Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emmeke 30-12-2022

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Voor de 2e keer een nieuwe telefoon hier besteld.

Edwin 30-12-2022

Besteld bij Belsimpel omdat zij altijd snel leveren en doorgaans de scherpste prijzen hebben. Ook deze bestelling weer volgens verwachting gekregen.

van Bemmel 30-12-2022

perfect en zeer snel geleverd
keurig neutraal verpakt
goed en professioneel gedaan

Dinja v Berlo 30-12-2022

Hele goede ervaring met belsimpel, al een aantal keer een mobiel gekocht en Apple airpods de gewone maar ook de pro. Prijs v belsimpel is in verhouding met andere site,s goedkoper(mijn ervaring). Snelle levering en goede service wat ook heel prettig is. Ik raad belsimpel ten zeerste aan...Zal in de toekomst zeker vaker bij belsimpel een bestelling doen...Top!

Richard 30-12-2022

Super snelle shop die ze afspraken waar maakt
Ik bestelde me EarPods laat in de avond
Kreeg meteen een terugkoppeling
Ze worden morgen bezorgd
Ik zei nog tegen me vriendin
Nou dat zal wel maar half december geloof ik niet dat ze er morgen zijn .
En ja wel hoor volgende dag in huis.
In 1 woord superwebwinkel .
En ze hadden ook nog is de laagste prijs .
Top !!!!!

Visje 29-12-2022

Ik heb een leuke telefoon gevonden via Belsimpel. Nog altijd tevreden. Echter waar ik niet blij mee ben is dat er suggesties werden gedaan om bij de telefoon te kopen. Logische dingen als een scrreenfolie en een telefoonhoesje. Ik dat erbij aangeschaft. Krijg ik alles thuis bezorgt, 2 dagen later dan belofte, kan gebeuren. Ik telefoon uitpakken. Zie ik tot mijn verbazing dat de fabrikant ook een hoesje meestuurt. De suggestie koop een hoesje erbij is dus niet logisch geweest.

Vweijs 29-12-2022

Heb al vaker hier besteld altijd de beste service en snel geleverd. Als er iets mis is met jet product is het ook snel opgelost

Tamara 29-12-2022

Super snelle levering, toestel de volgende dag in huis zoals door Belsimpel aangegeven.

TdR 29-12-2022

Super fijn toestel voor een mooie prijs.
Jammer dat er geen USB-C laadvloer bij zit.

Kris k 29-12-2022

Heel vlot, uitvoerige uitleg en stipte levering ! Tevens ook goed qua prijs.

Patrick 28-12-2022

Duidelijke site. Goede (product)informatievoorziening. Scherpe prijzen. Snelle levering.
Eerst Airpods en later een iPad besteld.
Helemaal goed dus.

Peter 28-12-2022

De bestelling is wel goed gegaan maar ik later een mailtje van TNT man pakket kon ophalen op een afhaalpunt terwijl ik ervoor gekozen heb om hem thuis af te laten leveren dus ik zou graag willen zien dat dit de volgende keer anders gaat

Arlene 28-12-2022

Goed webwinkel, goed prijs, snel aflevering. De volgende dag mijn bestelling gekregen.

S 28-12-2022

Snelle nette levering...verder was het een kadootje en neefje was er blij mee

Joep 27-12-2022

Snelle levering en een lagere prijs! Het product voldeed aan de beschrijving en ben blij met de snelheid van de bezorging ( zelfs net voor de kerst )

Kim 27-12-2022

Altijd een fijne winkel om een telefoon bij te bestellen. Ze zijn duidelijk, snel en betrouwbaar.

F 26-12-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Ruim assortiment om uit te kiezen

JP 26-12-2022

Via de site is een duidelijke en goede keus te maken incl. eventuele bijpassende accessoires. Hierna volgt een snelle en volledige levering

Willem 26-12-2022

Overzichtelijke en informatieve site, goede prijs - kwaliteit verhouding en snelle levering

Kat 25-12-2022

Duidelijke webshop, goede prijs/kwaliteitverhouding.
Dezelfde avond verstuurd, volgende dag in huis.
Helemaal top!

Roy 25-12-2022

Snel en eenvoudig de telefoon kunnen bestellen. Overzichtelijke website en geen onduidelijke, extra kosten die pas bij het afrekenen tevoorschijn komen.

Ook was het snel verzonden en had ik het snel in huis! Super tevreden!

Erik 25-12-2022

De prijs, de omschrijving van het product en natuurlijk de gevestigde naam.
BelSimpel heeft vaker hele leuke en interessante aanbiedingen.

W.T. de Jong 24-12-2022

Een geweldige overzichtelijke, duidelijke en transparante site heeft Belsimpel... een scherp aanbod wat de prijs betreft van de Samsung Galaxy K23 .....verschillende nuttige accessoires kun je tegelijk mee bestellen .....ook duidelijke uitleg over verschillende belangrijke onderwerpen en instructie video's voor verdere uitleg bv. een screenprotector plaatsen ter bescherming van het glas ....

EdR 24-12-2022

Vind het een fine winkel, maar voor de aankoop van mijn horloge had de winkel weinig meerwaarde

Henk Zwier 23-12-2022

Duidelijke website! Hele snelle levering en mooie prijs voor mijn Airpods pro 2 generatie. Fijne koopervaring.