Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Toppertje 14-06-2021

Nog nooit iets van problemen gehad bij deze winkel. Snelle en zorgvuldige levering. Goede klantenservice. Rijk assortiment en goede prijzen! Helemaal top dus!

Fortunati 14-06-2021

Zeker een 10 , de geleverde gitaarset is zeer compleet en een goede beginners gitaar, ik zal er zeker mijn volgende instrument kopen.

Ruud van de Voort 13-06-2021

Voor zowel hobbyist als professional in alle sectoren die met licht/ geluid verbonden zijn een zeer gewaardeerde shop

Snelle leveringen, Goed verpakt, A-merken voor hele goede prijzen en een hele goede service / after sales!

Vaak zie je bij webshops aanbiedingen van producten die uit het assortiment lopen. Bax-shop lijkt echt te kijken naar wat klanten interresant vinden.

Of het nu om nieuwe, B-keus artikelen (zelfs een nieuw artikel met een iets beschadigde verpakking valt al onder B-keus!) of om retour goederen, alles wordt met dezelfde behandeling verkocht/verzonden.

M events Sound And light 12-06-2021

Nog nooit problemen gehad met hun en moest er iets niet correct zijn dan doen zij steeds in uiterste best om het voor u in orde te maken zeker een aanrader

2e hands gitaar 12-06-2021

Gitaar nog mooier dan verwacht
Snelle levering zoals beloofd
Prima service

John 12-06-2021

Na uitvoerig op internet te hebben bekeken deze Tascam ministudio besteld. Hij moet mij gaan helpen bij mijn podcast. Bestellen ging uiterst moeizaam. Via Ideal betalen lukte niet. Wel werd elke poging gezien als een nieuwe bestelling. Hierover kreeg ik diverse herinnering mailtjes. 1 Dag na levering, vlot als altijd, kreeg ik een nieuwsbrief. Hierin werd de Tascam ministudio aangeboden €10 goedkoper! Bax gemaild en ik kreeg een voucher van €5. Apparaat doet het prima, so far. Bestelling/levering was zeer matig dit x.

Kees 11-06-2021

Ik kom altijd graag in de winkel van Bax. Fijn om alle potentiële aankopen voor de zekerheid uit te proberen en met behulp van het vriendelijke personeel wordt elke vraag beantwoordt.

BAXTOPSHOP met geweldig personeel 11-06-2021

Ik doe al jaren boodschappen bij Bax en ik vind het een geweldige winkel. Ze hebben superveel, het personeel is heel behulpzaam en weten veel en ze nemen de tijd. Soms wat lastig wanneer je nummer 2 of 3 bent, maar gelukkig lopen er genoeg mensen rond, dus het is nooit lang wachten.

Wat ik ook zo fijn vind is hoe de online shop en de fysieke shop, haarfijn op elkaar aansluiten. Er lijkt nooit eens een probleem te ontstaan, wat je toch in heel veel andere winkels wel kan tegenkomen.

Al met al een top winkel

Bryan de langen 11-06-2021

Super levering, lekker snel en veilig ingepakt!
Misschien wel een iets te grote doos.

Willem Rieder 11-06-2021

I Always opt for BAX when looking for new gear.
The last three years I have assembling a DAWless setup which forced me to purchase hardware gear instead of software vst’s etc.

I most of the time have been buying from Thomann, a great company and reliable indeed, but the last few years I choose to get gear from BAX because of their flexible return policy. They are just as good as Thomann is concerning delivering and back up, but what really pulled me over is the 120 day return policy. Quite often when getting new gear you get a point that you’re not really happy with the instrument because after a month trying out to fit it into the setup you may change your mind about it. With BAX return policy it allows you to be mistaken since it’s easy to return the gear and get a refund or alternative gear. For me it takes away the stress when initially I am not convinced about my purchase. I have the time to find out to make the right decision with this return policy they offer, I really appreciate this from BAX it made for me that they are the first to turn to when I need new gear.

Hendrik Stevens 11-06-2021

Duidelijke website, groot assortiment en goed geprijsd. In tegenstelling tot sommige reviews heb ik alleen maar prettige ervaringen met de klantenservice en beoordeel deze dan ook als vriendelijk en zeer goed. Een 9 omdat soms het ‘volgende dag geleverd’ niet altijd goed gaat.

