Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bert Ballenbak 26-01-2021

De prijzen zijn concurrerend of zelfs laag.
De pakketten (= je spulken) zijn goed en stootvrij verpakt, super!
De levering duurt neestal een dag langer (dus niet: vandaag besteld, morgenin huis), maar dat kan aan DHL liggen.
Service is goed en deskundig. Ik krijg altijd uitgebreid antwoord; het duurt alleen soms een paar dagen.
Al met al een winkel die bij mij veel goodwill heeft opgebouwd in de afgelopen jaren.

Corné 26-01-2021

Update op 26/01/2021:
Bax heeft er werk van gemaakt. Het is nu opgelost. De oorzaak van de trage afhandeling ligt niet aan Bax maar aan het verzendbedrijf. Niettemin vind ik dat Bax in zo'n geval de klant niet in de kou moet laten te staan. De retourzending was aantoonbaar correct door mij als klant uitgevoerd. Bij handel via internet is alles rond een betrouwbare logistieke behandeling cruciaal. Bax laat gelukkig zien hoe het hoort, al is het wat laat.

Review van 21/01/2021:
Het bedrijf maakt reclame dat de aankoop binnen 120 dagen vrijblijvend kan worden geretourneerd. Dat sprak me aan. Mijn eerste bestelling heb ik binnen een week in de originele verpakking teruggestuurd. Maar nu, een maand later heb ik het bedrag nog steeds niet ontvangen.

Rinus 26-01-2021

Snelle levering, goede productomschrijving en altijd veilig verpakt wat zorgt voor onbeschadigde bezorging alles wat ik hier heb gekocht was voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen nog maar positieve ervaring.

Dhr. G.S. 26-01-2021

Goede overzichtelijke website, lekker straight forward, bestelling was zo geplaatst. Ik kwam uit bij Bax Music, doordat het gewenste product bij andere webshops uitverkocht was. Het product (dat weliswaar al op voorraad was) kwam mooi snel de volgende avond al binnen. Zeker waar voor je geld.

TM 26-01-2021

Prijs kwaliteit bijzonder goed en uitzonderlijk snelle levering: in de vooravond besteld, 's morgens om 8 uur geleverd

Claus 26-01-2021

mijn eerste kennismaking / aanschaf met / bij Bax Music , in een woord fantastisch , ruime keuze voor elk niveau / style van hoogwaardige producten en een perfecte aflevering volgens afspraak , hier kom ik zeker terug !

2e aanschaf bij Bax Music , even zoeken door het zeer ruime aanbod , voor elk niveau , voor elke doelgroep , gevonden wat ik zocht en weer perfect de volgende dag geleverd , hier kom ik zeker weer terug

Ivo 26-01-2021

Meestal gaat het goed, soms ook helemaal verkeerd. Bax kan goed en snel leveren, maar ook een aantal keer niet. Onlangs ook een B-stock gekocht die pas na meerdere contacten en overduidelijk een gebrekkige administratie (oa een interne mail die naar mij gestuurd is, dubbele bestelling in mijn account gezet enz) geleverd is. Bij aankomst bleek hij defect. Functioneel en met scheuren aan de buitenkant. Na een maand en meerdere contacten is de terugbetaling nog niet uitgevoerd. Dus: als het goed gaat, fijne service. Als het verkeerd gaat, gaat het ook echt helemaal verkeerd.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 26-01-2021

Beste Ivo,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat ongelukkig dat je jouw product eerst niet ontving en daarna defect bleek te zijn. We hebben inderdaad begrepen dat je jouw geld nog niet terug hebt mogen ontvangen. We gaan dit voor je oplossen en ervoor zorgen dat je alsnog zo snel mogelijk jouw geld terug krijgt. Zodra we dit in orde hebben gemaakt, ontvang je een bevestiging per e-mail. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Wilco 26-01-2021

Goede prijzen en zeer snelle levering. Afhandelingen van retouren ook altijd prima. Ik koop graag bij Bax music.

Emiel 26-01-2021

Fijne webwinkel.
Levering was snel en verpakking was goed voor de bescherming van het product.

PP 26-01-2021

Alles was snel en netjes geregeld. Alle informatie zijn duidelijk en simpel gehouden.

Alex 26-01-2021

Fijne webwinkel met heeeel veel producten. Snelle levering veel info op de website. TOP

Peter 26-01-2021

Ik kan niet anders zeggen dat mijn contacten bij Bax Music tot nu toe prima zijn. Goede prijzen, snelle levering. En de keer dat ik aanspraak moest maken op garantie, werd dat ook keurig afgehandeld.

Joeri 26-01-2021

Een zeer goede koop!!

Een heel leuk instrument voor de beginner.
De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed!

Marco 26-01-2021

De snaren op tijd gestuurd gekregen
En de Martin snaren zijn van hele goede kwaliteit
Thanx Bax muziek shop

Pierke58 25-01-2021

Ik bestelde in het weekeinde maar ondanks Corona had ik het gewenste artikel de maandag daarop al in huis.

AvdV 25-01-2021

Gitaar gekocht voor een goede kwaiteit prijs verhouding.
Snelle levering
Ruime keuzr.

Jeffrey van Braam Morris 25-01-2021

Hele snelle levering, duidelijke informatie verschaft over wanneer de levering kwam en hoe het geleverd wordt. Ook makkelijk te bereiken voor vragen.

Jan 25-01-2021

Prachtige en gebruiksvriendelijke website! Het bestelde de volgende dag al in huis.

M 25-01-2021

Snelle levering van standaardprodukt dat op meerdere plekken verkrijgbaar is. Aantrekkelijke prijs.

Tb 25-01-2021

Simpelweg beste prijs en producten.
Service ook goed en daarbij veel aanbiedingen

T.Engelen 25-01-2021

Prima service. bestelling was binnen 2 dagen in huis, merci. Voor de toekomst HET ADRES om apparatuur en sidekicks aan te schaffen. Uitstekend! Groet

leo 25-01-2021

snel en netjes bezorgt, goede service van de Bax music. stick werkt perfect en is best wel lekker snel en de mogelijkheid om hem in te schuiven is ook fijn.

Ioannis 25-01-2021

Always glad with the service offered by bax music, delivery date as promised and timely notifications!

René van den Bos 25-01-2021

Prima online muziekshop, top producten, scherpe prijzen en een goede levering.

ninio Ter haar 25-01-2021

Het is een goed georienteerde site met uitgebreide informatie over elk product, en de bezorgtijd is heel erg aangenaam.