Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Pieter 23-10-2021

Erg fijne en snelle winkel. Ook de fysieke winkels zijn mooi en fijn. Goede klantenservice en de leveringen zijn, uitzonderingen zoals vertraging door corona, altijd snel en op tijd. De prijzen zijn ook zeer goed en doen absoluut niet onder t.o.v. andere veel grotere Europese winkels.

Cristian M 23-10-2021

My go-to website for electronic music production accessories/ gear.The shipping is always very fast and the service reliable. Further, usually I find the best prices on Bax.
All in all, the best out there

J.R 23-10-2021

Zeer goede service
Nooit problemen gehad met m’n gekochte producten

Zeker een aanrader

Ray 23-10-2021

Levering was prima in orde. Kopen in de winkel vind ik echt goed. (zeker de slagwerkafdeling geeft uitstekende voorlichting en denkt goed mee). Via de website kopen is goed te doen . Voorlichting via de klantenservice sla ik meestal over omdat de bereikbaarheid vaak voor mij te lang duurt.
Vandaar een 9.

Greg 23-10-2021

Leuk en aardig maar ik wacht al een week op mijn levering, of dit nu aan de bezorgdienst ligt of aan jullie maakt niet uit maar een week is echt wel niet NORMAAL…!!!

Beetje jammer
Officiele reactie van Bax-shop.nl 25-10-2021

Beste Greg,

Niet fijn dat je jouw bestelling nog niet hebt kunnen ontvangen natuurlijk. We kijken graag met je mee naar de status. Zou je ons jouw klantgegevens kunnen toesturen via een whatsapp bericht +31610192964.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Lichtstatief 23-10-2021

De lichtstatief deze ik besteld had , had al gebruikerssporen.
Ik heb wel voor nieuwe betaald .
Er stond 5 weken wachttijd.
Maar kreeg dag na bestelling al mail dat ik het mocht ophalen in winkel.
Nu zijn de gebruiks sporen niet van die aard dat ik er terug mee naar Antwerpen ga rijden.
Dit kost me meer aan parking en benzine.

Stefan 22-10-2021

Ik bestel al jaren bij Bax. Ze hebben er alles wat ik nodig heb en het wordt ook nog eens snel geleverd. Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad met Bax!

Frits van Breemen 22-10-2021

Persoonlijk vind ik dit een fijne (online) winkel met een goede duidelijke website die , een uitgebreid assortiment aan producten
laat zien. Daarnaast kun je ook advies verkrijgen over hetgeen wat je koopt . Hetzij over de aankoop van een gitaar of in mijn geval
het aan sluiten van nieuwe potentie meters (pots ) ook wel genoemd heb daar een heel duidelijke uitleg voor ontvangen.
Kan nog wel even doorgaan maar nogmaals een fijne zaak op te winkelen Chapeau BAX...

Rk 22-10-2021

Beste music shop die er is.
Heb meerdere keren producten bij bax music besteld ben over alle producten zeer tevreden nooit problemen gehad en altijd op tijdgeleverd.
Het is dat ik niet genoeg geld heb anders had ik de hele webshop leeg gekocht ;)

Jaap 21-10-2021

Persoonlijk vind ik de klantenservices behoorlijk tegenvallen. Het product wat ik bestelde had missende onderdelen waardoor het onbruikbaar was. Een week na het eerste gesprek had ik nog steeds geen idee hoe en of mijn probleem opgelost zou worden. Ik moest een tweede keer contact opnemen om antwoord te krijgen op mijn vraag.

Er wordt slecht geluisterd en onbehulpzaam gereageerd. Ik gaf aan dat ik niet het product wil terugsturen en dat ik graag de missende onderdelen wou hebben. Aan de telefoon werd gezegd dat dit kon, maar in de mail die ik daarna kreeg bleek dit toch niet het geval te zijn. Mijn aankoop is 3 weken geleden gedaan en ik zit hier nog steeds zonder een werkend product.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 22-10-2021

Beste Jaap,

Niet fijn om te vernemen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met de service. Hoewel het nog onduidelijk is hoe dit heeft kunnen gebeuren, onze excuses voor het ongemak. We helpen je natuurlijk wel graag verder. Je zou ons eventueel een app kunnen sturen via +31610192964. We kijken dan graag met je mee.

