Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan Vander Kuylen 24-12-2021

Deze gitaar heb ik gekocht in B-Stock. De gitaar zelf is een top instrument. Van de gigbag was de ritssluiting naad gelost. Na telefonisch contact stelde ik voor deze herstelling te laten uitvoeren bij een lokale schoenmaker waarvoor ik van Bax een cadeaubon kreeg van €25. Top service en een snelle correcte afhandeling. Thanks Bax-team. xxxx

Charlotte 21-12-2021

Deze winkel is echt een geschenk voor de arme muzikant. Ik was laatst in het filiaal in Rotterdam en nondeju wat een zaak is dat. Heerlijk divers assortiment en bovendien een grote keuze voor verschillende prijsklassen. Terwijl ik verlekkerd als gitarist zijnde op een paar keyboardtoetsjes zat te plingelen, kwam er gelijk een medewerker aan om me te helpen. Voor weinig geld heb je hier al snel een heel aardig instrument te pakken. Ook voor gevorderde muzikanten kun je hier leuke modellen vinden, en wat ik van de medewerkers heb meegekregen zijn ze allemaal ook zelf muzikant. Als je halverwege je aanschaf van een ukelele ineens met de verkoper kunt gaan fangirlen over PRS model gitaren, dan zit je wat mij betreft wel goed. Ik zou hier zeker langsgaan! Grote kans dat je met meer wegloopt dan waar je voor kwam.

R.v.bommel 21-12-2021

Echt een super zaak,online bestellen gaat zéér makkelijk en snelle bezorging. Werkelijk alles op muziek gebied hebben ze en zéér vakkundige hulp

Marjolein 20-12-2021

Op de website is het zoeken makkelijk en konden we goede duidelijke uitleg / omschrijving vinden van het product. We konden hierdoor een goede keuze maken, de bestelling is makkelijk in het winkelwagentje te vinden. de winkelwagen snel af te rekenen en meteen kwam de bevestigingsmail in de inbox.
We komen zeker nog een keer terug om meer te bestellen

Harrie 19-12-2021

Ik was hier als oudere senior voor het eerst voor de aanschaf van een Faziey CJ-04 Birch Padoek cajon.
Hierbij hebben ze mij heel goed geholpen en uit gelegd hoe je hem moet bespelen.
Ik ben hier terecht gekomen door dat mijn zoon die gitaar speelt mij jullie aan bevolen had.
Dus ik ben bij Bax in Goes zeer goed te woord gestaan omtrent mijn aankoop.

Johan de Witt 17-12-2021

Laatst een fender stratocaster road worn series gekocht. Gitaar speelt zo lekker en klinkt als een klok! Tijdens het bestel proces (was niet direct leverbaar) net op de hoogte gehouden.

Verder heeft Baxshop regelmatig leuke aanbiedingen en b-stock items die je zeker moet checken!

Al met al erg tevreden bij deze winkel en is mijn standaard plek voor gitaren en accessoires.

Blijf zo doorgaan, top winkel!

Ron van der Zanden 15-12-2021

Al vaker producten aangeschaft bij BAX-music. Ze hebben een grote voorraad en kunnen altijd snel leveren. Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van het bestelproces. Prijzen zijn marktconform en de website gebruiksvriendelijk.

Alex van Veen 14-12-2021

Prima webwinkel, snelle levering, heldere communicatie, product in goede staat. Filiaal Amsterdam is Luilekkerland voor muzikanten. Ik zou ze wel willen vragen om goed naar de rij bij de
kassa te kijken; ik moest lang wachten omdat iemand uitgebreid werd geïnformeerd. Ik wilde alleen een setje snaren en dat kostte me een half uur. Vraag dus even wie alleen iets wil afrekenen, dan kan diegene door met leven.

Groot assortiment... 14-12-2021

Bij Bax Music vindt je altijd wel wat je nodig heb. Groot assortiment en veel keus en een overzichtelijke site. Spullen komen op tijd binnen en een goede service. Dus ja, voor mij de zaak voor mijn spulletjes.

Jan Willems 13-12-2021

Bax heeft een groot aanbod en een gemakkelijke website. Ze leveren altijd conform de afspraken. Je kunt meestal zelf je levermoment kiezen. Ook de service achteraf is prima. Alleen de telefonische helpdesk zou wat meer medewerkers kunnen gebruiken.

Julie 10-12-2021

Altijd snelle levering. Goed verpakt en behulpzame klantenservice. Vaste klant hier

Ruud van der Lee 10-12-2021

De shop was mij al bekend en was op de hoogte van de goede kwaliteit van hun producten.
Ben ook zeer tevreden over de bestelde producten en dat je goed op de hoogte wordt gehouden wanneer het besteld onderweg is en kan komen. Prima shop om aan te bevelen.

Maarten 09-12-2021

Behringer Delay pedaal besteld voor mijn synthesizer setup. Ik werd goed geinformeerd over het bestel process, het pedaal was snel geleverd, en het klinkt fantastisch... kortom, een blije klant...

Morris 09-12-2021

Als je op zoek bent naar een muziek winkel met alle nodige apparatuur ben je bij Bax goed terechtgekomen. Goede service, duidelijk overzicht van de levertijden, producten zijn makkelijk te vinden op de site en vaak hebben producten recensies om je keuze extra te ondersteunen. Goede producten voor verschillende budgetten. Topsite.

