dan ook niet met dat je de volgende dag kan bezorgen als je voor 11:30 uur besteld.

Dennis 25-05-2021

Snel gevonden, snel besteld en snel geleverd!
Zeer fijne iPhone, ben er blij mee.

Dank jullie wel.

Martha 25-05-2021

Duidelijke omschrijving van het product, de levertijd en prijs. Daarbij is de prijs zeer aantrekkelijk. Snelle levering, nette verpakking, kortom top!

Robin Timmermans 25-05-2021

Website zit duidelijk in elkaar. Ze zetten alles op een rijtje om de meest voordelige provider voor jou eruit te halen. Doen wat ze zeggen had de volgende dag mijn telefoon in huis. Soms deed de website moeilijk met dingen in mijn winkelwagen leggen.

Victor D 24-05-2021

Al verschillende keren telefoons besteld los en in combinatie met abonnementen. Gemakkelijk en snel te bestellen en een breed aanbod van merken.

ABi 24-05-2021

Goed aanbod
Betrouwbaar
Goede klantenservice
Altijd NL garantie voorwaarden

Lieke 24-05-2021

Meer dan genoeg keus, uitgebreide produkt beschrijving, info en reviews. Ik heb verschillende aanbieders vergeleken en vrij snel voor een toestel op belsimpel besloten: beste prijs-kwaliteit verhouding. Laat in de middag besteld en ik had het toestel de volgende dag al in huis. Perfect.

Göktan 24-05-2021

Airpods gekocht 1 jaar geleden, aangemeld voor reparatie wat betreft zacht geluid uit de oortjes.

Medewerkster aan de telefoon gaf aan dat ik niets hoefde te betalen als ik het niet wou laten repareren (als het buiten de garantie viel) vervolgens krijg ik een prijsopgave met een belachelijke prijs voor het ongerepareerd terugsturen en reparatie terwijl dit hoort gerepareerd te worden!!!.

Ik verwacht een goede oplossing Belsimpel, ik kan vast wel aan iedereen in mijn omgeving doorvertellen hoe slecht de klantenservice is!

Lammert 24-05-2021

Prima website met goede keuze , ook voor mijn werk een telefoon bestelt voor een cliënt . Gebeld met Belsimpel en goed advies gekregen . Top !

Polleke 23-05-2021

Alles zeer eenvoudig te zien en te bestellen, correcte aflevering volgens track en trace.

A.V. 23-05-2021

Heb niets dan goeds te vertellen over mijn ervaringen bij Belsimpel.nl.

Had daar in april jl. een Oneplus 9 pro met accessoires besteld waarvan de draadloze lader nog niet in stock was. Hierdoor ontstond er enige vertraging met mijn levering waardoor ik mijn bestelling aanvankelijk had gecancelled.

Na online contact te hebben gehad met de klantenservice van Belsimpel, werd mij duidelijk gemaakt dat de levering van mijn bestelling steeds werd vertraagd omdat de draadloze lader niet in stock was.

De klantenservice medewerkster erkende dat mijn bestelling minus de lader allang thuis had kunnen zijn, waarop ik besloot om de bestelling weer te activeren. Als goedmaker kreeg ik ook een voucher, met € 20,00 korting voor de draadloze One Plus warp charger die ik uiteindelijk had gebruikt om de lader aan te schaffen toen het in stock was.

Bedankt voor de goede service Belsimpel.

Muga 22-05-2021

Beste webwinkel in jaren , blijf aub. zo . Ik kocht een iPad de prijs was de reden maar afhandelen krijgt een 10+ van mij , geen onnodige verplichte account , gewoon je address en “klaar is Kees” ...levering ook perfect volgende dag en op een zondag zonder extra kosten...top winkel ik kom terug zeker weten.

Elsa Yepes-Sierra 22-05-2021

Mijn bestelling was de volgende dag thuis ...sneller kan het niet. Ben zeer tevreden met jullie dienst en mijn bestelling!!

Kim 22-05-2021

Een hele fijne website om producten met elkaar objectief te kunnen vergelijken. Betrouwbaar, snelle levering en prijs/kwaliteit goed. Ik raad de webshop aan.

Cissie 22-05-2021

Laat besteld maar zoals beloofd volgende dag in huis, perfecte service, en voor scherpe prijs

Rob 22-05-2021

Snelle levering. Goed verpakt. Ook handig zijn de tips op de site mbt de nieuwe telefoon

Rian 21-05-2021

Makkelijk besteld. Goed contact en snelle levering. Heel erg tevreden met de nieuwe telefoon, die de volgende dag al in huis was.

Manon 21-05-2021

Eigenlijk alleen maar tevreden. ‘S avonds telefoon besteld en de volgende dag keurig met ontvangen met aangetekende post. Alles in orde. Blij met de snelle verzending!

Corrie 21-05-2021

Snelle probleemloze levering van het bestelde telefoontoestel tegen een redelijke prijs.

ruth 21-05-2021

makkelijke website en bestellen ging ook super makkelijk. Verder vandaag besteld, had ik de telefoon al de volgende dag in huis. Super ga zo door.Deze site ga ik ook aan mijn vrienden en kennissen aanbevelen.

Wil 21-05-2021

Makkelijke en overzichtelijke site duidelijke beschrijving van de producten en heel snel bezorgd!
Ik ben er erg blij mee.