Met vriendelijke groeten, Bax Music

Robert 20-10-2021

Ik heb 2 mackie thump 12a boxen besteld
Bij Bax is alles altijd in orde
Goede levering en op tijd en altijd vriendelijk

MichelvR 18-10-2021

Kort: Online snel, effectief en veilig, persoonlijke service beter in de winkel.
Bax is altijd snel met verzenden, alleen ging het vroeger met postnl een stuk beter dan tegenwoordig met DHL.
De manier van verzenden altijd goed verpakt
De keuze is zeer ruim.
Wat mij tegenviel is dat een artikel op vooraard 20 euro duurder was dan bij de concurrent waar het niet op voorraad was. Vervolgens besteld, direct verstuurd (echter door DHL 3 dagen vertraagd). Maar toen bleek het artikel ook bij bax niet op voorraad en ineens 20 euro in prijs verlaagd. Zeer flauw, dan voel je je toch een beetje genaaid. Ook geen laagste prijsgarantie dus.
Verder is de bereikbaarheid online bij de klantenservice ook niet altijd even snel. Waneer je naar een van de winkels van Bax gaat wordt je wel altijd supergoed geholpen.
Dus kort: Online: snel bezorgd, voor persoonlijke service beter naar de winkel.

Dijkers, R. 18-10-2021

Vaker bij Bax Music besteld. Producten zijn van goede kwaliteit. Snelle en goede levering.

Carlijn 18-10-2021

Na een week nog steeds geen levering. Het gaat om een piano. Is verstuurd als klein pakket terwijl het uiteraard een groot pakket is nu al dagen geen update gehad van dhl waar mn pakket is. Telefonisch is bax niet te bereiken. . ( na een half uur in de wacht wordt de verbinding gewoon verbroken of je moet je nummer achterlaten bij een robot en je wordt gewoon niet terug gebeld)Ook op mail wordt niet gereageerd. Via de chat wel contact kunnen leggen uiteindelijk er zou een onderzoek worden gestart naar mn pakket na 3 dagen zou ik bericht moeten krijgen. Inmiddels 5 dagen verder maar geen bericht gehad en nog steeds geen piano.

Erik 18-10-2021

Prima winkel, grote keuze aan artikelen, snelle levering, aantrekkelijke prijzen, goede service, kortom altijd goed om zaken mee te doen.

Simone 18-10-2021

Betrouwbare winkel en snelle levertijden. Klantenservice is goed bereikbaar voor eventuele vragen of (hopelijk niet maar toch) problemen met je bestelde product.
(Gebruiken wel iets te grote verpakkingsmaterialen voor bijvoorbeeld een gitaar effect pedaaltje)

... 17-10-2021

Leuke (web)winkel, heel breed assortiment maar overzichtelijke website. Levertijd duurt soms wat langer, vind ik persoonlijk niet erg.

Tony 16-10-2021

Gezochte product was in de webshop snel te vinden en werd duidelijk omschreven. Hierdoor snel keuze kunnen maken. Prijs was ook 10 euro lager dan elders . Na bestelling vlotte levering zoals aangegeven in stevige doos.Product voldeed aan verwachtingen.

Silke 16-10-2021

Het was een hele snelle levering, ik had ‘s avonds laat besteld en het was er de volgende dag al. Wel was het een enorme doos voor maar 2 stemvorken.

Jakob 16-10-2021

Schop ziet en werkt zeer goed . Had snel het nodige gevonden en bestellen ging ook vlot . De Mixer de volgende dag al inhuis en geïnstalleerd en werkt uitstekend .

Carlien 15-10-2021

Hele goede service! Twee dagen geleden een gitaar gekocht waarvan de snaar was geknapt omdat ik nog niet wist hoe ik goed moest stemmen. Ben toen naar de winkel in Rotterdam geweest en uitgelegd hoe het kwam. Er werd niet moeilijk gedaan, mijn snaar werd gelijk vervangen. Omdat een andere snaar al een beetje versleten was door de lange tijd tussen fabricage en verkoop, werd deze snaar ook vervangen. Dit werd gewoon gratis gedaan en werd gezegd dat dit bij de service hoorde. Heel aardig personeel in Rotterdam!

M Herben 15-10-2021

Mooie service, mooi aanbod. Ik kies hiervoor omdat ze eerlijk en snel handelen maar tevens een betere service leveren dan hun Duitse concurrentie.

Hub Rasker 15-10-2021

Wow! Bax heeft met grote regelmaat erg mooie aanbiedingen. Want waar koop je tegenwoordig nog een gitaarstatief voor onder de vijf euro? Bij Bax dus!
Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede verpakking, snelle levering. Ik blijf de aanbiedingen van Bax-shop checken!

Jeff 14-10-2021

Altijd een prettig gevoel als ik iets bij deze winkel bestel. Duidelijke website, fijne navigatie, keurige beschrijvingen, en er wordt snel geleverd. Producten zijn netjes verpakt. Gewoon, zoals het hoort.

Marit 14-10-2021

Goede prijs-kwaliteitverhouding en hele snelle service! Kreeg er zelfs een gratis oefenboekje bij!