Top! 08-12-2021

Top bedrijf. Goede kwaliteit producten en een groot assortiment voor de muzikant. Van beginnend tot prof. Erg blij mee.

Monique van Delft 07-12-2021

Ik heb twee keer iets bij Bax besteld. De eerste keer was het product beschadigd, de twee keer ontbrak een deel van mijn bestelling. Grootste probleem is dat de klantenservice totaal onbereikbaar is, zowel per telefoon als per e-mail. Belofte om terug te bellen wordt niet nagekomen. Ik bestel hier nooit meer.

Georgios 07-12-2021

Ik was laatst bij de Bax-shop in Amsterdam. Ik was opzoek naar de juiste apparatuur voor het opnemen van interviews. Ik kreeg uitgebreid uitleg over de verschillende keuzes die er waren voor dit soort producten. De medewerker wist werkelijk alles te vertellen en kon elke vraag over elk product beantwoorden. Uiteindelijk heb ik de Rode wireless go aangeschaft maar ik had zo nog een uur langer kunnen luisteren naar de uitleg over de verschillende producten. Ik ben uitermate tevreden met de Rode wireless. De kwaliteit van mijn video’s is ongelofelijk verbeterd puur door dit prachtige apparaatje. Hulde naar de goede service en ruime keuze aan producten voor Bax Music. Als je opzoek bent naar audioproducten raad ik je zeker aan om langs Bax te gaan. Bedankt Bax!

M 07-12-2021

Ik heb mijn bestelling na 7 werkdagen nog niet ontvangen!
Op mails wordt niet gereageerd, Telefonisch onbereikbaar.
Ik ben er weer ingetrapt maar dit was echt de laatste bestelling bij Bax. Thomann doet dit veel beter!

Goede winkel 03-12-2021

Goede shop , maar je moet wel erg lang wachten als je even belt en werken vaak langs elkaar heen . Soms kan ik het wel begrijpen met zo'n grote zaak , maar over het algemeen wel goed

Pieter S1959 02-12-2021

Ik was al een tijdje afgestapt van HiFi en ben toen gaan kijken in de professionele wereld en heb daar een QSC RMX5050a gekocht.
voor een goede prijs. De Hifi versterkers leveren niet zoveel vermogen als de Pro versterkers voor mijn Homecinema. Ik wilde de zelfde geluidsdruk in mijn woonkamer zien te creëren als in de bioscoop, Maar met Hifi lukte dat niet. ook de prijzen van Pro versterkers ligt beduidend een stuk lager en de kwaliteit van Pro ligt zo op een hoog niveau dus voor mij geen HiFi versterker meer in huis.

D.K 02-12-2021

Bagger-Bax, gisteren Fl studio signature bundle download edition gekocht, heb alleen een mail ontvangen met betalingsbevestiging en dat de downloadlink zal volgen. Nog steeds niks gehoord had netzo goed voor wat meer tientjes via Imagine-Line kunnen bestellen. Bax reageerd niet op E-mails en dergelijke, via social media geven ze niet thuis en bellen is al helemaal drama. Heledag zijn ze in gesprek en word je uiteindelijk door zo’n stront robot opgehangen. Kortom bagger-bax! Nooit meer voor mij dus.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-12-2021

Beste,

Niet fijn om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad met onze service. Onze excuses voor het ongemak. Hoewel we momenteel een achterstand hebben en enige drukte ervaren helpen we je natuurlijk graag verder. Zou je ons een app kunnen sturen via +31610192964. Kans dat we je via die weg sneller van een reactie kunnen voorzien.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Marcel 01-12-2021

Fijne winkel, personeel met kennis van zaken op vele gebieden.
Ruime keuze voor iedere portomonee.

Ron 30-11-2021

Slechte zaak .heb iets besteld voor 22±00 zou vandaag na 17±00 geleverd worden via POSTNL dit had ik aangegeven
Kreeg vanmorgen een email van DHL .?? dat het pakketje nog niet bij hun was .?? vreemd want het zou via postnl gaan..
ik die goede mensen van BAX gebeld en gevraagd wat er aan de hand was ..zij zijden het pakketje lig nog hier op het bedrijf ?..toen zie ik meteen dat het geannuleerd moest worden en graag mijn geld terug wou hebben ..dat kon zij die man en vroeg of mijn bank nm correct was ..5 minuten later kreeg ik dit email( De bestelling wordt al ingepakt en dat proces kan ik niet meer tegenhouden.)
nou dit dit werk niet voor mij ..en zeker niet met hun digitale secretaresse die je gewoon van de lijn af gooit

slechte service en beloften
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-12-2021

Beste Ron,

We vinden het vervelend om te vernemen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen en dat dit heeft geleid tot deze ervaring. Onze excuses voor het ongemak.
Wanneer een pakket al in het verzendproces zit kunnen wij de bestelling niet direct annuleren. Wanneer dit het geval is dan adviseren we je het pakket te weigeren of deze aan te nemen en te retouneren. Bij ontvangst zullen we door jou gevraagde vervolgactie dan z.s.m. in gang zetten.

Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Cis van Vliet 30-11-2021

Geweldige service en een uitstekende, snelle levering van Bax. Alle instrumenten komen bij Bax vandaan en zorgen voor veel muzikaal genot in huis!

Herman van Lieshout 29-11-2021

Alles duidelijk aangegeven, zeker voor iemand die totaal niet van het betreffende produkt op de hoogte is, korrekte snelle levering, kortom geen enkel probleem betreft levering en afhandelingj