Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Robin 07-07-2021

Goede service. Levertijd is prima. Al jaren klant maar nog nooit klachten gehad. Ga zo door!

Talha Koklu 07-07-2021

Heeft mij nooit teleurgesteld. Goedkoopste muziek shop van Nederland. Pakketje altijd zonder beschadiging aangekomen en ook op tijd. Ook nooit problemen gehad met retouren.

Jopelepoop 06-07-2021

Onlangs snaren voor gitaren en wat andere accessoires aan geschaft bij Bax. En behalve de goede prijzen en snelle levering wordt ook een bijzonder goede uitleg gegeven, zeker als je nog niet zo veel ervaring hebt!

Top!

Ercan 06-07-2021

Product, levering en klantenservice zijn bij Bax Music altijd al goed geweest.

Ibrahim 06-07-2021

Great products, great prices, quick delivery time. Honestly couldn't ask for more!

Marjo 06-07-2021

Motevatie : als ik muziek instumenten wil ga ik weer naar Bax, nooit geen probleme gehad,
Nog goedkoper dan de rest van winkels.

Andy de Witte 06-07-2021

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik hier vaker producten heb gekocht zoals muziek instrumenten. Ik ben erg blij hoe dit proces is verlopen. Alles is in goede staat aangekomen en heb niks te klagen, behalve over 1 ding. De leverancier (Transmission) was heel onduidelijk wat betreft de bezorgtijd. Ook kon ik ze niet makkelijk te bereiken via de telefoon. Het leuke was echter ook dat ik mijn product de 30e binnen kreeg maar de dag erna een mailtje kreeg dat ze vandaag langs komen? Verder was ik zeer tevreden over deze service!

Rob W 05-07-2021

Verschillende producten bij Bax Music gekocht. De snelle levering deed me besluiten om meer bij hen te kopen. Op de site zijn veel artikelen te koop. Leuke Youtube filmpjes met lessen. De prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.

Wim Slabbekoorn 05-07-2021

prima webshop, ik heb hier al eerder besteld. Bij vooruitbetaling moet je rekening houden met vertraging als je voor afhalen kiest.
Ze leveren wat je koopt.

Joost van Bunnik 05-07-2021

Perfect assortment aan producten met een supersnelle levering en service. Afgelopen week een SSL UC-1 gekocht .
SSL UC1 bouwt voort op het succes van de UF8 USB DAW-controller die is gepubliceerd door Solid State Logic en biedt u opnieuw een speciale hardwarecontroller voor plug-ins. In dit geval zijn dit de in-house Channel Strip 2 en Bus Compressor 2. Beide plug-ins zijn bij de levering inbegrepen.
Hoeveel aandacht de fabrikant besteedt aan de details van de mixerlay-out is vrij opmerkelijk. LED-niveau, LED-ringen rond de encoder, een VU-meter voor het weergeven van de versterkingsreductie van de compressor. Dat ziet er mooi uit en SSL zorgt ervoor dat de knoppen, potmeters en schakelaars ook op consoleniveau worden verwerkt. De kast is gemaakt van metaal en heeft een brushed look.
Voor elke functie is er een “knop” zodat je spiergeheugen kan overschakelen naar een razendsnelle workflow. Een extra ingebouwd display geeft u altijd informatie over welke plug-in momenteel voor welke track zorgt en hoe de parameters eruit zien. U kunt de plug-in-presets ook rechtstreeks met de controller beheren. Je kunt ook snel schakelen tussen maximaal drie verschillende DAW's. Met de nieuwe SSL 360° plug-in mixersoftware voor Windows en macOS kun je alles vanaf het scherm bedienen en configureren.
Overigens sluit je de controller via USB aan op de computer. Kabels voor USB CC en USB CA worden meegeleverd. De leveringsomvang omvat naast de voeding ook steunen voor het wijzigen van de montagehoek.

De Channel Strip 2-plug-in vertegenwoordigt digitale modellering van de EQ's en dynamische afdeling van de XL 9000 K SuperAnalogue-console. De V2-versie maakt functies zoals sidechaining mogelijk. Bus Compressor 2 breidt de functies uit met extra opties voor ratio, attack en release, biedt ook sidechaining en tot viervoudige oversampling

PG 05-07-2021

Ik heb eerder bij Bax besteld en ben altijd tevreden geweest over de prijs/kwaliteit verhouding en leveringstijd. Nu ook weer. Dit keer o.a. een handtrommel gekocht, prima!