Rudy 10-06-2021

Bij Bax eind mei een bestelling geplaatst, met leverdatum 4 juni. Genoeg tijd dus voor Bax om het een en ander in orde te maken want alles was op voorraad. Op 4 juni krijg ik een mailtje van de transporteur, dat ze een zending voorbereiden. Ik denk 'Gek, hij moet vandaag komen'. Na een telefoontje met de transporteur blijkt dat Bax de zending pas op 4 juni heeft aangemaakt en de producten nog helemaal niet in het bezit zijn van de transporteur. Kortom, de levering vind niet plaats op de afgesproken datum doordat Bax de producten een dag te laat heeft verstuurd.

Op 4 juni heb ik een mail gestuurd met mijn bevinden mbt. de zending die te laat is verstuurd. Ik zie op de site dat Bax ook aan zaterdagleveringen doet, dus ik denk : "Ik bel ze snel, dan kunnen we misschien wat regelen". Maar Bax is telefonisch onbereikbaar. Je krijgt een bericht dat het druk is en vervolgens krijg je een robot aan de lijn die je nergens mee kan helpen.

Ik had de producten echter wel nodig op 5 juni, dus ik heb op 4 juni in de avond de producten bij Coolblue gekocht, zij het voor een paar tientjes meer, waarbij ik ze de volgende ochtend kon afhalen bij een winkel in mijn plaats. De zending van Bax hoef ik dus ook niet meer te hebben.

Ik heb nogmaals een mail gestuurd met de wens om mijn geld terug te krijgen. Ook na een week geen reactie. Ook niet op mijn 1e mail. Ik heb via de website een retourzending aangevraagd en daarbij expliciet vermeld als reden dat ik de producten niet heb ontvangen.

Ik krijg vervolgens een mailtje van de transporteur dat ze de producten bij mij thuis komen ophalen. Notabene op een ander adres dan waar de zending geleverd zou worden. Er valt natuurlijk niets op te halen, want ik heb niets ontvangen. Maar dat komt bij Bax niet binnen.

Kortom.. Dozenschuiven kan Bax waarschijnlijk heel goed.. Maar als er iets in de soep loopt dan is het een dramatische webshop. Ze zijn namelijk totaal onbereikbaar. Reageren niet op e-mail en zijn telefonisch onbereikbaar.

Ook het proces van retourzendingen is blijkbaar dusdanig geautomatiseerd dat niemand mijn reden van retour heeft gelezen.. Elke vorm van persoonlijk contact is bij Bax afwezig, waardoor je moet vechten met hun automatische processen.

Op hoop van zege dat ik ooit mijn geld terugkrijg.

Een webshop in elkaar zetten en orders picken kan iedereen. Een webshop valt of staat met de klantenservice voor als er iets mis is. En daar faalt Bax gigantisch door de mand. Ik bestel hier nooit weer iets.
Rudy2 10-06-2021

Tja.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet vinden van de reactie van Bax. Ik moet nu contact opnemen via Facebook om een reactie te krijgen op mijn e-mails?

Ik vind het vreemd dat Bax wel tijd heeft om te reageren op negatieve reviews, maar niet de moeite neemt om die negatieve reviews te voorkomen door tijdig te reageren op openstaande mails.

Jullie hebben bij mijn negatieve review op meerdere platformen gereageerd, maar hebben het nog altijd nagelaten om te reageren op mijn e-mail.

Dan moet ik nu weer contact zoeken via Facebook om een 'voorkeursbehandeling' te krijgen nav. een negatieve review, terwijl er mogelijk nog honderden mensen zijn die wachten op een reactie van jullie servicedesk?

Jullie zeggen dat je mij graag verder helpt, maar lijken meer oog te hebben voor jullie imago. Jullie reageren binnen enkele uren op mijn review, maar ik wacht al een week op reactie op mijn mail. Dat strookt toch niet met elkaar?

