Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Robert 21-01-2024

Duidelijke informatie op de site, snelle levering (ik had de speaker in de betreffende week nodig) en de speaker was zeer professioneel ingepakt waardoor geen enkele kans op beschadiging. voor mij is Bax Music al jaren een betrouwbare partner.

Joram 20-01-2024

Fantastische ervaring in deze winkel.
Heb al mijn gitaar en versterker spullen in deze winkel aangekocht. Een echte aanrader die: Bax-Shop!

Ruud 19-01-2024

Vrag je om een 80Ω versie van een hoofdtelefoon te kopen krijg je na lang wachten een 250Ω versie mee. Ga je na een paar dagen de hoofdtelefoon omruilen moet je uur in de winkel wachten om een Hoofdtelefoon om te wisselen en dat is wel HEEEUUUUL erg lang. Totaal 3 uur wachten, bijna 2 uur rijden, en het daadwerkelijke kopen en omruilen 10 minuten.

Anneke Maan 18-01-2024

Ik zocht naar een display statief en vond deze stevige inox display op deze website.
De levering was keurig en snel en de kosten niet hoog.
Prima geleverd, dik tevreden. Bovendien heb ik er nog een besteld.

Patryk Chomczyk 18-01-2024

alles werkt prima, het verbaast me dat er niet veel nodig is om live te streamen, ik ben eindelijk blij dat ik weer live kan spelen

Martin 18-01-2024

Ik heb de producten nooit ontvangen met dank aan DHL die nooit is langs geweest terwijl ze me wel thuis hielden en dan het pakket terugstuurt aan Bax, de producten wel betaald en de servicedesk van Bax reageert nergens op want heb de 2 avond direct een mail gestuurd met screenshots van de levering. Komt vast goed maar dan snap ik niet waarom ik een mail krijg om de aankoop te beoordelen die ik nooit heb ontvangen. Bax krijgt van DHL toch ook vast een bevestiging?! Voor mij voelt het als diefstal aangezien ik niet weet of de producten daadwerkelijk verstuurd zijn of niet. Graag contact om dit op te lossen. Vooralsnog een negatieve beoordeling voor DHL en Bax.

Femke 17-01-2024

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit
Heel blij met m’n mooie platenspeler

Verpakking 17-01-2024

Over het product (4 snaren van Aguila voor concert ukelele) en de snelle levering ben ik best tevreden. Maar van de buitensporig grote verpakking - een hele grote doos voor een pakje dat gewoon door een brievenbus kan- vind ik: dat kun je niet maken. Wat een nonchalante verspilling van grondstoffen! Dit was me bij eerdere bestellingen ook al opgevallen, maar ik hoopte nog steeds dat het bij een volgende bestelling anders zou zijn: dus gewoon een passende verpakking bij het product. . Dit is de reden dat ik niet meer bij Bax Music zal bestellen.

Beste,

We doen ons best om bestellingen zo efficiënt mogelijk in te pakken, niet fijn om te zien dat dit in jou geval niet is gelukt. Excuus voor het ongemak.

We zullen dit intern noteren en doorzetten zodat hier naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Tess H 17-01-2024

Snelle levering bij Bax Music en in goede staat ontvangen. Er is veel aanbod op de website en je kan producten goed vergelijken. Ook is het fijn dat je in termijnen kan betalen. Een aanrader dus!

Don Peijters 16-01-2024

Nooit wat ontvangen.
Product nooit ontvangen. Klantenservice moeilijk te bereiken (lange wachttijd) en heel star. Na veel vijven en zessen, de tweede dag eindelijk geld terug toegezegd. Geld terug ok, maar nooit een ander product toegezonden voor de originele verkoopprijs zoals beloofd. Beter maar ergens anders bestellen.

Beste Don,

Excuus voor de mindere ervaring. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp  +31610192964  .

Thom 16-01-2024

De bestelde spullen werden snel en goed geleverd.
En de prijs was in orde. Ook de afhandeling per mail was keurig.

Sanne 15-01-2024

Met veel plezier heb ik me laten adviseren over mijn nieuwe elektrische Ukulele. Wat een gaaf ding!
En blij dat ik de gewenste snaren gelijk kon meenemen. Lekker veel op voorraad!
Goede koffie trouwens! Erg belangrijk.
Vooral aardig personeel wat ook hard kan werken.

Niko Groot 14-01-2024

Duidelijke webshop.
Door de jaren heen al veel artikelen gekocht.
Altijd naar tevredenheid. Heb ook wel gebeld om meer informatie en krijg meestal een deskundige aan de lijn.

Chrispijn 14-01-2024

Een groot bedrijf waar ook een kleine bestelling alle aandacht en zorg krijgt die het verdient.

