Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Chris Forsyth 27-12-2023

Bax's website is very easy to navigate, fantastic range of products at competitive prices. Extremely good logistical system, items ordered always quickly delivered.
I've always had excellent service from the company and it's the first website I go to when I need music-related items.

Maaike 26-12-2023

Prachtige producten voor een betaalbare prijs.
Snelle levering. Goede uitleg dmv een filmpje. Netjes geleverd

JanS 26-12-2023

17 december een item besteld van €363, maar een verkeerd pakketje geleverd dat door de bezorger mee teruggenomen is. Vanaf 18 december staat er op de site van DHL dat de bestelling naar het sorteercentrum gaat. Verder gebeurt er niets en Bax is niet te bereiken (40 minuten wachttijd bij de klantenservice). Een mail gestuurd op 21 december, maar geen antwoord gekregen. Zelfs niet dat de mail ontvangen is. Wat een slechte service!! Hier bestel ik nooit meer iets

robert pennekamp 26-12-2023

vriendelijke en bediening, top, snelle service met na bestellen en alles werkt, snelle levering van hetgeen er niet was

Goed advies! 24-12-2023

Ik bezocht the Bax-Music store Rotterdam voor de aanschaf van een kleine Bass-combo.
Met een Fender in mijn hoofd, een oprecht belangstellende verkoper, met de juiste vragen en opvolgend advies om ook eens te bespelen en te beluisteren (in mooie studio), verliet ik de zaak met een Hartke Bass-combo.

Zou deze nooit hebben geprobeerd en beluisterd, maar is absoluut de beste koop en advies dat ik kon krijgen.

Dank jullie wel!

Anne 23-12-2023

Goede kwaliteit en alleen jammer dat hebben stemapparaat eerst moet opladen

R. Daling 23-12-2023

Al jaren klant bij Bax.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en fijne service.
Meerdere producten voor gitaar gekocht door de jaren heen en nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Blux 23-12-2023

Uitstekende muziekwinkel met groot assortiment en vriendelijk & vakkundig personeel. Aanrader!

L. 23-12-2023

Verkeerd product gekregen. Gemeld bij klantenservice. Niets meer van gehoord en dus geen kado voor kerst.

Patrick Loef 23-12-2023

Bestellen bij Bax is altijd een feestje!
Levertijden zijn erg snel ( tenzij anders, duidelijk, aangegeven ), en de service is verder ook altijd top. Producten komen ook altijd in perfecte staat aan, wat niet geheel onbelangrijk is. Ook zijn de fysieke winkels van Bax een aanrader, vriendelijk en kundig personeel die altijd voor je klaarstaan.

Rick 22-12-2023

Heb in het verleden al meerdere bestellingen gedaan bij Bax Music. Normaal gesproken bekijk en speel ik een gitaar altijd of de aktie en klank van een gitaar goed is. Na meerdere reviews op youtube en google te hebben gechecked heb ik besloten deze gitaar te bestellen en gezien Bax Music een betrouwbare webshop is. Gitaar heeft een mooie klank zelfs met standaard fabriek snaren er nog op. Bedankt Bax Music voor de snelle levering..!!!

Mats van hees 21-12-2023

Hele goeie zaak als ik iets nodig heb van apratuur kwa muziek ben ik altijd bij Bax te vinden.

J@N 21-12-2023

Wij zijn naar BAX Apeldoorn gereden omdat een mede bandlid ook een gitaar wilde aanschaffen. Bij 't afrekenen bleek de gitaar beschadigd. Geen probleem, de volgende dag had ze per koerier alles in huis. Goede hulp & service.

Jacobien van Haaff 21-12-2023

Op zoek naar een tamboerijn kwam ik terecht bij BAX Music, waar ik precies het juiste instrument vond namelijk een kindertamboerijn.
De service bij BAX Music is uitstekend en mijn pakketje werd binnen 2 dagen afgeleverd in een goede verpakking.
Ik ben een heel tevreden klant en ik kan uw winkel aan iedereen aanbevelen!

