Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Heri G. 25-11-2022

Ik heb een aantal muziek instrumenten en accessoires gekocht bij Bax shop zowel in de winkel als via online.
Afgelopen week kwam ik bij de winkel in Rotterdam. De medewerkers zijn vriendelijk, ze gaven goede advies en behulpzaam. Later bestelde ik via online, de website is betrouwbaar. Ik kreeg mijn bestelling optijd thuis gestuurd. Als klant ben ik heel tevreden.

Lia 25-11-2022

Deze shop zal ik iedereen aanbevelen je wordt heel erg goed geholpen en online zijn de mensen ook heel erg vriendelijk en de betalingen gaan ook heel erg super ik ben heel tevreden over deze shop

Johan de Graaf 25-11-2022

Bax shop maakt winkelen wel erg aantrekkelijk, overzichtelijk op de website, goede prijzen, een zeer goede kwaliteit, en een supersnelle levering, ook voor vragen zijn ze perfect bereikbaar, een nummer 1 notering voor mij

Johan de Graaf 24-11-2022

Ik bestel heel graag bij de bax shop, de snelle levering ,perfecte service dit alles gecombineerd met goede kwaliteit en zeer scherpe prijzen is het niet moeilijk kiezen.

Wilfred 24-11-2022

Overduidelijke weergave van beschikbaarheid van producten. En bij bestelling geen onduidelijkheid over levering en flitsende reactie ten aanzien van levering.

sandra 24-11-2022

Makkelijk browsen door de uitgebreide keuze en producten werden
supersnel geleverd

Martin Taurer 24-11-2022

Good quality, quick delivery, low price, very friendly customer service - recommended shopping experience

Ine 24-11-2022

Snelle levering, top, een fijne en overzichtelijke website.
De telefoonhouder voor lyra hartje was zeer snel in huis. Ik heb de houder nog niet gebruikt en kan dus geen goede mening over het product geven. Het ziet voor mij niet al te stevig uit, maar dat zal de toekomst leren.
De houder heb ik in goede staat ontvangen.
Een belangrijke tip (denk ik): de houder werd in een veeeel te grote doos geleverd als pakket. Dit zou veel en veel kleiner kunnen of zelfs als brievenbus pakket (dit laatste mits goed verpakt in bv noppenplastic)

Hans Hendriks 24-11-2022

Prachtige, degelijke hoofdtelefoonhouder, die je eenvoudig kunt klemmen aan een iets uitstekend tafelblad. Precies waar deze voor bedoeld was, direct naast mijn stereoapparatuur. Een koopje.

Focusrite 23-11-2022

Deskundig personeel, toch heb ik een paar vragen.
Kan ik die ergens stellen.

Sebastiaan 23-11-2022

Voor Bax Music gekozen omdat zij het gewenste artikel snel en tegen een redelijke prijs konden leveren.
Het artikel werd op de afgesproken dag geleverd en was netjes en stevig verpakt zodat het niet kon beschadigen.
Het bestelde artikel was zoals omschreven en weergegeven op de foto's.

15-11-2022 23-11-2022

Een muziek winkel die bijna alles in huis heeft een super snel je bestelling naar jou opstuurt met een top after service.

Jop Kraaijenbrink 23-11-2022

Bax-shop is de beste webshop in mijn ogen voor muziek producten. Goeie en snelle levering waar ik nog nooit problemen mee heb ervaren, toen ik een probleem had kon ik een mail sturen of telefonisch contact opnemen en werd mijn probleem opgelost. Goed te spreken over de webshop en bestel in de toekomst nog wel vaker.

Hanne Dijkema 23-11-2022

Wij kregen een prima alternatief voor een goede prijs toen bleek dat het keyboard dat onze zoon voor zijn verjaardag zou krijgen niet op tijd zou zijn.

Bob 22-11-2022

Bijzonder goed geholpen tijdens topdrukte en terwijl ze zwaar understaffed zijn. Echt veel respect voor de mate van behulpzaamheid, service en kennis die in deze zaak aanwezig is. Altijd hier je audio-gear kopen, want je weet gewoon dat wat je koopt precies goed is voor je vraag.

Roelands 22-11-2022

Goede service en snelle levering
Kwaliteit van de artikelen is prima
Echt een aanrader

Ralf 21-11-2022

Was snelle levering van gitaar zoon.
Waren 2 dingen vergeten mee te zenden, wat kan gebeuren. Heel netjes geregeld in vertrouwen verzonden. Dus zeker een net en betrouwbaar bedrijf.

Gill Fioole 21-11-2022

Bax Music heeft een groot assortiment muziekinstrumenten en accessoires. Alles van een goede kwaliteit en met een snelle levering. Prima service.

FvdZ 19-11-2022

Voor instrumenten en accessoires is Bax Music mijn vaste adres. Allereerst vanwege het ruime assortiment.
Daarnaast is de website duidelijk opgezet en het bestelproces levert geen problemen op.
De bestellingen (deze keer snaren en een clip-on tuner) worden steevast netjes verpakt op het beloofde tijdstip bezorgd. Bovendien worden retour-instructies per email meegestuurd. Heel netjes!

