Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan 05-06-2023

eerste basgitaar had een hals met een fabricage fout. Bax heeft de basgitaar zonder stribbelen ingenomen met de 30 dagen geld terug garantie. Gelukkig was er nog een soortgelijke basgitaar in voorraad die ik tegen de oorspronkelijke prijs mocht afnemen (prijs was inmiddels gestegen). Bax heeft veel keus in basgitaren en is vaak net iets goedkoper dan de concurrenten. Let op, de (show)modellen in de winkel zijn afgesteld en direct te bespelen. Basgitaren op voorraad of in bestelling moet je zelf afstellen!

MasterEd 05-06-2023

Verschillende muziek webshops bekeken en Bax Music is het meest prettige en goedkoop. Ook telefonisch erg klantvriendelijk. Product snel en onbeschadigd afgeleverd.

Jeannette Ginter 05-06-2023

Zeer overzichtelijk website. Als muzikant of als je in de media zit kan jij hier voor alles terecht. De foto's zijn goed inzichtelijk omdat je niet altijd de benaming kent. Dit maakt deze site toegankelijk voor iedereen. Alle producten zijn goed en degelijk. Mijn laatste aankoop had ik binnen 24 uur in huis. Dus ook een snelle levering waardoor nog meer vertrouwen. Zeer aan de raden om bij Bax je aankopen te doen.

flexisound 05-06-2023

de DAP FP0820 Schuko & XLR female - IEC F & XLR male 20 meter besteld en kwam op tijd binnen om directe te kunnen gebruiken

Judith 04-06-2023

Bij een beschadigd product was de afhandeling heel omslachtig. Er werd niet meegedacht in het belang van de klant en risico van meer beschadiging bij terug sturen lag bij mij. De vervoerder kon product weigeren mee te nemen als ik het niet goed genoeg inpakte. Maar het product lag al half uit elkaar bij ontvangst. Daarnaast moest ik in e-mail contact meerdere keren dezelfde vraag stellen maar kreeg steeds antwoord op andere vragen en nooit specifiek een reactie op dat punt.

Ready To Play 04-06-2023

De shop is heel gebruikersvriendelijk met een groot aanbod van muziekinstrumenten. Ik vond meteen het keyboard dat voldeed aan mijn wensen en prijsklasse. Uitstekende leveringstijd en goed verpakt. Erg blij ben ik met de emailberichten met informatie en gratis lessen en akkoorden. Zo kan ik optimaal genieten van mijn aangekochte keyboard.

Hans 04-06-2023

Ik heb snaren besteld, maar die zijn zoekgeraakt.
De Bax medewerker aan de helpdesk heeft nieuwe opgestuurd. Ik hoop ze morgen te hebben.

Rigo Claessens 03-06-2023

Voor mijn P.A. set naar BAX music in Goes geweest. Zeer goede hulp gekregen en vriendelijke mensen.
Uiteindelijk een set gekocht van Electro Voice met draadloze microfoons en toebehoren... Beetje korting gekregen.
Leuke shop met professionele uitleg.

William 03-06-2023

goede service en erg klantvriendelijk.Keyboard van mij was onderweg met dhl maar door diverse problemen bij dhl werd het keyboard steeds maar niet geleverd.Diverse keren contact gehad met de klantenservice waar we vriendelijk werden dooor geholpen.Naar een vijftal dagen nog geen lebering van het keyboard door dhl.Bax deed een voorstel om een tweede zendiing te doen en de bezorging door postnl te laten doen.zo wouden ze het probleem oplossen en dat is uiteindelijk toch gelukt.

Pat 02-06-2023

Baxmusic hun site is heel toegankelijk en gebruiksvriendelijk . Shoppen hierdoor is erg makkelijk en je kan alles in een hand omdraai vinden . Ik ben nog wachtende op 1 product (wat bekend was bij het bestellen )maar de anderen producten waren er heel vlot en moeiteloos aangekomen . En het was heel stevig in gepakt . Al om al raad ik iedereen aan om hier te bestellen !

Justin Bosman 02-06-2023

Bij mijn eigen oriëntatie naar een nieuwe akoestische gitaar kwam ik telkens weer uit bij de online Bax-shop van Bax Music.

