Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 715 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Lex Kroon 20-04-2023

Op Vrijdag 14 April doos van Bax ontvangen maar zat niet de door mij bestelde artikelen in , daarna gebeld en gemaild maar tot nu toe geen enkele reactie ontvangen, dus zou graag gebeld worden op 0651985707. Met vriendelijke groeten Lex Kroon

Ger Mg 20-04-2023

Hele fijn plectrum, maar wel erg klein. Ik speel bas en ben gewend aan grotere plectrums. Toch is deze met de ronde punt een genot om mee te spelen.

Aiden 20-04-2023

De gitaar die ik gekocht heb, werkt super goed ook in combinatie met de geluidsttansmitters. De gitaar klinkt ontzettend helder en geeft een van de mooiste klanken aan. Ook is deze gitaar erg handig te bespelen en ligt hij goed in de hand. Ik heb er elke dag plezier van✨

Timon 19-04-2023

Een te laat geleverd artikel wat niet datgene is wat ik heb besteld, in een belachelijk grote doos voor een kleine aanschaf en met een ingewikkelde procedure om het product geruild te krijgen... nee, geen bedrijf om online iets te bestellen.

Roelie Blokzijl 19-04-2023

Fijne lichte tas. Heb hem gekocht voor op de fiets! Ideaal ipv zo'n zware koffier

Wout - Leerdam 18-04-2023

Precies volgens verwachting.... dan is het goed!
Op de duidelijke website vind je intuïtief je product. Meestal voor de laagste prijs. Je bestelt eenvoudig en rekent af met de gewenste betaalmethode. De levertijd wordt duidelijk vermeld.
Zoals altijd krijg je direct een bevestiging van je bestelling en een betaal-bevestiging. Bij levering op de volgende dag zie je ook al heel snel dat de zending is aangemeld bij de vervoerder, vervolgens is opgehaald en een aflevertijd. (Dit is DHL). De scherpste prijs en naast de fabrieksgarantie de bekende Bax ondersteuning welke ik gelukkig niet nodig had. TOP!

Chr.v. Haperen 18-04-2023

Gezien mijn leeftijd staan alle bestellingen op een laag pitje.
M.a.w. al wat ik aankoop is om onderhoud te plegen aan datgene wat ik nog gebruik.
Haast met m'n bestellingen heb ik niet, overigens moet ik wel zeggen dat de levering stipt binnen de afgesproken tijd geleverd is.
De voorraad is groot bij Bax.
En ook wat betreft prijzen moet je goed zoeken om voordeliger terecht te kunnen.
En mocht dat zo zijn dan word het voordeel meestal te niet gedaan door de duurdere verzendkosten.
M.a.w. een review van een tevreden klant.

Bert 17-04-2023

Dit is mijn eerste bestelling geweest bij de Bax-Shop en ik ben zeer tevreden over de duidelijke website (met veel keus en informatie); over de snelle en correcte afhandeling en over de kwaliteit van de verpakking/verzending. Alles prima! Dank en graag nog eens!

Jan V 17-04-2023

Ondanks een niet goed werkende Bas gitaar is het prima opgelost. De omruiling ging prima met alle medewerking ook om de andere gitaar te testen

Toon Velraeds 16-04-2023

Produkt op de site was goed verpakt en snel geleverd. Voldeed meer dan, op de site stond. Goeie zaak! Staat nu tussen mijn favorieten. Echt een aanrader!

Vostraijing 16-04-2023

Altijd meedenken/
Toegangkelijk en empathisch personeel/
Goede en eerlijke productinformatie
Goefe rn gratis parkeergelegenheid
Prima bereikbaar

Dirk Verboven 16-04-2023

Goede en snelle leveringen. Veel muziek keuze bij Bax.
Goede garantie wat ik koop.

Pink Panther 16-04-2023

Ik heb al 5 keer medegedeeld dat ik mijn bestelling niet wil hebben en dat ze het retour kunnen halen bij DHL, omdat deze niet levert. Maar ze reageren nergens op.