Louisa 05-07-2021

Een geweldige site met veel keuzes.
Een goede en snelle service...
Goede kwaliteit echt wel...
Als ik weer iets nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn,bij Bax Music...

Thom 04-07-2021

Mooie mondharmonica voor een mooie prijs en dan als cadeau een proefcursus om te leren spelen als je dat nog niet kan

Sam S.A-junior 03-07-2021

Baxshop is en redelijk muziek instrumenten shop die bedoeld is voor alle soort muzikanten,met goede kwaliteit apparaten die betaaldbaar is. Daarom kies ik vaak voor Baxshop

Corneel 03-07-2021

Nou ja, als muziekliefhebber is het toch een feest telkens weer in de winkel.
De sfeer uit de muziekwereld proef je in de winkel.
Dan voel je je een beetje thuis.
Een wereld die inspireert.

Boss js 10 03-07-2021

Nog goedkoper dan de rest van winkels.

Paul Berer 03-07-2021

Zoveelste bestelling. Netjes verzorgd, op tijd en goed ingepakt. Zoals het hoort.

Erwin v.d bosch 03-07-2021

de reden om hier te bestellen was de juiste prijs en de hulp van hun help desk en snelle levering

Perfect, kwaliteit en goed verpakt 03-07-2021

Een volledige vlotte verzending, echter na mijn niet nagedachte bestelling heb ik ipv 2 studio monitors, 1 gekocht. Zal nu eerst verder moeten sparen voor de 2e aankoop.

Deze zal ik dan ook zeker doen bij Bax Music, uitgebreid assortiment met kwaliteit producten.

Marieke 02-07-2021

Ik heb een microfoonstandaard gekocht met een tas eromheen. De microfoonstandaard heeft een goeie prijs kwaliteit verhouding. De service van Bax is ook goed, ik kreeg snel mijn spullen en zoals afgesproken. Ik ben er blij mee!

Kas 02-07-2021

Al meerdere producten hier besteld!
Goede service mocht je met wat problemen zitten, hier wordt altijd over meegedacht. Mooie prijs/kwaliteitverhouding! Zou hier zo weer bestellen.

Ferry 02-07-2021

Sinds jaren weer eens op zoek naar nieuwe bekkens. Al snel bij Bax Music uitgekomen. Hun breed assortiment, snelle levering en aantrekkelijke prijzen maakten mijn keuze wel heel makkelijk. Absoluut top!

Pamplona 72 02-07-2021

Zeer snelle levering, goede prijs + kwaliteit, licht - kon statief gebruiken waarvoor ik het aan heb geschaft - makkelijk opvouwbaar, voldeed geheel aan mijn verwachting!

RNR! Productions 01-07-2021

Bax Music is de complete leverancier voor onze band. De meeste producten zijn prima van kwaliteit in verhouding tot de prijs.
Als er wat is wordt er meestal goed gereageerd op klachten en of vragen.

Wisse Wester 01-07-2021

VOX versterker is mij geleverd met JJ buizen.... De fabriek van VOX heeft helemaal geen JJ buizen dit is dus een versterker die al eerder is "gerepareerd" er zijn nieuwe buizen ingestopt en naar me opgestuurd een defect product dus aan mij verkocht als nieuw.

En dan ook een retourzending die niet is afgemeld maar ik wel een rekening van kreeg

Een bestelling die nooit is aangekomen van €500!!!

Dit wordt waarschijnlijk een rechtzaak het duurt mij te lang.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-07-2021

Beste Wisse

Zoals aangegeven in het mail contact is dit door onze magazijnmedewerkers gecontroleerd. Na het controleren van onze voorraad bleek dat er in deze periode geen B-stock (gebruikt artikel) aanwezig was die per ongeluk verstuurd kon worden. Ook hebben we gekeken naar een versterker op voorraad, ook deze had JJ -buizen. Het kan zijn dat de leverancier verschillende buizen gebruikt in de versterkers, dat ze een aantal batches hebben liggen en verschillende buizen gebruiken. Dit maakt in deze prijsklasse ook niet uit.
Mocht je het willen dan kan je de versterker opsturen ter reparatie zodat we naar het defect kunnen kijken.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music