Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

marcel 19-08-2022

goede service deskundig personeel en voor ieder wat wils voor elke beurs wat te vinden mooie asortiment en als je wat besteld via webshop is hetb ook wel lekker dat je het kan ophalen in de winkel

Victor 19-08-2022

Vriendelijk personeel en een hele handige website. Ik begon met mijn research op de website en via de handige video's die Bax op YouTube plaatst. Hierna producten besteld en in de winkel opgehaald. In de winkel werd er goed met mij meegedacht en werd mij niet perse het duurste aangeraden, maar aangeraden wat er het beste bij mijn wens past. Erg tevreden over de service in de winkel (Rotterdam).

M. vd Berg 19-08-2022

Ik ben al jaren klant bij Baxshop en heb nog nooit iets hoeven retourneren. Daarnaast is de levering altijd netjes en op tijd.

M. 19-08-2022

Ik heb Bax Music ervaren als een professionele web-shop. De mensen van de klantenservice zijn vriendelijk en denken oplossingsgericht. Nadat er problemen waren met de levering van mijn instrument, zorgde de mensen van Bax Music ervoor dat ik dezelfde avond al een nieuw instrument in huis had. Vriendelijk en oplossingsgericht personeel.

Frans van de Giessen 19-08-2022

Mooie in-ears. Even puzzlen om ze goed in je oor te krijgen en welke dopjes het beste bij jouw oor passen, maar eenmaal ingesteld gaat het gemakkelijk. Het geluid is goed en het werkt voor mij in de band goed.
Twee minpuntjes:
- Het was een relatief klein pakketje wat in een veel te grote doos werd verstuurd, zonde van het karton.
- Er is een klein stipje rood of blauw wat aangeeft wat de rechter en wat de linker is. Dit is niet altijd goed te onderscheiden

Mars 18-08-2022

Eerste bestelling van onze platenspeler verliep helaas minder goed omdat deze via Bol.com is gelopen. Nu bij onze tweede bestelling maar dan rechtstreeks bij Bax verliep de bestelling super. Site is zeer duidelijk en koopproces verloopt zeer soepel.

Pieter 17-08-2022

Heb daar meerdere dingen en een gitaar aangeschaft
Werd prettig geholpen
Ook voor reparatie prima assistentie gehad
Ik ben tevreden

muziekaankoop 17-08-2022

Door goede eerdere ervaringen (prijs, service) bij BAX weer een aankoop gedaan. Een prima volumepedaal Yamaha FC7 voor mijn keyboard. Duidelijke produktinformatie. Snel en netjes geleverd!

Alex Prasing 16-08-2022

Snelle levering, goed advies en concurrerende prijzen. Zeer complete voorraad.

Christian Balster 16-08-2022

Kabels voor mijn nieuwe Yamaha HS8 en HS8S Monitors gekocht!
Levering was razendsnel ( vermoedelijk bezorgd door The Flash ).
Zeer tevreden over de producten zelf en de ervaring met Bax is de laatste tijd niks anders dan positief!
Laatst ook een retour label nodig gehad dit was binnen 3 min geregeld via de klantenservice!

Super goede service, Keep it up Bax!!

Jan en Zwaan 16-08-2022

Bax shop heel overzichtelijk. Werd door zeer vriendelijk personeel geholpen. De uitleg over het te kopen product zeer duidelijk. Ik kan iedereen aanraden om bij Bax shop je instrumenten te kopen.

Maykel 16-08-2022

Bax heeft een mooi website en een geweldig assortiment ,bestellen is makkelijk en er is altijd wel wat te vinden.
Er zijn echter ook nadelen. Als het fout gaat met de bestelling ( deel niet geleverd b.v.) dan is de reaktie traag of afwezig en laten ze je een beetje hangen. conclusie is verkoop prima! aftersales minimaal !
Officiele reactie van Bax-shop.nl 17-08-2022

Beste Maykel,

Jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over onze service. Onze excuses dan ook voor de bereikbaarheid en vertraagde reactie.
Mocht je op dit moment nog hulp nodig hebben of als je vragen hebt stuur ons dan een bericht via Whatsapp +31610192964. We kijken dan zsm met je mee.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Officiele reactie van Bax-shop.nl 17-08-2022

Beste Maykel,

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Stv 15-08-2022

The advices were good, friendly seller, let me tried several ones before making a final choice

Joran 15-08-2022

Beste site voor alles wat met muziek te maken heeft!
Super goede service, snelle levering en kwaliteitsvol materiaal.
Niets op aan te merken!

