Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jos 03-07-2022

Ik bestelde een stemapparaat. De afmeting hiervan is 11 x 7,5 x 2,5 cm. Past dus gemakkelijk in de brievenbus. Werd echter geleverd in een doos van 42 x 30 x 6 cm. Wat een verspilling van grondstoffen. Ik werd boos.

Bert Buikema 03-07-2022

Bestellen bij BAX is altijd probleemloos. Snel geleverd, redelijke prijzen, contact met de klantenservice, indien nodig, is altijd prettig.

Max 03-07-2022

Uitgebreide website, goede informatie en filmpjes van de producten. Duidelijk. Efficiënte afhandeling. Goede communicatie. Ik ben zeer tevreden. Aanrader.

RJ 03-07-2022

Ik heb in het verleden alleen maar goede ervaringen met Bax gehad en de meest recente bestellingen zijn daarop geen uitzondering. Altijd snel op de hoogte en levering, en producten zijn veilig verpakt en altijd op tijd. Het doet geen pijn dat hun producten goed geprijsd zijn. Ga zo door met het goede werk jongens

Sidney 02-07-2022

Personeel dat met je meedenkt en goed advies kan geven bij Bax-shop Rotterdam. Er wordt altijd de tijd voor je genomen. Herhaaldelijk voor producten die kant op gegaan vanuit Brabant en elke keer weer tevreden. Meest recente aankoop van mijn nieuwe Adam T7V’s zeer tevreden mee!!

AW 02-07-2022

Een hele goede zaak en voor iedereen die op zoek is naar muziekinstrumenten en gedegen kennis van het winkelpersoneel een must. Ook hele aardige en behulpzame medewerkers.

Monjed 02-07-2022

Frankly and in short, this is one of the best stores I have dealt with in my life. Dealing with Bax music is very easy, and most importantly, the quick response to the customer. Delivery within 24 hours within Holland, parcel arrives perfectly packaged, Parcel arrives properly and tidy 100%..
The site is very nice and easy to find the order you want, I am very happy with Bax music and will repeat my experience every time I need something new for my studio.
Thank you Bax music❤️

Joris 01-07-2022

Goede service de spullen die kocht kwamen heel aan. Een nadeel was dat ik savonds bezorgen had aangeklikt en het werd in de middag gebracht en toen was er gelukkig iemand thuis maar toch is dat wel jammer. Voor de rest geweldige service

Rietveld 30-06-2022

niets ontvangen, ook geen reactie op klacht. Alleen wel een review-verzoek. Nou goed dan: Het is nu de tweede keer dat vervoerder DHL het af laat weten. Ik bestel daarom nooit meer iets van meer dan een paar tientjes bij leveranciers die DHL gebruiken.

Henk de Jong 30-06-2022

Uitstekende ervaringen tot nu gehad met Bax. Ik heb zowel digitaal als in de vestigingen zaken gekocht en altijd top kwaliteit geleverd gekregen.

Jonathan 30-06-2022

Erg snelle levering en zeer goede kwaliteit producten. Ik heb o.a. in-ear monitors en een tabletstandaard gekocht en ben tot op heden zeer tevreden. Geen min-punten te bedenken op dit moment!

Bram 30-06-2022

Super snelle levering en top producten.
Ook is de prijs kwaliteit verhouding in point. Ik bestel hier altijd al mijn producten. En nog geen één keer spijt gehad.

B. 29-06-2022

Ik bestel al meerdere jaren bij Bax en ik heb nog nooit problemen gehad. De site is overzichtelijk, bestellen gaat snel en gemakkelijk en de bestelling is de volgende dag al in huis. Voor dingen die ik last minute nodig heb voor een optreden bestel ik standaard bij Bax en er is nog nooit iets mis gegaan. Kortom, snel en betrouwbaar!

Bob 29-06-2022

Altijd goede service. Producten goed verpakt en op tijd geleverd. Niks op aan te merken. Ook het assortiment op de shop heel volledig. Altijd wel iets voor je, soort muzikale snoepwinkel.

Bert 29-06-2022

Aanbod is fenomenaal groot. Iedere prijsklasse aanwezig, en vakkundige medewerkers die je helpen.
Ik was er voor 1e keer, en was zeer positief verbaasd over het aanbod.
Topwinkel

Dylanvh 29-06-2022

Naar de winkel geweest voor een demo van een paar nieuwe speakers, super goed geholpen door vriendelijke personeel. Speakers waren daar toen helaas niet op voorraad maar deze werden de dag daarna thuis afgeleverd. Zeer tevreden met BAX Music en bestel hier zeker vaker

Rene 29-06-2022

Verpakkingen kunnen in sommige gevallen wat kleiner.
Ruim assortiment.
Snelle levering.
Betrouwbaar.

Vincent 28-06-2022

goed assortiment en duidelijke productomschrijving. Snelle levering met lage levering kosten. al met al goed voor elkaar.

Vince Poelman 27-06-2022

Ik ben super goed geholpen.
Hebben mij goed advies gegeven (vooral uit eigen ervaring) hebben goed de tijd genomen om alles uit te leggen en heb daardoor het juiste produce programma kunnen kopen. Ben daarom super tevreden.

Lise 27-06-2022

Ik heb de Roland FP-60X digitale piano wit bij Bax gekocht. Ze hebben alles netjes afgeleverd en de piano goed aangekomen. De beleving tot nu toe met de piano is echt super! Het heeft alles wat het zou moeten hebben. Het product is zeker een aanrader voor de prijs! De kwaliteit is goed.

Leon B. 27-06-2022

Het fijne met bax-shop is dat alles super overzichtelijk is en het hele bestel proces is enorm duidelijk.
Nog nooit een niet werkend product geleverd gekregen, zelfs nog geen deukje in een doos.

Harro 27-06-2022

De service en kennis van muziek apparatuur bij Bax is de reden waarom ik altijd bij hen bestel. Een goed voorbeeld van hun service level is de coulance coupon die ze mij direct opstuurde nadat ik had aangegeven dat er een prijsverschil was tussen wanneer ik een product bestelde en een dag of twee daarna. Ook als ik vastloop bij het bedenken van de beste setup van bijvoorbeeld mijn thuis studio, kan ik altijd rekenen op het advies van Bax!

Arjo 27-06-2022

Levering van de Devine Artis 15 inch powered speaker was reeds de volgende dag. De luidspreker is in rust zeer stil en heeft bijna geen ruis. Het geluid is krachtig en zeer gedefinieerd. Het gewicht van deze speaker is evenwel behoorlijk. Ook na telefonisch contact gaf bax via email later toch de gevraagde product informatie

Marco 26-06-2022

Werkt altijd prima, de ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Prima service en via de mail wordt duidelijkheid verschaft over de aankoop

J.Meijer 26-06-2022

Al talloze keren bij BAX besteld voor studio, live muziek etc. Ongelooflijke snelle bezorging, goede voorlichting en retourvoorwaarden. Emailafhandeling van de afdeling klantenservice echter kan duidelijk beter. Soms pas na dagen antwoord. Voorts doet BAX wat het pretendeert: snelle levering tegen scherpe prijzen.