Ronald 14-04-2023

Bax is de laatste tijd onbereikbaar. Ik had een kortingsbon gehad van 10%, maar ik was die vergeten. Ik probeerde binnen 15 minuten contact op te nemen. Hun chatbot Baxie vond mijn vraag uit teveel woorden bestaan, dus vroeg of ik een medewerker wilde. Die bleek niet beschikbaar. Dan maar bellen. Wachttijd meer dan 25 minuten. Dan maar mailen. Geen reactie (tot op heden zelfs). Tot overmaat van ramp stuurde ze het ook nog eens naar het verkeerde adres (ik had er twee in mijn account staan). Ik had toch echt het juiste account geselecteerd (dubbelcheck). Uiteindelijk het apparaat dagen later ontvangen, in plaats van de beloofde volgende dag. Om het drama compleet te maken bleek het apparaat ook nog eens defect. Nu kan er best wel eens wat misgaan, maar hier ging letterlijk alles mis. Hebben jullie te weinig personeel of zo? De service is echt ...

Arnold 14-04-2023

Goede en betrouwbare winkel ..maken waar waar ze voor staan ..levering netjes op tijd ..Dezelfde Producten zijn goedkoper dan andere winkels ( voor zover ik dat gezien heb) daarom heb ik ze bij Bax Music besteld 👍

MusicClub 13-04-2023

Ik zocht een te goed kaart voor een karaoke apparaat.
Artikel makkelijk gevonden, per telefoon de details opgevraagd en informatie grr er kregen…
Na ontvangst, geprobeerd en het werkt meteen.

Reynaldo Gonzalez 13-04-2023

Hun service en producten zijn goed, het enige slechte is dat ik drie bestellingen heb geplaatst en de drie zijn niet aangekomen op de dag van levering, ze moeten de bezorgservice verbeteren.

Denhaene Leo 13-04-2023

Ben na jaren mijn Ludwig drumstel rock power terug volledig gebruiksklaar aan het maken. Nu ik met pensioen ben heb ik terug de tijd om me uit te leven. De winkel waar ik vroeger ging bestaat niet meer dus heb ik enkelen opgezocht op het net en bij Bax uitgekomen. Ben de winkel gaan bezoeken en heb gelijk enkele cymbalen en de basdrumklopper gekocht. Heb er 2 nodig omdat ik dubbele basdrum heb maar was maar 1 voorradig. Heb tweede besteld en deze is de dag daarop geleverd. Prima klopper, heb hem gemonteerd op mijn ghost pedaledn uit 1978 en werkt heel licht en soepel.

Peter R. 13-04-2023

De spullen die ik zoek op muziek gebied koop ik vaak bij bax music en tot nu toe altijd naar volle tevredenheid. Mijn ervaring is dan ook oké. Mijn laatste aankoop was een set flatwound bas snaren.

Rob Engelman 13-04-2023

Item besteld en bevestigd gekregen met leverdatum maar werd, zonder uitleg, een dag later geleverd.

De servicedesk kon niet vertellen waarom en het kostte veel tijd om ze te bereiken.

De prijs daarentegen was wel goed.

Marieke 12-04-2023

De levering is in orde, normaliter duurde het bij eerder contact wel eens langer voordat ik telefonisch Bax aan de lijn kreeg. De laatste tijd ging dat goed en ook de levering dus in orde. Ik kijk ernaar uit mijn microfoonstandaard te gebruiken en hoop dat Bax weer zo goed bereikbaar blijft als de laatste tijd.

Erik vd Graaf 12-04-2023

Bax vind ik een fijne winkel om wat te bestellen voor mijn hobby/muziek maken.
Het is altijd duidelijk en ik krijg altijd waar voor mijn geld, goede kwaliteit en ze hebben goede service.
Meestal een snelle levering.
Het zijn vriendelijke mensen.
Ik ben altijd blij met Bax

Niels Gerrits 12-04-2023

Ik bestel al jaren bij Bax en dit heeft een reden. De prijs/kwaliteit verhouding, het assortiment en de service is top! Ik ben altijd tevreden.

Jouke Draaisma 12-04-2023

Ik heb drie producten gekocht bij Bax en bij alle drie is de aflevering vlekkeloos verlopen. Bovendien is de kwaliteit van de producten uitstekend. Het betreft de volgende producten:
Fender Prof. Series Black Jack kabel 5,5 mtr.
Gravity Solo G-Acoustic A-frame (gitaar standaard)
Fishman Rare Earth Single Coil Pickup

Ton 11-04-2023

De gebruiksvriendelijkheid was goed en de levering van het bestelde artikel was vlot.
Het bestelde artikel voldeed ook precies aan mijn verwachtingen.
👍