Na het 'meerdaags' raadplegen van diverse bronnen over de gitaar welke ik uiteindelijk op het oog had, had ik een vraag over de prijs (en de toestand) van de gitaar. Deze vraag werd via FB Messenger zeer snel beantwoord, met als extra opmerking/service de (gratis) mogelijkheid het product naar een fysieke winkel te laten verzenden door Bax Music en voor mij (kosteloos) te reserveren, zodat ik de gitaar zelf kon bewonderen en uitproberen. Daarbij werd de optie 30-dagen kosteloze retourgarantie benoemd na evt. aanschaf van de gitaar die ik al dan niet bezichtigd/uitgeprobeerd had. Perfect!

Omdat dit zo vertrouwd voelde, heb ik ervoor gekozen de gitaar direct te bestellen met de wetenschap dat ik deze binnen afzienbare tijd retour zou kunnen sturen in het geval er iets aan zou mankeren. Geen slechte keus, want het product is dezelfde avond nog gereedgemaakt voor verzending.

Gitaar binnen 1 (werk)dag ontvangen en de kwaliteit van het ingepakte pakket was uitstekend. De gitaar (op zichzelf al verpakt) zat in een grote (niet tè grote) Bax-shop doos welke was opgevuld met een hele rits luchtzakjes om verschuiven tegen te gaan.

De verpakking van de gitaar zelf is door de fabrikant (Yamaha) ook prima verzorgd. Eenmaal ook die doos opengemaakt te hebben kwam ik een erg mooie stevige Yamaha soft case tegen waarin de gitaar zelf keurig in lag te wachten om eindelijk bespeeld te worden...

En wat een prachtig vol sprankelend geluid geeft dit instrument. Na de gitaar minimaal gestemd te moeten hebben kon ik (uiteraard met beleid) losgaan op dit mooie exemplaar van Yamaha, waarbij ik werkelijk keurige service van Bax Music heb gekregen.

De Bax-shop van Bax Music beveel ik dan ook van harte aan!

Jimbo 02-06-2023

Bax shop is al jaren voor mij een vertrouwd adres . Altijd goede prijs/kwaliteit producten. Snelle levering...
Nooit geen problemen ondervonden.

Annet 02-06-2023

Hebben een royale keus in alles. Duidelijke omschrijving van hetgeen je koopt. Snelle levering!

Papa G 02-06-2023

Het is een fijne winkel met vriendelijk personeel. Je kan alle instrumenten even proberen en aanvoelen. Dat is erg fijn. Ze bieden daarnaast ook scherpe prijzen dus verder zoeken is niet nodig.

Coert Schelfhout 02-06-2023

Deze zaak zit het dichtste bij en heeft een breed assortiment. Wat ze niet hebben bestellen ze vrijblijvend.
Vlotte mail en communicatie , eerst per telefoon en daarna in de winkel. Ook behulpzaam bij het testen van de apparatuur. Ook de prijs en korting en zijn zeer scherp !
Kortom zeker een aanrader om te kopen !

theo 02-06-2023

IK krijg de indruk met een onpersoonlijk warenhuis van doen te hebben. Veel ongevraagde promotie akties en folders. Bestellingen worden afgerafeld en antwoord op klachten worden niet echt goed gelezen en afgeraffeld. Dit loopt al te goed waardoor men vergeet over details na te denken waar juist het extra beetje service zit. Ik heb nog niet veel geld uitgegeven maar een dure gitaar ga ik hier echt niet kopen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-06-2023

Beste Theo,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de service. Excuus voor alle ongemakken. Op dit moment is het niet helemaal duidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Mochten we je op dit moment nog kunnen helpen of als je vragen hebt vernemen we het graag. Je kunt ons hiervoor bereiken via whatsapp +31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Izaäk Dassen 01-06-2023

Weer heel tevreden over de service bij Bax.
Ik wilde graag een nieuwe gitaar nadat ik mijn vorige gitaar ook had gekocht bij Bax. Het werd na veel vergelijken de Fender American Performer Stratocaster Satin Lake Placid Blue MN. Hij speelt fantastisch en het geluid is prachtig. Het duurde ook niet zo lang voordat de snaren goed gestemd bleven, dus hij is eigenlijk meteen al vanuit de doos heel goed afgesteld.

Lee 01-06-2023

hele snelle levering. je krijgt precies wat je besteld. goede prijs en ook nog eens een merkproduct van topkwaliteit.

