Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Krzysztof 10-07-2022

Topservice van deze muziekwinkel, snel zeer klantvriendelijk en topkwaliteit

Stefan 10-07-2022

Ik heb Bax music een tien gegeven omdat ze klantvriendelijk zijn en omdat ik vandaag iets heb besteld en dat ik het morgen al thuis heb supper snelle levering dus

Jan 10-07-2022

Duidelijke site. Goede bereikbaarheid en vaak geleverd de volgende dag. Ook advies krijgen per mail heb ik goeie ervaringen mee.

Maarten 10-07-2022

Een mooie gitaar via Bax besteld. Kwam snel een in goede staat aan. Geen enkel probleem gehad, precies zoals beloofd.

Ron 10-07-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding .
Mijn ervaring is bij de keuze van een akoestische gitaar,als je ook zanger/es bent luister of de gitaar bij je stem past in totaal klinkt het dan met meer harmonie .

andré 10-07-2022

goede webshop,ruime en veel keuze, (alleen de prijzen zijn erg gestegen ,ook van de B-stock spullen)makkelijke betalingsmogelijkheid,en snelle levering.

andré 10-07-2022

ik heb 10 dmx kabels gekocht,
devine.
keuze of zelf maken of komplete kabels aanschaffen. ik heb voor t laataste gekozen, mijn keuze viel op de devine.
goede kabel,stevig , 110 ohm en heel handig de kleurcode op de kabel. aanrader

Liam 08-07-2022

Enorm slechte ervaring. Bestelling was veel te laat en de doos was helemaal beschadigt. Na het terug sturen van het pakket zit ik nu al 2 weken op mijn geld te wachten. Steeds wordt erg gezegt "Uiterlijk dan en dan staat het bedrag terug op uw rekening" vervolgens krijg ik een bedrag dat niet eens in de buurt kwam van wat ik betaald heb en terug gestuurd heb. Weer gebeld en krijg ik weer te horen "dan en dan staat het overige bedrag terug op uw rekening" ondertussen nog steeds helemaal niks terug en krijg ik steeds hetzelfde te horen. Zit al 3 weken met deze ellende van deze verschrikkelijke winkel. Koop niks bij Bax, het zijn oplichters!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-07-2022

Beste Liam

Allereerst excuses voor de mindere bereikbaarheid. We kijken graag met je mee naar de status van jouw terugbetaling.

Je kan ons bereiken via Whatsapp +31610192964. Als je ons kunt voorzien van jouw klantgegevens dan kijken we zsm met je mee.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-07-2022

Beste Liam,

Beste Bram,

D.E. 08-07-2022

kocht al meer bij Baxmusic, nu een Vox Pathfinder 10 gitaarversterker (B-Stock) geweldig apparaat en voor bijna de helft van de nieuwprijs en gewoon 3 jaar garantie was heel goed verpakt en volgende dag al in huis....complimenten voor Bax Music, nu nog even andere gitaar scoren binnenkort bij Bax.

Sam 08-07-2022

Ik heb een hele mooie koptelefoon van Divine gekocht. Hij werkt echt perfect. De levering was super snel en werd goed op de hoogte gehouden van het proces. Echt een aanrader!

Mark Verhoeve 07-07-2022

Een winkel die de passie voor het maken van muziek uitstraalt! Uitgebreid assortiment voor zowel beginnende muzikant als voor de professional. Goede, duidelijke webshop. Vriendelijke en behulpzame klantenservice met ook inhoudelijk verstand van zaken.

Dinge 07-07-2022

Top winkel , producten zijn top en medewerkers staan klaar om je te helpen met vragen op een vriendelijke manier, en geven de beste tips.

HappyWouter 06-07-2022

Meer malen artikelen geleverd gekregen die stuk of incompleet waren en dan wordt er zeer slecht op jou reactie gereageerd . Iet beloven wat ze dan Niet doen. Neen jammer meer keren een poging gedaan om toch weer iets goeds geleverd te krijgen maar neen
Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-07-2022

Beste Wouter,

We vinden het spijtig om te lezen dat je een artikel in deze staat hebt ontvangen. Excuus voor het ongemak. Je kan in dit geval het beste de bestelling naar ons retourneren.

Mocht je nog vragen hebben of als we je kunnen helpen met de retouraanmelding dan kan je ons bereiken via Whatsapp
+31610192964

turbosneeuw 06-07-2022

Kan aangeven breede aanbod voor de echte kenner die elke dag met muziek enzo bezig is
Kan ik aanbevelen bij de mede mens

Lei T 06-07-2022

Al jaren klant bij Bax-shop (online )
Ruime keuzen en een breed scala aan instrumenten en benodigdheden.
Snelle levering en een correcte afhandeling bij retouren, communicatie via mail en/of telefonisch verloopt ook vlot!
Ik beveel Bax-Shop aan.

