Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 715 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

cas b 21-11-2023

goede service en levering, ik koop er al jaren.
Snelle levering en goede afhandeling van zaken

Wouter 21-11-2023

Ontzettend ruime keuze, goede aankoop advies mogelijkheden, goede en goed omschreven service en garantie mogelijkheden, snelle en correcte levering in goede verpakking. Top bedrijf dat ook op sociaal gebied mooi werk levert.

Alex 20-11-2023

De keuze is reuze..
Goede vakkundige en snelle service.
Fijne winkel met fijne mensen en de koffie staat altijd klaar.

Heleen Zimberlin 20-11-2023

Prima shop, levering op tijd.
Het vervoer met DHL verliep niet naar tervredenheid.

Harmen Jan Nuesink 20-11-2023

Zoals gewent altijd supersnelle levering en super goede kwaliteit, ga zo door.

Rob 20-11-2023

We hebben recent een ibanez elektrische gitaar gekocht via de website van Bax.
Product was per direct verstuurd en enorm goed verpakt. Super geleverd en een super blij kind!!

Kuyske 20-11-2023

Snelle levering. Uitstekende after sales en een vriendelijke ondersteuning.

Stephan Scheper 19-11-2023

Snelle levering, prima prijs, maar een absurd grote verpakking voor een bestelling die ook door de brievenbus had kunnen worden gegooid. Vraag me af waarom daar voor is gekozen en wanneer dit wordt aangepast.

Andre Leeuwenkamp 18-11-2023

Makkelijke bestelprocedure via de webshop, en de volgende dag geleverd.
Omschrijving klopt met het bestelde product.
Bestel al vele jaren instrumenten en toebehoren bij dit bedrijf en nog nooit een reden tot klagen gehad.

BR 17-11-2023

Meestal bestel ik snaren, capo's en dat soort dingen bij Bax, een gitaar wil ik toch graag echt voelen maar Bax stuurde een gitaar naar de winkel in Amsterdam om dat mogelijk te maken en het was een prachtige gitaar. Niet duur en toch goed afgewerkt met een prachtige klank en bespeelbaarheid. Ik heb ook duurdere gitaren maar deze blijft fier overeind.

Ruud 17-11-2023

Geweldig hoe snel het door mij bestelde keyboard met passende stofhoes werd geleverd. Het product voldoet aan de omschrijving.

Henk E 16-11-2023

Via de site was het heel makkelijk bestellen. Twee dagen later komen we de artikelen ophalen in de winkel. Netjes geholpen. De platenkoffers voldoen geheel aan de verwachting.

Ronald Jonkman 16-11-2023

Drinkbekerhouder besteld, binnen 1 dag geleverd, prima product voor aan de microfoonstandaard

chm antvelink 15-11-2023

snelle levering en reactie ook wou ik graag een keyboard huren en 1 terug doen

Merijn 13-11-2023

Bax is altijd snel, en nog nooit ook maar iets kunnen vinden wat betreft verbetering!

Oké één ding wellicht;
De kartonnen verzndverpakkingen zijn altijd gigantisch voor wat ik besteld heb. Zou kleiner moeten kunnen toch?

Verder een dikke 10!

Evert 13-11-2023

Nieuwe demo Gibson ES345 gekocht bij Bax Apeldoorn maar die moest ik zelf gaan ophalen vanuit Gouda in Apeldoorn. Door interne redenen kon Bax de gitaar niet met de pakketdienst naar Gouda sturen. Dat is dus 2,5 uur in de auto zitten naar Apeldoorn. Omdat ik de gitaar graag wilde hebben en omdat de wachttijd anders 18 weken zou zijn ben ik hem maar gaan ophalen. Helaas geen elke vorm van compensatie van Bax. Ook geen compensatie gekregen omdat het om een demomodel ging. Omdat het om een behoorlijk dure gitaar gaat had ik toch iets meer medewerking en meedenken van Bax verwacht.

Dimitri George 12-11-2023

Fijne winkel! Voor ieder niveau spullen zat te vinden. Bij een vorige bestelling vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice, toen ik iets in het bezorgadres niet goed had ingevuld. Kortom, prima!

Van Camp Werner 12-11-2023

Ik heb een Spark amp van Positive Grid gekocht bij Bax-music in Goes bij een verkoper , dit was een zeer aangename ervaring, zeer professionele uitleg, verschillende versterkers uitbundig mogen testen. Top.
De Spark amp thuis uitgetest, deze klink als een grote versterker ( onwaarschijnlijk goed)👍

Rene Las van Bennekom (dubbele achternaam) 12-11-2023

Een hele mooie winkel met zoveel instrumenten. Zou dat wel heel lang kunnen blijven rond lopen. Heb er wel 3 kwartier voor moeten rijden en terug ook uiteraard maar dat vind ik nu niet erg

Etelka 12-11-2023

Met de geleverde producten (Korg digitale piano en pianoboeken) ben ik erg blij en deze voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.
Alleen de levering zeg was erg ongelukkig. Ik had een afleverdatum opgegeven zodat er iemand thuis was voor de ontvangst en het zetten van de handtekening. Maar de bestelling werd op een andere dag geleverd toen er niemand thuis was. Er kon geen handtekening geplaatst worden maar het ergst was dat het een hele middag in de regen voor onze voordeur heeft gestaan. Daar was ik erg teleurgesteld over. Ik heb Bax hierover bericht en er wordt als het goed is nog een coulancebon aangemaakt, maar deze heb ik (nog) niet ontvangen.

Frank Gijsen 10-11-2023

Bax Music levert erg goede service en bestelde spullen worden altijd correct en snel geleverd.
Ik was vergeten om de kortingscode in te vullen bij de bestelling maar Bax Music heeft achteraf de korting toch toegekend en overgemaakt.
Echt super!!

Ivana Raymonda van der Veen 10-11-2023

Zeer snelle levering & goede kwaliteit producten! Ik heb al zeer veel bij Bax Music besteld over de jaren.

Djgarrb 09-11-2023

Bekker om het stof vrij te bewaren ook kan ik de boxen vervoeren zonder krassen

Jan 09-11-2023

Heb een gitaar besteld voor mijn dochter.
Deze is niet aangekomen en bax is niet thuis voor een oplossing.
Dit is internet oplichting.
Betalen voor een product maar niets krijgen.
Klantenservice niet bereikbaar en ze schuiven alles op de vervoerder.
Op verschillende review sites is duidelijk te zien dat dit zeer vaak aan de orde is.

Suzanne 09-11-2023

Altijd goede service en producten. Geen tien gegeven vanwege het gebruik van DHL als bezorgservice. Altijd problemen mee en dat zou een reden zijn hier niet meer te bestellen