Ik heb geen Facebook, waardoor ik geen contact kan opnemen via Facebook. Betreft bestelling order 9192223

Beste Rudy,

Dank voor het delen van je review. Allereerst onze excuses voor alle ongemakken. We vinden het vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring hebt m.b.t. tot de service en de levering. Door drukte en een achterstand op e-mails kan het zijn dat we iets later reageren dan normaliter.
Op dit moment zijn jou klantgegevens niet zichtbaar voor ons. Zou je contact met ons op kunnen nemen via Facebook aan de hand van een prive bericht. Op deze manier kunnen we dit z.s.m. oppakken.

We helpen je graag verder.

Bax music

Ofer Vazana 10-06-2021

Great service, great product verity and most important - quality.
keep up the good work!

F. Robben 10-06-2021

Alles mooi op tijd ontvangen en het doet het goed. Heb vaker al spullen besteld bij Bax en heb alleen maar goede recensies ervoor.

Natascha 10-06-2021

Ik kende Bax Music niet, tot ik op zoek was naar een nieuwe adapter. Bij Bax vond ik een gunstig geprijsd exemplaar en men kon de volgende dag het al leveren, het was op voorraad. Aangezien ik de adapter met spoed nodig had, was dat belangrijk voor mij. En inderdaad, de volgende dag lag het pakje bij mij voor de deur. Netjes en goed verpakt. En mijn keyboard reageerde gelijk op de nieuwe adapter. Het product deed wat het beloofde, evenals Bax. Top dus!

Peet de Graaff 09-06-2021

Bax Music shop is echt mijn favoriet als het om aanschaf gaat van Audio apparatuur. In een heel vriendelijk telefonisch contact met een medewerker van Bax shop werd ik uitstekend geholpen om de juiste product keuzes te maken. Er worden absoluut geen producten in je maag gesplitst, geen push verkoop en er wordt alle tijd voor je genomen om je zo goed mogelijk te helpen. De productkennis van de medewerker was verbazingwekkend goed en wist de juiste vragen te stellen om tot een juiste keuze te komen. Dit alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik de aanbevolen producten heb besteld bij Bax Music en niet meer op zoek ben gegaan naar waar ik de aanbevolen producten nog goedkoper zou kunnen aanschaffen. Als je op deze manier geholpen wordt dan weet je zeker dat Bax Music jouw producten op dezelfde wijze met alle aandacht in goede orde bij je af gaat leveren en je ook de juiste garantie krijgt als er onverhoopt toch iets mis zou zijn met de producten. Een echte aanrader dus, ook voor persoonlijk contact!
Dankjewel Bax Music

André Luppers 08-06-2021

Het aanbod is puik in orde. Alles op het gebied van muziek is er uitgebreid en overzichtelijk te vinden. Vanaf het moment dat je besteld hebt is het echter bergafwaarts. Levertijden kloppen bijna nooit en als je iets besteld hebt wat niet direct verzonden wordt, heb je geen idee wat de huidige status van je bestelling is. Als je een mailtje stuurt krijg je na een week pas antwoord. Dit antwoord is altijd wel netjes en uitgebreid, maar veel en veel te laat.

Beste André,

We vinden het spijtig dat je niet helemaal tevreden bent over de service, hiervoor onze excuses. De levertijden op de website proberen we zo goed mogelijk te communiceren. Door de website up to date te houden en klanten automatische mails te versturen wanneer de leverijd verschuift proberen we je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van levertijden. Hierin blijven we wel afhankelijk van wat we doorkrijgen van de desbetreffende leverancier. Vanwege drukte kan het zijn dat we niet altijd even goed bereikbaar zijn of door een achterstand op mails reageren we later dan je van ons mag verwachten. We doen ons best om dit op te vangen door ook actief te zijn op sociale kanalen om hier ook onze klanten te woord te kunnen staan.

Hartelijk dank voor je feedback, we nemen dit mee zodat we je in de toekomst van een betere customer service kunnen voorzien.

Bax Music.

