Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 715 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rene 27-02-2022

Hadden een draaitafel van Lenco besteld. Deze bleek echter niet goed te werken. Omdat de winkel in Rotterdam voor ons goed te bereiken was zijn we met de draaitafel daarheen gegaan. Wij werden direct geholpen en zij hebben terdege onderzoek verricht. De uitkomst bleek dat de draaitafel defect was. Er is door de winkel direct een creditnota gemaakt en zij hebben gelijk bij het centrale magazijn een nieuwe voor ons besteld. Deze is de dag erna bij ons thuis afgeleverd. Wij zij tot onze volle tevredenheid geholpen in de winkel.

Withy 26-02-2022

Perfecte geluidskaart Focusrite Scarlett 2i2 voor mijn PC voor mijn Fruity loops studio. Werkt zeer goed en werd snel geleverd :).

F. Hendriks 25-02-2022

Deze shop heeft een duidelijke heldere catalogus, wat ik zocht was snel en goed te vinden en te vergelijken. Product werd snel geleverd volgende dag al in huis.

Ronald 24-02-2022

Goede en mooie gitaren winkel ziet er top uit.
Bediening is top goede kennis van zaken en altijd vriendelijk.

Kom hier zeker nog vaak terug.

Tis ook dichtbij mijn huis.

Top !

Frans E 24-02-2022

heel vertrouwd en snelle service, bestellingen de volgende dag al bij je thuis

PhiL 24-02-2022

In het verleden had ik wat problemen met het account en de klanten service die het niet oploste waardoor ik o.a. al mijn baxcoins kwijt raakte. Ben toen maar opgestapt naar de concurrent. Maar nu geef ik ze weer een kans, echter zonder account maar als gast, want het spul dat ze aanbieden heeft toch wel wat.

Lars 24-02-2022

De afgelopen jaren heb ik vaker bij Bax besteld en ben nooit teleurgesteld. Goede productinformatie en correcte levering. En heel prettig dat er bericht komt wanneer een levering vertraagd is.

Cristo 24-02-2022

Bax really has a wide variety of products, and their service is excellent & quick. They are always my go-to shop whenever I need something music-instrument related.

Harry van den hoogen 24-02-2022

Overzichtelijke website
Heel fijne zoekfunctie
Alles wat je nodig hebt als muzikant is aanwezig
Snelle service en snelle levering
En goed advies

marcel 24-02-2022

Zoals altijd een prettige shop om in te bestellen.....goede service en snelle levering, pas geleden nog een product besteld .....naar rotterdam gereden om het product op te halen...goede uitleg en de juiste snoeren nog aangeschaft om het product te laten werken...top geregeld allemaal!!

Peter 24-02-2022

Gewoon een super winkel heb de laatste tijd voor veel geld gekocht van een buro microfoon statief koptelefoon enz.

Ik bel eerst voor de info en bestel ik een goed advies is het halve werk

Top winkel

oppie 23-02-2022

fijne winkel zowel online als fysiek... hebben echt groot assortiment..deskundig personeel en de site is makkelijk...levering echt binnen 24 uur!

Marieke 23-02-2022

Door te Googelen op internet ben ik bij Bax-Shop | Bax Music uitgekomen. Ik was op zoek naar een koptelefoon voor bij mijn elektrische piano. Er was een ruime keuze met daarbij duidelijke uitleg.
Het bestellen was eenvoudig en de levering netjes en snel.

Peter Jansen 23-02-2022

Hele fijne winkel voor al je instrumenten en toebehoren. Ik koop zelf vaak in de winkel te Apeldoorn. Altijd vriendelijk personeel. Niet goed, geld terug of omruilen nooit een probleem.

Acer 22-02-2022

Veel keuzemogelijkheden in het assortiment, een hele goede prijs kwaliteitverhouding, en altijd snel met bezorging van bestelde spullen.