Rob 19-11-2022

De interne (bestel) procedures van Bax werken niet (goed). Ik ben ruim 3 weken (!) bezig geweest en heb met maar liefst 3 verschillende Bax medewekers gesproken om een eenvoudige bestelling te honoreren. De gitaar die ik wilde kopen, moest eerst van Apeldoorn naar het centrale magazijn in Goes (?) en vervolgens weer van Goes naar Amsterdam. Zeer omslachtig en tijdrovend en bovendien niet stipt en correct conform afspraken uitgevoerd.
Veder bleek de gitaar inmiddels goedkoper te zijn geworden. Ik heb naast het beeldscherm gestaan en gezien hoe de creditering van het oude aankoopbedrag en de debitering van het nieuwe (lagere) bedrag werd uitgevoerd. Sterk verouderde en zeer omslachtige ICT systemen, die ook nog eens niet goed functioneren. De hele administratieve procedure duurde meer dan 15 minuten, terwijl de rij wachtenden (zichtbaar geirriteerd) achter mij inmiddels was gegroeid tot 7 mensen... Slecht voor de reputatie van Bax. De medewerkers zijn op zichzelf welwillend, maar doen dat met een soort van gelatenheid, frustratie en onwetendheid.
Wat mij verder opviel is dat de wachttijden aan de telefoon echt veel te lang zijn; soms meer dan 30 minuten. Buitengewoon irritant, vooral omdat ik een aantal keer heb moeten bellen.
Ook in de winkel in Amsterdam was het op zaterdag extreem druk, zodat op verschillende punten in de winkel veel mensen stonden te wachten.
Samenvattend: de (administratieve) organisatie, de bezetting en de logistiek van Bax moeten echt veel beter.

Beste Rob,

We vinden het vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met de service. Dit had op bepaalde punten beter gemoeten. Onze excuses dan ook voor alle ongemakken en tevens de bereikbaarheid.

We zullen deze kwestie intern behandelen om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Als we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen vernemen we het graag.

Bert 18-11-2022

Prima service en telefonisch goed geholpen bij het vervangen van een verkeerd geleverd product

Pieter smits 18-11-2022

Wij hebben zeer slechte ervaring met bax , ze zijn onbereikbaar en geven middels messenger en mail toe dat er een fout is gemaakt op de financiële afdeling , maar toch lukt t ze nog steeds niet het geld terug te storten , wel excuses en het word zo snel mogelijk gestort maar nee 6 weken verder nog steeds niets , waardeloos bedrijf 😡

Beste Pieter,

De terugbetaling duurt inderdaad langer dan we gehoopt hadden. Nogmaals excuses hiervoor. Op dit moment staat het in de betalingsopdracten, dus het zal in komende dagen terug op je rekening staan.

martin van zuijlen 18-11-2022

bax music is een prima webwinkel want wat ik ook bestel het is altijd goed gegaan met de bestelling, maar mijn laatste bestelling [een shockmount] van een ter grote van een mensenhand versturen in een doos waar er wel 50 in passen begrijp ik niet helemaal.lijkt mij wel een verbeterpunt.

James 18-11-2022

"Bax betaalt annulering pas na veelvuldig aandringen"

Op 13 juli 2022 bestelde ik een boek bij Bax. Dat stond als voorradig online, maar bleek dat niet te zijn. Correspondentie leverde geen uitsluitsel over wanneer dat boek dan wel geleverd kon worden en ook kon op de één of andere vage manier hun leverancier ook niet aan Bax laten weten wanneer dat dan wel zou kunnen.

Na 2 maanden wachten heb ik de bestelling geannuleerd, omdat Bax niet leverde, geen uitsluitsel gaf en intussen bleek dat het betreffende boek gewoon overal verkrijgbaar was en ik het 24 uur later in huis had.

Na annulering heb ik meerdere herinneringen moeten sturen voor het retour betalen van het aankoopbedrag, want dat gebeurde niet. Uiteindelijk heeft Bax het aankoopbedrag à 66,95 pas op 28 oktober 2022 overgemaakt.

Geen excuses of iets dergelijks vanwege de hele toestand: niks.

Bye bye Bax, ik haal mijn spullen vanaf nu wel ergens anders.

Beste James,

We betreuren het om te lezen dat je deze ervaring hebt met de service. Onze excuses voor alle ongemakken.

Als het goed is zien we dat een collega je hierover heeft gemaild. Zoals aangegeven hoort de annulering goed doorgevoerd te zijn, we zijn dit nog aan het controlleren bij onze financiele afdeling. Indien je het tegoed niet hebt dan kan je dit aangeven als reactie op de mail.

Jolien Koole 18-11-2022

Ik heb vorig jaar online een microfoon gekocht. Vervolgens ben ik in Apeldoorn naar de winkel van Bax Music gegaan met mijn reeds eerder aangeschafte Senheiser microfoon. De verkoper dacht goed mee om te zoeken naar mogelijkheden om met Senheiser te koppelen aan een Samsung ontvanger die wij al gebruiken. De kabel die we daarvoor vervolgens bestelden konden we uitproberen. Hij bleek helaas niet te passen. Daaarna hebben gekeken naar andere mogelijkheden. Nu hebben we een Portable Base set met fantastische kwaliteit geluid