FrankS 14-08-2022

Goede service, en prima retourvoorwaarden. Ook het assortiment is uitstekend. Meestal ook gunstig prijsniveau.

Youp 14-08-2022

De Bax-site is gebruiksvriendelijk, het assortiment is uitgebreid en levering vindt snel plaats. Nog nooit ellende gehad met Bax!

willem168@live.nl 14-08-2022

de gebruikte site is dik in orde het bestellen van mijn tulp pluggen ging ook goed
ik kom uit west en moest even uit vinden waar het was ik ben toen op de scoot mobiel naar de winkel gegaan
bij binnen komst uit de mobiel gestapt en op zoek naar een bax medewerker heb er verschillende gezien
en duidelijk laten zien dat ik er was ze kijken je niet eens aan en maken ook geen aanstalte om een collega bax er bij
te roepen moest zelf opzoek na een lange tijd had ik er een gevonden deze heeft mijn spullen gepakt en het aan mij
gegeven en zij daarna daar moet je afrekenen dan sta je weer voor een lege betaal toonbank waar ik lang moest wachten
met de gekochte spullen was ik een blij mens en fijn dat ik de winkel kon verlaten

john 14-08-2022

Bij een andere shop zette ze mijn bestelling voor de deur .. gelukkig nam geen kwaadwillend het pakket mee Had niet eens een melding ervan gekregen. Bij Bax is het allemaal prima volgens afspraak gegaan ..

Straakdrachtvereniging de Arke 14-08-2022

Heel simpel. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Daarna diverse items bekeken en de jongeman die ons hielp keek en luisterde naar onze reacties. Daarna ging hij op zoek naar de meest geschikte geluidsinstallatie. Deze was op voorraad en werd. Heel rustig en secuur aan ons uitgelegd, voorgedaan en konden wij onder zijn toezicht het zelf proberen. Geweldige service zonder haast en relaxt de tijd genomen. Wij hebben de installatie met toebehoren uitgeprobeerd voor publiek en het is een topper. Een houding te bedienen. Prima qua gewicht en makkelijk mee te nemen. Wij hebben Bax Musici in Goes op onze Facebook pagina van de streekdracht vereniging de Arke daarvoor bedankt met een foto erbij.

sjaak 13-08-2022

snelle levering, Behulpzaam bij vragen en altijd een vriendelijke medewerker aan de lijn.

Olivier 12-08-2022

Ik ben erg blij met de service van Bax tot nu toe, en ik gebruik het al meer dan een jaar! De website is erg makkelijk om te gebruiken en je kan zelfs naar een van hun locaties gaan om een product zelf te testen voordat je het koopt. Alles is erg snel bezorgd, en er is nog geen een keer een fout gemaakt met een van mijn bestellingen! Ik raad het zeker aan!

van der Graaf 12-08-2022

Deskundig en vriendelijk door verkoper bedrijf Goes geholpen.
Goede kwaiteit / prijsverhoudeing gekocht product

Rense 12-08-2022

Mijn nieuwe ESP LTD gitaar voor 12:30 besteld en dezelfde dag om20:00 binnen. Ze doen wat ze beloven. Gitaar was in perfecte staat en al goed afgest, even stemmen en daarna plezier!

Erwin 11-08-2022

Bestelling via BaxMusic gedaan, duidelijke website en foto's van het product, snelle levering, alleen had de verpakking wel wat kleiner gekund.

Kabouter Lui 11-08-2022

Goeie site voor muziekspullen zoals software of instrumenten/koptelefoons
heb hier nu meerdere keren besteld en krijg het altijd netjes binnen