Martin 22-02-2022

Een snelle bestelling kunnen doen maar ook een goeie en snelle levering van een hele mooie en goeie lessenaar verlichting. Ik ben er zeer blij mee.

Dennis 22-02-2022

Bestel al jaren op Bax en steeds de uitstekende service en snelle levering. Je vindt er ook alle informatie die je nodig hebt en heb je toch nog vragen kan je terecht bij de klantendienst diende direct verder helpen.

Lwresonator 21-02-2022

Snel betrouwbaar en vertrouwd

Verpakking veel te groot voor 1 paar brushes.

Nick 21-02-2022

Sinds 2021 ben ik actiever geworden in de muziekwereld en wil ik mijn assortiment in producten gaan uitbreiden op kwaliteitsniveau. Om deze reden ben ik opzoek gegaan naar een betrouwbare (web)shop winkel dat ook kwaliteit levert. Met als doel op een langetermijnperspectief.

En vanaf dat moment ben ik bij Bax Music uitgekomen. Waarbij de eerste bestellingen enorm soepel en snel zijn verlopen. Tevens met duidelijke en tijdige communicatie middels e-mail of zelfs telefoon.

Als voorbeeld; had ik een bestelling met meerdere producten, echter was op dat moment niet alles op voorraad en ontving ik tijdig een mail ter update/informatie.

Tevens krijg je de keuze om eventueel de spullen die wel op voorraad zijn direct te laten leveren. Persoonlijk had ik gekozen voor een levering met direct alle producten, en deze ontving ik netjes een kleine 4 dagen later.

Kortom, hele fijne duidelijke en tijdige communicatie!
Met daarop aanvullend oprecht vriendelijke klantenservice medewerker(st)ers die zeer behulpzaam zijn.

Bax Music is zeker een aanrader voor beginnend artiest, muzikant, producer etc.!

Mijn complimenten hebben jullie, ga zo door!

“Studio HardRoad” 21-02-2022

Allereerst betreffende de service van Bax, vandaag besteld en morgen geleverd, echt super en dan ook nog perfect stoot resistent verpakt.👌🏼
De “Focusrite Scarlet 18i20 3e gen.” Bevalt perfect, voldoet voor 100% aan mijn verwachtings en eisen patroon met een loopzuivere geluids overdracht vanuit mijn Cubase programma en een perfecte audio weergave via mijn speaker systeem.
De in’s & out’s zijn perfect in te stellen en te regelen.
Al met al een perfecte aankoop en 100% aanrader voor de thuis studio muzikant/ producer.

Dan 21-02-2022

Bax-Shop top zoals altijd. Het proces van bestelling tot aflevering is zoals verwacht helder en transparant. Goede service, kwalitatief hoogwaardige producten zoals je van Bax kunt verwachten en mooi op tijd!

Djonni 21-02-2022

Snaren besteld.
De volgende dag goed en snel geleverd wat ik besteld had.

Peter 20-02-2022

Momenteel ben ik een studio aan het opbouwen thuis en het apparatuur bestel ik bij Bax. De snelle levering is geweldig en de overzichtelijke webshop laat mij altijd makkelijk zoeken naar de benodigde apparatuur. Zojuist een subwoofer aangeschaft die morgen al geleverd wordt. Bax is een echte aanrader voor zowel de muzikant als de producer.

Marian 20-02-2022

Ik heb voor Bax music gekozen omdat zij een heel groot assortiment hebben.
Via de webshop heb ik een beschermhoes gekocht voor mijn Fazley 88-toetsen keyboard. Het is een mooie gladde zwarte hoes en past perfect. De levering was echt de volgende dag. Ik ben ook heel tevreden over de prijs / kwaliteit verhouding

Mike 20-02-2022

leuke site. geeft relatief veel opties geeft veel informatie over het product dat je wilt kopen en ze maken videos voor de meeste dingen wat ook wel fijn is want dan weet je wat meer over wat je wilt kopen.