Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Guido Dubois 02-02-2021

Ik ben super blij met de service van Bax! Bestel er altijd al mijn muziek gerelateerde producten & nog nooit een slechte ervaring mee gehad. De klant is hier koning! Bedankt & ga zo door Bax!

Saskia 02-02-2021

Heel veel keus, snelle levering. En veel informatie over het product dat je wilt kopen.

Richard 01-02-2021

Alles wat je nodig hebt met een prima service en meer! Snelle levering en de producten voldoen aan alle aangegeven eigenschappen.

Mathijs gilb 01-02-2021

leuke shop met vele mogelijkheden voor de doe het zelver dj
van losse luidspekers tot en met het totale packet , snel geleverd

Van Hek 01-02-2021

Duidelijke website en snelle en nette bezorging. Bij retour altijd snelle afhandeling.

Marcel Vlastuin 01-02-2021

Bax is sowieso geweldig omdat het vrijwel alles levert wat een gewone winkel met een voorraad niet doet. En door de lockdown situatie is bestellen en laten bezorgen ook heel makkelijk. Op basis van de beschrijving weet je wat je precies koopt en sta je na levering niet voor verrassingen.

Christa 01-02-2021

Ondanks dat de pakketbezorgers druk zijn, mijn bestelling snel ontvangen. Overzichtelijke website. Het door mij bestelde artikel (gitaar) was erg goed verpakt. Gezien deze verpakking was de kans klein dat er tijdens het transport beschadigingen ontstaan.

Philip 01-02-2021

Ik vind het een super fijne shop, ik ben de laatste tijd met de muziek industrie bezig en ik kan daar alles vinden wat ik nodig heb, en Bax music heeft me daar heel ver mee gebracht en geholpen verder te gaan met mijn nummers, ik heb gekozen voor deze shop omdat het alles heeft kwa apparatuur als ik iets nodig heb en het is erg vertrouwelijk ik koop eigenlijk ook altijd me apparatuur hier en de pakketjes worden netjes geleverd en er is nooit iets stuk

Sjaak 01-02-2021

Leuke webshop met genoeg keuze, ik heb hier een Banjo gekocht en deze werd netjes op tijd geleverd. Het product, de Banjo ben ik super tevreden over en ondertussen ben ik alweer vaker op deze site van BaxMusic geweest om te kijken naar andere producten. Al met al ben ik zeer tevreden.

BRITT 01-02-2021

Was onzeker over welk product ik precies moest hebben, dus contact opgenomen met Bax op Twitter en binnen een uur al reactie! Product zou niet op voorraad zijn, levertijd van 7 dagen, maar had het na 2 dagen al binnen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding, al jaren tevreden klant bij Bax!

Elbe 01-02-2021

De gebruikelijke snelle levering en scherpe prijs die ik van Bax gewend ben. Kortom, wederom tevreden en zal zeker weer opnieuw hier iets bestellen.

Robert Sanders 01-02-2021

Duidelijke shop makkelijk in gebruik, snelle service. Goede produktomschrijving en ruime keuze. prima prijskwaliteit verhouding

Twan van der Meer 01-02-2021

Ik heb al vaker bij Bax Music besteld en ik verbaas me altijd over de supersnelle levertijd. Dat is echt top. Voor mij een belangrijke reden om met Bax zaken te doen. Uiteraard telt de kwaliteit ook mee!

Dit keer heb ik een Beyma 12GA50 full range speaker en nog een paar jack-pluggen gekocht. Ook nu weer snelle levering, uitstekend verpakt en alles in perfecte staat ontvangen. Ik heb dezelfde dag de speaker nog in mijn Jukebox gebouwd. Eindelijk klinkt hij nu weer zoals het hoort. Top!

Ik zeg dus voluit: Bax Music, ontzettend bedankt en tot de volgende keer! Want die volgende keer komt er vast en zeker al weer zeer snel!

R.v.Dompselaar 01-02-2021

Snelle levering. Uitgebreid assortiment. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Kortom, drie redenen om de site van Bax te checken.
Een echte aanrader.