Maito 08-06-2021

Bestel al jare bij Bax. Zo een beetje alles . DJmateriaal, percussie, pa systemen, pianos gitare noem maar op.
Ooit 1 x in alle jare wat langer moet, maar goed op de hoogt gehoude. Voor de rest altijd top

Samantha 08-06-2021

Fijne webshop met veel producten. Er zijn ook losse onderdelen verkrijgbaar, dat is prettig! De zoekfunctie werkt super en er staat genoeg informatie in de omschrijvingen om precies te weten wat je nodig hebt. Het bestelproces werkt prettig en de producten worden zichtbaar met zorg ingepakt en verzonden.

Sjors 08-06-2021

Mooie locatie in de buurt. Heeft een groot aanbod, en behulpzaam personeel. Snelle levering.

fedor 07-06-2021

Prima overzichtelijke site met goede product omschrijvingen. Daarnaast snelle en goede levering.

Rudy 07-06-2021

Ik heb bij Bax een instrument gekocht met accessoires. Ik heb daarbij een aangepaste bezorgdatum opgegeven, ongeveer een week later dan de besteldatum. Alles was op voorraad, dus tijd genoeg om alles in orde te maken.

Op de betreffende bezorgdatum wel een track en trace code, alleen werd er niet bezorgd. De spullen waren op de bezorgdatum namelijk nog helemaal niet bij Bax opgehaald en zouden dus pas later bezorgd worden. Bax heeft de spullen dus een dag te laat verstuurd.

Ik had met reden een specifieke bezorgdatum opgegeven, en ik baalde dan ook behoorlijk van de gemiste datum. Ik heb Bax gepoogd te bellen in de hoop dat we misschien nog de bezorging zouden kunnen wisselen naar een DHL-zaterdag bezorging tegen extra kosten. Telefonisch is Bax echter niet bereikbaar, je krijgt een bandje dat het erg druk is en even later krijg je een soort 'robot' aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Op de e-mail is tot op heden ook nog niet gereageerd.

Omdat ik het een en ander wel nodig had heb ik hetzelfde gekocht bij Coolblue op de vrijdagavond, waar ik het zaterdagochtend om 9 uur 's ochtends kon ophalen in de winkel.

Via de website van Bax heb ik een retouraanvraag gestart, die is in behandeling genomen waarna ik bericht krijg dat de spullen worden opgehaald. Echter wel vanaf een verkeerd adres en niet het adres waar de zending zou worden afgeleverd. Bovendien valt er niets terug te sturen, want ik heb de zending nog altijd niet ontvangen.

Kortom.. Bij Bax gaat ongetwijfeld alles op rolletjes bij de meeste bestellingen, maar als er iets mis is dan is Bax onbereikbaar. Ze reageren niet snel op e-mail, waardoor per e-mail niets even snel te regelen is. Telefonisch is Bax onbereikbaar. Bij een retourzending kun je niet aangeven dat de zending niet (tijdig) is ontvangen en ook bij het verwerken van de retourzending checked Bax niet of de zending uberhaupt al wel is afgeleverd.

Kortom, qua aftersales en klantenservice valt er nog wel wat te verbeteren maar ook in processen kan nog wel wat verbetering toegepast worden. Het zou al een hoop schelen als Bax in ieder geval een zending een dag eerder verstuurt dan de geplande aflevering, en niet pas op de dag van bezorging de spullen aan de transporteur meegeeft.

Beste Rudy,

Dank voor het delen van je ervaring. We hebben inmiddels op je review gereageerd van 10-06. Zoals aangegeven in de reactie pakken we het graag voor je op.

Bax Music

Matthew 07-06-2021

Bax-shop is naar mijn mening één van de betere online winkels. Een overzichtelijk en mooi weergegeven website/webshop, een ruim assortiment en snelle levering. Eigenlijk bijna alles wat je zoekt op muziekgebied is wel te vinden op Bax-shop. Van instrumenten tot onderdelen en van bladmuziek tot randapparatuur. Tevens zijn de prijzen altijd net iets lager dan bij hun conculega’s.
Dat alles in combinatie met hun klantvriendelijkheid, goede service en snelle betrouwbare levering is deze webshop echt een aanrader voor elke muzikant!

Guido.S 07-06-2021

Een perfecte service en levering, en mijn aankoop voldoet aan de verwachtingen.

Peter 07-06-2021

Goede service, snelle afhandeling en prima items. Al met al waard om volgende keer weer te bestellen