Marc 13-01-2024

Sony koptelefoon 's avonds om 10.45 uur besteld en volgende dag om 12.00 uur in huis. De bezorgverpakking was enigszins beschadigd, maar de productverpakking daarin niet. De informatie op de website over het product is prima. Daarnaast is er help-informatie te raadplegen over de (soort) koptelefoon die men nodig heeft.
Het koopproces was eenvoudig. Ik ben tevreden over het product, dus ik heb geen klantenservice benaderd.

Adrie Brands 13-01-2024

Het product kwam in goede staat aan en redelijk snel. De verpakking was echter buitensporig. Een doos van 40 x 20 x 5 voor twee setjes ukelele snaren.. Op een mail van mij hierover kreeg ik ook geen reactie.

RTL 13-01-2024

Ruime keuze, kundige verkoper alleen lang moeten wachten tot we geholpen werden ivm tekort aan personeel

Johan 13-01-2024

Snelle levering, en ondanks dat het een B keuze is was alleen de doos niet netjes.
Verder werkt het product zeer goed.

Niet tevreden 13-01-2024

Niet goed loopt alles mis,1u aan wachten aan de telefoon dat iemand opneemt en allemaal job studenten die van niks afweten.
Geven ze aan dat het toestel op stock is na 2x op en neer te rijden van totaal 4u wisten te te zeggen dat ze een stock telling fout hebben gemaakt. Geen aanrader

Beste,

We betreuren het om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Hoewel we dit niet terug kunnen draaien onze excuses voor de ongemakken.

Ricardo 13-01-2024

Ondanks de drukte in de shop word je rustig en netjes geholpen.
Zeer tevreden met de gekochte producten

Joshua 12-01-2024

Bestelling niet compleet. Ze zouden het oplossen en na sturen wat niet is gebeurd. Ook zou ik hier een mail over ontvangen wat niet is gebeurt. 2 weken geleden besteld en ze laten sinds dat ze zeiden dat ze het zouden oplossen niks meer van zich horen. Schandalig.

Beste Joshua,

Niet fijn om te lezen dat je bestelling niet compleet is bezorgd, excuus voor het ongemak.
We zoeken het graag verder voor je uit. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp  +31610192964  . We doen ons best om je dan zsm te helpen

JP 12-01-2024

Het bestellen van de producten ging vlekkeloos, goede site. De levering was ook goed, alleen helaas wel een dag later dan beloofd, wegens drukte stond er in de mail. Kan gebeuren natuurlijk. De producten kwamen netjes verpakt aan en de kwaliteit ervan was top!

Wout 11-01-2024

Ik had een adapter gekocht voor mijn rc-1 boss looping pedal was makkelijk te bestellen ennkon hem na een dag al ophalen in de winkel hoefde alleen maar mijn bestelbewijs te laten zien en ik kon hem zo meenemen altijd een van de beste winkels voor muziek

Harjan 11-01-2024

Ik heb een aantal keer iets besteld maar levering is vrijwel altijd te laat. Op 3 januari een bestelling gedaan van twee producten op voorraad, op 4 januari bericht dat er vertraging is door de vervoerder en op 5 januari bericht dat het pakket het magazijn heeft verlaten incl. track & trace code.
De volgorde van deze mails geeft al aan dat het probleem niet bij de vervoerder gezocht hoeft te worden.

Op zaterdagochtend 6 januari na lang in de wacht te staan contact met de helpdesk. De oorzaak van het probleem was onduidelijk en de vriendelijke medewerker zou 'een onderzoek' starten.

Op woensdag 10 januari maar weer eens gebeld, wederom lange wachttijd.
Deze wederom vriendelijke medewerker zag dat er geen onderzoek was ingesteld en heeft na overleg met de backoffice besloten een tweede zending te sturen. Navraag gedaan of ik deze vandaag zou ontvangen, was op voorraad dus dat zou het geval moeten zijn.

**DRUMROLL**

Zojuist een mail gehad dat het pakket vertraging heeft opgelopen in het magazijn. Hoe krijgen ze het voor elkaar?!

Normaliter ben ik niet van het online beoordelen van bedrijven maar zoveel incompetentie is wel het benoemen waard, dit is simpelweg niet hoe je met (zakelijke) klanten omgaat.

De retailprijzen liggen nagenoeg overal gelijk, ik zou adviseren om een andere shop te kiezen en Bax te laten voor wat het is.

Jammer 11-01-2024

Ondanks eerdere slechte ervaringen met Bax-shop heb ik toch weer bij hen een aankoop moeten doen.
De rest van de goede muziekwinkels met nog wel een goede service is of inmiddels gesloten of door Bax opgekocht.
Jammer!