Arnold 01-02-2021

Onlangs deze lichtset aangeschaft. De afstandbediening ie een beetje fragiel, dit kan worden verbeterd. De reactietijd van de lichtset als je deze op sound zet is een beetje traag maar niet hinderlijk. De set is zeer handig om te verplaatsen, demonteren en monteren is eenvoudig. De voet die onder de lichtset staat is erg breed waardoor de set mooi stevig staat. Kortom een mooie lichtset die z'n geld waard is!

Anne 01-02-2021

Bax Music heeft snelle levering, duidelijke communicatie en product is goed verpakt! Kortom, super tevreden!

Marc 01-02-2021

Overzichtelijke site, veel keuze, ruime voorraad, en prima aanbevelingen. Er staat voldoende informatie op de productpagina's om producten met elkaar te kunnen vergelijken. Daarnaast hebben de verschillende klantenreviews me geholpen bij het kiezen van het juiste product. Ook met betrekking tot de levering ging bij mij alles helemaal naar behoren. Ga zo door Bax Music!

F.Konings 31-01-2021

Goed zittende koptelefoon! Komt goede bass uit en perfect voor games zoals Call of Duty Warzone! En zat me altijd te irriteren aan het lange draad nu is dat ook opgelost! Al met al een goed product, snel geleverd en goede service!

Fg 31-01-2021

Mooi product, snelle levering. De winkel is onze go-to voor band benodigdheden, fijn dat de online bezorgservice ook goed werkt!

kloassie 31-01-2021

Voor het eerst dat ik bij Bax iets heb gekocht, vandaar (nog) geen 8 of 9. Bestelling werd snel geleverd. Ook de Bax's 120 dagen retourtermijn klinkt eerlijk gezegd haast té mooi om waar te zijn. Niet dat ik daar gebruik van ga maken want het product (Samson SR850) bevalt beter dan ik op voorhand had durven hopen, maar deze uitgestrekte retourgarantie werkt zeer geruststellend. Ik weet dan ook nu al dat dit dé winkel zal zijn waar ik als eerste zal naar toe zal gaan wanneer ik weer nieuwe/andere DJ gear zoek. Enig minpunt vind ik dat Bax voor de bezorging DHL kiest (heb recentelijk nog een zeer slechte ervaring met DHL gehad en prefereer daarom PostNL)

Patrick Kluin 31-01-2021

Zeer goede service van Bax!
Ik was op zoek naar de Behringer RD-8 en de Behringer TD-3 en bij Bax-shop kon ik beide voor een aantrekkelijke prijs aanschaffen.

Dankzij de hulp van medewerker Bram, kon ik een B-stock variant van de RD-8 reserveren. Hij nam zelfs de moeite om contact met mij op te nemen, om mee te denken over de levering en betaling, waarvoor hulde!

De beide apparaten had ik snel en goed verpakt in huis. De B-Stock RD-8 was nog in nieuwstaat, dus heel veel waar voor mijn geld!

Ben over de afhandeling van Bax super tevreden en heb ze aangeraden bij bevriende muzikanten!

Bram, mocht je dit lezen, nogmaals bedankt voor je hulp en service, top!

Alin Broeders 31-01-2021

Top winkel. Ik ben nu al een aantal jaar klant bij Bax en ik heb enkel goede ervaring met ze.
Zeker een aanrader.

Stefan L. 31-01-2021

In de namiddag besteld, volgende ochtend voor 12.00 uur in huis.
Al mijn wensen op voorraad en direct leverbaar.
Hoe goed wil je het hebben?
Tiptop!

Yvonne 30-01-2021

Zeer fijne gitaar. Ook de service was heel goed, snelle levering, heel goed en beschermd verpakt, heel tevreden dus.

jan hart 30-01-2021

Geen cadeau envelop er meer bij in doen. Dit is verkooptechniek. Verkoop o.a. van bankgiroloterij enz. Niet doen Bax