Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rvb 04-04-2021

Prima service, tijdige levering en niks geks aan het ontvangen product. Mijn enige punt van kritiek is de verpakking, 10 plectrums in elk individuele plastieken wegwerpzakjes. Waarom niet gewoon 10 in één zakje, vond het een beetje nodeloos.

Mmer 03-04-2021

Ik heb 2x achterelkaar iets besteld en ze deden wat werd beliofd. Gisteren besteld, vandaag geleverd. Prima.

P. Van Vugt 03-04-2021

Transparant bedrijf. Goede omschrijving van producten. Levertijden die overeenkomen met de termijnen die men hanteert. En een Nederlands bedrijf, buy local.

Dick 03-04-2021

Monitoren goed aangekomen, alleen een snaar die ik zou krijgen is nig niet aangekomen. Beetje jammer

Patrick V 03-04-2021

Goede ervaringen bij online shoppen bij Bax. Groot assortiment en er is alrijd duidelijkheid of en wanneer iets geleverd kan worden. En het komt eigenlijk altijd eerder dan verwacht. Heldere en soepele processen.

Siep Koster 03-04-2021

Bestelling precies zoals verwacht ontvangen.
Verbeterpuntje zou kunnen zijn om het nog compacter te verpakken.
Verder zeer tevreden over de producten.

Stone 02-04-2021

Altijd betrouwbaar en ruim aanbod voor de beginnende tot de professionele muzikant

Mevr. Benton 02-04-2021

Ik heb voor bax gekozen vanwege het ruime aanbod. Ik had snaren nodig niet al te duur en bax is daar de beste voor. De site is erg gebruiks vriendelijk! Snel besteld is snel bezorgd!!
Kortom uitstekend!!!

Noah 02-04-2021

Al jarenlang klant bij Bax shop, vanwege hun grote assortiment en snelle levering. Of je nou een beginnend DJ of producer bent tot aan de professionele kant kan Bax je bijna alles aanbieden.

Theo Hoevenaars 01-04-2021

Heb mijn (gewijzigde) bestelling supersnel ontvangen en ook een klein probleempje daarna werd snel en tot volle tevredenheid opgelost.

A. Mangham 01-04-2021

Snel aanlevering een heel veel keuzen. Duidelijk en makkelijk website ook.

Timen Kraak 01-04-2021

Snel en betrouwbaar

Ik bestelde een B-stock-artikel bij Bax, de informatie over de staat van het artikel klopte goed, en ik had het de volgende dag binnen. Erg tevreden over het hele proces, van informatievoorziening tot snelheid!

A.W 01-04-2021

Ik heb een paar keer bij Bax besteld, koptelefoons, usb keyboard, usb mixer, ect, en het is altijd netjes verzorgd en ingepakt en snel verzonden, je word ook goed geïnformeerd over de verzending, de usb keyboard heb ik zelf opgehaald en van die 1ste was een knop niet goed, en kreeg gelijk een andere, ik ben heel tevreden over de service en raad Bax aan iedereen aan, de 5 sterren zijn zeker verdient... Grt A.W

Tom Willemssen 01-04-2021

Goeie service en betrokkenheid bij je aankoop. Soms wel lang in de wachtrij zowel telefonisch als via de mail.

regiocasting 01-04-2021

Goede service en snelle levering.
Goede informatie op de website over aan te schaffen product.

T. C. Franken 01-04-2021

Zeer snelle reactie via ema en zeer vriendelijke on informatie bij telefonisch contactn De door mij bestelde producten zeer snel en correct geleverdzal hie zeker vaker bestellen

Niels 01-04-2021

Perfecte omschrijving met super service, snelle levering en advies op maat .

Robin Schepman 31-03-2021

Ik kan niet anders zeggen dan goed materiaal voor mijn nieuwe project! EN door leverings problemen is 1 speaker blijven hangen na contact heeft baxshop zonder extra kosten een nieuwe speaker gestuurd! Dit hadden ze niet hoeven doen maar toch hebben ze me niet in de louw laten staan! Top Bax shop!!!!

Antonie 31-03-2021

Goede service en snelle bezorging. Ik ben zeer tevreden over deze bestelling

Klaartje 31-03-2021

Duidelijk in prijs zeer concurrerend en een bijzonder snelle en correcte levering,

Dave Herman 31-03-2021

Ik heb inmiddels vele producten bij Bax aangeschaft, van kleinigheden zoals een microfoonstandaard tot grotere investeringen zoals een Takamine elektrisch-akoestische gitaar. Wat ik ook besteld heb, alles is in uitstekende conditie en heel snel geleverd. Werkelijk fantastisch! Ik ben ook zelf in een van de Bax winkels geweest om mijn (bij Bax aangeschafte) gitaar af te laten stellen, en daar werd ik zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Zelfs aan de telefoon heb ik goed advies gekregen, wat bijna ondenkbaar is tegenwoordig! En hun prijzen? Voor zo ver ik heb kunnen zien, zijn die altijd scherp en vergelijkbaar met, of beter dan grote concurrenten zoals Thomann. Kortom, een absolute aanrader voor elke muzikant!

Jo 31-03-2021

Site is makkelijk om items te vinden. Heldere uitleg bij de items. Scherpe prijzen. Aanbod is ruim. Na bestellen word je goed op de hoogte gehouden van het verzendproces. Snelle levering.

Patrick 31-03-2021

Snelle levering, goeie communicatie en verkoop van kwaliteitsproducten. Ik bestel er regelmatig!

Sascha 31-03-2021

Duidelijke site en alles snel en netjes geleverd gekregen. Meer dan tevreden 😃

Robert 30-03-2021

Zeer overzichtelijke website. Ook in de winkel zelf altijd top geholpen. Vriendelijke mensen en goede service voor een scherpe prijs.