Bob Fransz 21-12-2023

Betrouwbaar, snelle bestelling, kwalitatief goede artikelen, indien van toepassing goede retourafhandeling, concurrende prijzen.

Ferry 21-12-2023

On line gitaar besteld met optie afhalen winkel Rotterdam. Volgende morgen emailbericht ontvangen om de bestelling op te kunnen halen.

Goede service in de winkel om gitaar uitgebreid te kunnen testen c.q. uit te proberen op een gitaarversterker.

Direct uit de doos is de gitaar al helemaal perfect. Dank Bax voor snelle levering en service in de winkel.

Olaf 19-12-2023

Ik heb flink wat gekocht de afgelopen jaren ( 15 jaar ofzo). Ik vermoed zo'n 50 producten. Van gitaren, handsonic drums, microfoons, keys tot snoeren en pluggen of adapters.
1 x kon iets niet geleverd en kon ik een alternatief kiezen of mijn geld terug krijgen. Dit ging adequaat en snel. Ik kan hooguit adviseren eens n kleinere doos te gebruiken. Deze zijn soms wat groot maar het product is altijd goed beschermd. Ik ben ooit 2x vreemd gegaan, maar de reden was voorraad technisch. Bax zal altijd eerste keus zijn. Ik weet dat ik meestal de volgende dag een cadeau mag uitpakken!

M. 18-12-2023

Bestellen, leveren en de kwaliteit van het produkt: Prima! Wat een beetje tegenviel is dat een ander produkt wel in de cursus/blog wordt aanbevolen, maar niet meer geleverd kan worden. Ook het feit dat ik daar bij de bestelling iets over te kennen gaf, heeft geen antwoord opgeleverd. Jammer.

Nico Opstal 18-12-2023

Gewoon correct, zoals altijd. Duidelijke bestelling, afhandeling en tussentijdse info. Voel me een prettige klant bij Bax!

Patricia 18-12-2023

Bax Music heeft heel veel keus. Dat is heel fijn, want daarom is het ook heel betaalbaar. Zo heb ik hier een mooie drumkruk
gekocht die goed zit, en stevig is voor een mooie prijs. Ik had heel veel keuze op de site, die ook heel eenvoudig te gebruiken is.
Ook heb ik hier goede muziek oordoppen gekocht. Beide producten kwamen heel snel aan, in een keurige verpakking.
Ik zou hier zeker weer heen gaan.

Ed Buitenpost 18-12-2023

Zijn zéér ruim gesorteerd en de levering en communicatie/verloop van de zending word keurig netjes doorgegeven en een zéér snelle en goed verpakte levering.... al vele jaren als zéér tevreden klant bij BAXMUSIC....

Bas 15-12-2023

Al jaren bestel ik regelmatig bij Bax. Veel keuze uit producten, snelle levering. In mijn zoektocht naar een nieuwe elektrische gitaar producten kunnen reserveren in de winkel in Apeldoorn. Goed advies gekregen, uiteindelijk is de gitaar ook nog perfect afgesteld.

johnny 15-12-2023

ik had en dj controle online gekocht voor mijn vriend. maar die vond helaas niet de goede en zijn we naar de winkel in Antwerpen gegaan waar we zeer onder de indruk waren door de vriendelijkheid van personeel en de winkel gewoon wow =we zijn dan ook zeker geslaagd met de nieuwe dj control de beste feest kado wat ik kon geven aan mijn vriend.

chantal degraeve 15-12-2023

Ik ben vriendelijk beholpen geweest. Wat een service in Brugge. Heel tevreden klant

Wim 14-12-2023

Fijne website. Snel te vinden met heel veel info over het produkt. Prijs kwaliteitverhoudig is goed. Levering is snel en compleet. Ben zeer tevreden.