Wouter 05-07-2022

Mooie Telecaster aangeschaft. Goed verpakt en erg snel geleverd. Raad deze shop aan om muziek spullen te kopen.

Anita 05-07-2022

Prima webshop. Ik was opzoek naar een projectie scherm voor een voordelige prijs omdat we hem niet echt veel nodig hebben. En ben toen bij Bax music uitgekomen, daar kwam ik dit scherm, een B-Stock) Innox ScreenMate T-78-169 projectiescherm, tegen. Voor een mooi prijsje en voor het geen waar wij hem voor gebruiken is het een prima scherm.

Freddy 04-07-2022

Zodra ik de winkel in Rotterdam binnenloop voel ik mij als een kind in een snoepwinkel. Zoveel te zien en zoveel mooie, kleurrijke instrumenten en accessoires. Zoveel te kiezen. Bij mijn laatste bezoek de Boss RC-600 gekocht. Dit was een bewuste keuze en daardoor was ik snel klaar. Althans met kopen, want de komende weken/maanden zal ik bezig zijn om dit schitterende apparaat te leren kennen om het zo optimaal mogelijk te kunnen gebruiken.
Wanneer ik de winkel binnenloop zonder een duidelijk doel dan zijn alle medewerkers vriendelijk en nemen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en om mij uitleg te geven wanneer iets onduidelijk is. Ook wanneer al snel duidelijk is dat ik op dat moment niets ga kopen. Altijd enthousiast en vriendelijk. Chapeau!!

Bram 04-07-2022

Niks waard. Voor meer dan €300 iets besteld, zou binnen 2 dagen komen, maar meer dan 'n week later nog NIKS gekregen.
De klantenservice is waardeloos en geeft me GEEN gehoor. 2 mails, meerdere pogingen tot chatten en bellen. Heb met de chat één keer iemand te pakken gekregen die zei dat ik moest wachten en dat ze nog contact zouden opnemen.
En niets meer gehoord. Dit leek me een vertrouwelijke webshop maar ik heb 't gevoel dat ik opgelicht word.

Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-07-2022

Beste Bram,

Allereerst excuses voor de mindere bereikbaarheid. We kijken graag met je mee naar de status van jouw bestelling.

Bert 04-07-2022

In Zutphen is geen muziekwinkel, daarom voor kleine aanschaffen min of meer ‘gedwongen’ om online te kopen.
En dan ben je bij Bax goed af. Altijd goede ervaringen gehad. Vandaag bestellen, morgen in huis is altijd waargemaakt. Ook nu weer bij de aanschaf van een tafelstatief voor een studiomicrofoon.

Als iets niet direct leverbaar is wordt dat duidelijk aangegeven.
Een keer een defect aan een versterker standaard gehad, meteen een nieuwe gestuurd, zonder de oude te moeten inleveren (alleen even wat foto’s van het defect).

Nol 04-07-2022

Goede en betrouwbare winkel die doet wat ze je beloven en zeggen dus een heel goede en snelle service staat voorop bij deze winkel ..levertijd precies en goed geregeld geen smoesjes aflevering goederen ook heel keurig en netjes en goed verpakt zodat het niet beschadigd tijdens vervoer..kortom goed en snel.

Studio Toet 03-07-2022

De lampen waren binnen 2 dagen netjes geleverd. Lampen meteen het afgelopen weekend gebruikt. Waren precies zoals was omschreven. Ook lekker licht van gewicht. Dit zijn lampen waar ik veel plezier van zal gaan hebben.

Teun 03-07-2022

In de webshop van Bax heb ik inmiddels verschillende instrumenten en opnameapparatuur besteld. Bij elke bestelling was ik zeer tevreden over de service en de snelheid van de bezorging. Een geweldige toevoeging van Bax vind ik de binnen 30 dagen gratis retourneren garantie. Daarmee voelt het altijd als een veilige keus om daar te bestellen, misschien zelfs alleen om een product uit te proberen. De reviews over producten op de website zijn eerlijk en betrouwbaar. Bax is goed bezig.

Linda 03-07-2022

Fijne site en goede en snelle levering. Fijne, stevige en mooie capo; klemt goed. Heel erg blij mee!

Peter Schuitemaker 03-07-2022

Prima product erg blij mee , ze zijn gemakkelijk te bevestigen en jebkan de boxen elk gewenste kant op bewegen