Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Guido van den Berg 19-04-2022

Afgelopen week bij Bax de rcf 935a besteld. De enige waar ze nog te koop waren in heel Nederland!
Een dag later na mij bestelling zag ik dat ze 80,- totaal goedkoper waren…
Geen probleem meneer. Hier gaan wij wat aan doen.
Ik wilde nog een hoezen set hebben voor de speakers.. deze waren 80,- per stuk.
Heb van Bax 2 voor de prijs van 1 gekregen..
Wederom een top service van Bax!
En zoals beloofd was, vandaag besteld, morgen in huis. En dat was ook zo!

Bax super bedankt en tot de volgende bestelling!!

Vincent 19-04-2022

Vorige week heb ik een gitaar van 2000 euro aangeschaft bij Bax Amsterdam. De snaren waren nogal stroef. Na enig aandringen kreeg ik nieuwe snaren toegezegd. Of ze nog even naar de hals wilden kijken en naar de intonatie. Daarbij werd heel zuinigjes gekeken en het zou allemaal prima zijn. Nadat ik de gitaar de volgende dag had opgehaald, bleek, dat ik de nieuwe snaren er zelf nog moest opzetten. De oude waren letterlijk verroest. Ongelooflijk. En dan heb je net 2000 euro uitgegeven..... Nooit meer Bax. Volgende keer maar wat meer betalen maar dan wel met goede service en liefde voor de producten die er verkocht worden
Officiele reactie van Bax-shop.nl 20-04-2022

Hallo Vincent,

We kunnen begrijpen dat je bij zo een aankoop verwacht dat deze in goede staat verkeerd. . Hoewel we de ervaring niet terug kunnen draaien via deze weg onze excuses dan ook voor het ongemak. Als het goed is hebben we inmiddels contact gehad via Whatsapp m.b.t. de kwestie. Mocht je nog vragen hebben dan kan je ze altijd daar stellen.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Rob 19-04-2022

Goede kwaliteit: goede en degelijke isolatiemantel en toch soepel. Zelf connectoren aansolderen was een fluitje van een cent maar door de dikke mantel zullen niet alle connectoren makkelijk passen. Snelle afhandeling van de bestelling, alleen jammer dat DHL een foutje maakte maar daar kan Bax niet zoveel aan doen.

Sjoerd 19-04-2022

Uitgebreid assortiment;
Deskundige informatie;
Onbesproken kwaliteit;
Aantrekkelijk geprijsd;
Zorgvuldig verpakt en op tijd geleverd;
Genieten, wat wil een mens nog meer!

Jaap 19-04-2022

Perfect! Handige ingebruikstelling en juiste uitleg en try-out in de ruimte aldaar!

Xavier 19-04-2022

Ik had een nieuwe versterker nodig voor mijn set up en had hierbij het advies van bax-music nodig. Ik ben erg tevreden over de nette en snelle hulp die je krijgt. Mijn spullen die ik daar besteld heb worden snel en netjes geleverd! Hier ben ik super blij mee. Sinds dien ben ik vaste klant bij bax!

Saint 19-04-2022

Betrouwbare en deskundige muziekshop!
Snelle levering.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Goede ervaringen.

DJ MH Entertainment 18-04-2022

Leuke winkel Met een groot assortiment aan muziek instrumenten en Licht en geluidsapparatuur. service is prima wordt goed geholpen.
Soms duurt het even voordat er een medewerker beschikbaar is, een aantal keer maar zelf op een medewerker afgestapt.

A 18-04-2022

In Rotterdam geweest. Goeie winkel met goed personeel, ze namen de tijd om uitgebreid in te gaan op m'n vragen en je bent altijd vrij om de instrumenten uit te proberen. Webwinkel is ook top.

Studio Alex Pijl 18-04-2022

Altijd tevreden. Voldoende voorraad en super snel geleverd. Ik kan bax shop zeker aanbevelen

Roeland 18-04-2022

Correcte en adequate communicatie, snelle levering en fantastisch materiaal!

kvD 18-04-2022

De producten zijn op tijd aangekomen en ze waren onbeschadigd. Ik ben erg tevreden over de producten en ga binnenkort weer bestellen.

Fais 18-04-2022

Een beetje aan de dure kant,maar qwa service en kwaliteit ben je wel op de juiste adres, bezorging is wel via DHL(met hun nutteloze track & trace app om dan pas te kunnen zien waar je pakket is,en uiteindelijk kan je het nog steeds niet zien,waardeloos!!)oke maar in ieder geval over Baxshop zelf ben ik tot nu toe zeer tevreden,cker een aanrader 👍🏽

M. Verhagen 17-04-2022

Zeer snelle levering, op zondagmiddag besteld, maandag in huis! Lampje gaf problemen, contact opgenomen, kreeg volgende dag vervangend exemplaar toegestuurd. Zeer tevreden! Goed bereikbare klantenservice die ook adequaat handelt.

Pieter Knapen 17-04-2022

Ik had bij Bax Music een Korg TM-60 combo stemapparaat met metronoom voor mijn gitaar besteld. Werd al de volgende dag netjes geleverd.
Precies wat ik nodig had: een onmisbaar en gemakkelijk te gebruiken tool, met de ingebouwde verlichting ook op donkere plaatsen goed bruikbaar. Precies zoals beschreven op de website.
En ook nog eens met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik ben er zeer tevreden mee en raad het iedere gitarist aan.

JK 17-04-2022

Zoals ik gewend ben, vlotte levering, uitstekende spullen en een prima klantenservice. Prima aanvulling op de fysieke muziekzaken.

Timo 17-04-2022

Gigantisch mooi ervaring, geholpen door een echte vakman. Erg tevreden over de mooie nieuwe gitaar, met een fantastisch geluid. Alleen maar aan te bevelen!

frans de groot 16-04-2022

zeer goede zaak goede spullen op muziek gebied en niet duur ik koop er graag naar toe goede service en vriendelijke mensen

Daniel 16-04-2022

Hier vindt ik alles wat ik nodig heb als apparatuur,,de service is fantastisch en de personeel is ook atent ,
En geven goede adviezen, Vandaar mijn favoriete muziek winkel 👌

Lydia 16-04-2022

Al meerdere malen dingen gekocht bij de Bax shop en altijd goed, snelle verzending goede prijzen

Gisèle 15-04-2022

Cajon nino gekocht. Goed product en volwassen klank met fijne afmeting voor mijn 8 jarige!

Alberto Nicolay 15-04-2022

Fijne winkel goede website en redelijke prijzen een aanrader voor elke muzikant en artiest

Hans 15-04-2022

Prijs kwaliteit helemaal top
Geluid is ruim voldoende en zowel laag en hoog is in balans.
Afwerking van de kasten helemaal perfect.
Kortom voor deze prijs een perfecte speaker die zijn geld echt waard is.
Buiten dat. Levering perfect en correct.

Frans Bos belbos.nl 15-04-2022

Als ik die set(s) binnenkrijg word ik een gelukkig mens.
Ten eerste de kwaliteit : prima score
Ten tweede, de prijs : waar hebben we het over
Ten derde, de levertijd : 99% van de artikelen zijn de volgende dag binnen in de bekende rose doos.
Kortom snelle verwerking, prima artikelen, goede service .
Bax is niet naks ;-)

Cor 15-04-2022

Hier moet je gewoon zijn. Alles is hier plus. Nog niets negatiefs meegemaakt.