Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Nammy_music 19-08-2021

Supergoede service, website is lekker overzichtelijk. niet moeilijk om te vinden wat je zoekt. En heel snel bezorgt, en dan is ook nog het pakket met hoge kwaliteit geleverd. Toppie

Piet Karsten (Venhuizen/Vught) 19-08-2021

Bestelling geplaatst en volgens afspraak geleverd. Heel gemakkelijk via de overzichtelijke website van Baxmusic. Compliment!

Hans 18-08-2021

Altijd plezierig shoppen bij Bax Music. Volop keus voor elk budget en elke wens. Snel en goed.

Justin Knol 18-08-2021

Echt topwinkel! Super goede producten en prijzen en echt snelle levering.
Zeker een winkel om aan te raden en weer bij te bestellen vanwege goede prijs/kwaliteit verhouding.
De elektronica hebben goede kwaliteit en voelen niet goedkoop aan, betrouwbare producten.

Frans 18-08-2021

Supersnelle levering.
Prijzen zijn prima!
Fijne winkel om heerlijk rond te snuffelen en te shoppen!!!

Jan 17-08-2021

Uitgebreide productinformatie op de webshop en alledrie de items op voorraad en vlot geleverd!

Peter N. 17-08-2021

Altijd snelle service. Goede producten en hoge klantvriendelijkheid in winkel.

Caroline van der Dussen 17-08-2021

Mooie site en super snelle levering van besteld materiaal. Alles was goed te zoeken op de site

Levi van ballegoie 17-08-2021

Ik heb de multi effect pedaal gehaald omdat ik een beginnende gitaar speler ben hij is fantastisch zeker geen spijt van

Kuijpers 16-08-2021

Fijne shop voor al je spullen die je nodig hebt als muzikant. Makkelijk te bestellen en snel in huis.

John 16-08-2021

Onbereikbaar bedrijf. Reageren ook niet op emails. Voorlopig geen bax meer voor mij.

Beste John,

Vanwege een achterstand op e-mails hebben we je mogelijk niet sneller een reactie kunnen geven dan gewenst. Onze excuses voor dit ongemak. Als we je op dit moment nog kunnen helpen dan kan je ons eventueel een app sturen via +31610192964. Vanuit daar helpen we je graag verder.

Marijn 16-08-2021

Goede service! Als een product niet in de winkel ligt sturen ze hem voor je op naar de winkel om te testen. Fijne mensen met kennis in de winkel die je goed kunnen helpen. Ook worden mijn bestellingen altijd optijd geleverd!

Kimberly Gomes 16-08-2021

Kruk zit goed en heeft een mooie uitstraling. Past goed bij de piano. Ben blij dat ik deze heb aangeschaft. Geen spijt, alleen maar plezier. Kimberly Gomes

Freaky 15-08-2021

Niks mis met die gasten van bax. Als je iets koopt en het blijkt niet ok te zijn om wat voor reden dan ook krijg je gewoon je geld terug of mag je t ruilen. Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan???

Main, Cute.... 13-08-2021

Ik heb een flinke stop gehad en wil de draad
weer langzaam oppakken.
Ik heb bij Bax wat bestellingen gedaan met één Retour, fabrieksfout;
de Adam monitor is keurig (en binnen 3 dagen) vervangen. No ploblemo!
De Arturia Keylab MK II 88 is nu gevuld met de collectie 8 en werkt geweldig!

TOP!

Linda Weerdenburg 13-08-2021

Heb een portable piano en toebehoren gekocht, later nog een hoes en laatst nog een pianolamp.
Snelle verzending, goede service (print op de hoes stond op de kop, maar goede communicatie en regeling). Spullen zijn goed verpakt. Ook mailtjes na de aankoop of je tevreden bent zijn top. Goede ervaringen met deze winkel.

Carry Bleumink 12-08-2021

Ik ben heel blij met mijn soft case.
De bestelling en verzenden er van is heel goed verlopen.
Groet Carry Bleumink

Muziekstandaard 12-08-2021

Bax Music heeft een geweldige site. Onlangs een Muziekstandaard gekocht. Een super solide standaard , de Inox voor weinig geld. volgende dag in huis. De volgende bestelling zeker weer bij Bax Music

Rob 12-08-2021

Gigantisch assortiment. Doordat je bij elk product de klantreviews kan lezen kun je een goede keuze maken. Maak je een account aan dan kun je alles terugvinden van je huidige en historische bestellingen, handig!

Frits van Iperen 12-08-2021

Een aantal keren al iets besteld bij Bax-shop. Deze webshop voldoet aan alle verwachtingen. Makkelijke besteld procedure en vooral snelle levering. Mijn laatste bestelling was een Fender Clip-on gitaar tuner. Super apparaatje en waar klein groots kan zijn.

Arlindo Fontes 12-08-2021

Altijd optimale service en fantastische producten...100 % aanbevolen...Levering was supersnel...

Ad van Suylekom 10-08-2021

Eenvoudig bestelproces en snelle levering. Producten van prima kwaliteit. Prijs/kwaliteit is ok! Goed bedrijf voor alles wat met muziek te maken heeft. Aan te bevelen!

Kevin 10-08-2021

Helder catalogus, goede omschrijvingen, snelle levering en goede telefonische service

Ilona 10-08-2021

Erbarmelijke klantenservice die standaard niet bereikbaar is. Een retour verwerking duurt weken lang en mijn geld is nog niet teruggestort.
Als je belt, krijg je iedere dag een gestandaardiseerde boodschap te horen; vanwege 'extreme drukte' kan men je niet te woord staan.
Op mails wordt binnen vier werkdagen gereageerd, ik hoop dat dan maar? Want tot op heden heb ik helemaal niets ontvangen.
Online winkelen valt of staat met bereikbaarheid, goede klantenservice en betrouwbaarheid. Bax Music voldoet aan alledrie totaal niet. Weest verstandig mensen en koop hier niets.

Beste Ilona,

Bedankt voor je beoordeling. We zijn op het moment vanwege drukte inderdaad niet altijd even goed bereikbaar geweest. Onze excuses voor deze ongemakken. Ondanks de mindere bereikbaarheid verlenen we je natuurlijk wel graag de service die je van ons mag verwachten. Mocht je vraag nog niet beantwoord zijn dan kan je ons eventueel een app sturen via +31610192964. Daar kunnen we je mogelijk sneller te woord staan.

Jo Linden 09-08-2021

Bax heeft mij een Takamine gitaar geleverd waarbij onomstootbaar sprake is van een fabrieksfout. Men weigert de gitaar retour te nemen omdat de retourtermijn verstreken is (als gevolg van verhuizing en sterfgeval). Ik was door diverse mensen gewaarschuwd voor het feit dat Bax B-stock levert. Helaas heb ik hun advies genegeerd.

Beste Jo,

Ten eerste vinden we het spijtig dat je een defect artikel hebt ontvangen. Zoals aangegeven in het contact dat er is geweest is het na 8 maanden veel te laat om van de retour/omruilservice gebruik te maken. Niet in de minste plaats omdat de klacht in de tijd dat de gitaar in jouw bezit is geweest ontstaan kan zijn.

We kunnen ons voorstellen dat een verhuizing en een sterfgeval veel van jouw aandacht gevraagd heeft, we tonen ook graag onze medeleven hierin. We kunnen in dit geval echter niet anders dan een lijn trekken.