Rik 01-06-2023

Alle producten tot nu toe keurig op tijd ontvangen. Alleen moeten jullie echt iets doen aan de milieuvervuilende verpakkingen. Kleine artikelen in grote dozen opgevuld met plastic is echt niet meer van deze tijd.

Adri 31-05-2023

Wederom het bericht dat de bestelde producten die je voor 23.00 uur bestelde door drukte niet geleverd worden op de beloofde volgende dag.

Oplossingen om het toch te regelen worden weggewuifd
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-06-2023

Beste Adri,

We betreuren het om te lezen dat de bestelling was vertraagd. Hoewel we ons best doen om bestellingen zsm te kunnen leveren is dit niet gelukt vanwege onvoorzienbare omstandigheden. Onze excuses hiervoor.

Als je op dit moment nog vragen voor ons hebt vernemen we het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Dr3 31-05-2023

Waardeloos bedrijf Gitaar besteld van 170€ zou volgende dag gelevert worden maar dus niet. Na bellen krijg je als antwoord dat er bij hun iets fout is gegaan en als compensatie krijg ik een gitaarstandaard opgestuurd die er zo verrot uitziet dat die denk ik als 7x is terug gebracht. Staat nu bij dhl dat die verkeerd is gesorteerd dus vertraagd is ...nou na de slechte reviews denk k dat k kan fluiten naar mn gitaar. Kneus aan de telefoon heb je ook niks aan. Als.ik.deze week nog niks heb dan rij ik wel een paar uur naar Goes om mn cente terug tehalen

Alejandro 31-05-2023

Professioneel. Rijk aanbod. Alles van je als beginnende, ervaren of professionele klant kunt verlangen.

:-)

Een echte aanrader!

Daniël Le Couvreur 31-05-2023

Hoi , over bax music,
Ik vind et een geweldige site.
Ik heb daar zoveel dingen besteld,
De dingen die ik daar besteld heb ben ik altijd tevreden mee geweest, ik heb laatst een muziek sofware gekocht en ik begreep iets niet over de onvangt van et product en belde hun daar over,
Ze waren heel behulpzaam duidelijk en keken ook mee naar de vragen wat ik erover had, ik begreep wat hun uitlegde erover en et probleem wat ik had op dat moment was snel op gelost, de mensen van bax muziek zijn bij mij altijd vriendelijk en heel behulp zaam als je iets niet begrijp en hun er over vraagt, ik kan niet zonder bax muziek, ben een fan van en vind ze geweldig, en ik slijm niet ofzo ik zeg gewoon eerlijk wat ik van hun vind, als er iets was wat minder was zou ik et gewoon zeggen met respect, maar ik heb niks negatiefs of minder te zeggen over bax muziek shop,ik heb Fl studio all plugins aangeschaft bij bax muziek shop en ben er super tevreden mee , het is wel 400 nog wat maar ik beloof je dat et waard is en je krijg van fl studio levens lang gratis updates en dat vind ik ook geweldigen ik kreeg bij all plugins ook fl studio 21 erbij en dat maakte me zo blij dat ik dan ook de laatse versie en nieuwste versie erbij kreeg en ja en nog alle plugins en levens lange gratis updates wat wil je nog meer zou ik zeggen 😃ik wil ook zeggen toen ik et online bestelde dat dat mn snelste levering was lol ik had em de zelde dag via een mail en daar was ik erg blij en verast over, geweldig, ja vroeger kreeg je een doos , boekje en cdtje erbij lol ja boekje heb je niet nodig in et progamma zelf kan je ook vandaar alles leren , ik wil hun bij deze bedanken voor alles , jullie hebben me enorm geholpen met producten en advies op een vraag wat ik had op dat moment, ga zo door toppers, respect and blessings afz Daniël Le Couvreur

BAX MUSIC SHOP 31-05-2023

Het is al jaren een verlening van goede service! Het te woord staan, de behulpzaamheid, kennis en niet te vergeten vriendelijkheid,
van de medewerker(sters), is gewoon TOP!

FG 31-05-2023

Bax heeft mij nog nooit teleurgesteld en biedt goede service. Ook dit artikel voldoet weer geheel aan mijn eisen. Bax, een aanrader voor elke muzikant. Top