Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

A. Schmid 29-01-2023

Excellent Service. Fast delivery, best prices in the Netherlands and return is super easy even with pick-up from home.

Jan 28-01-2023

De tafel muziekstandaard was exact zoals omschreven en ook wat ik bedoeld had. Supersnelle levering en goed verpakt, kortom chapeau!

Vinnieklei 27-01-2023

Mooi ding. Zo toegankelijk als een ukulele met de klank van een banjo. De kwaliteit is goed en de levering was binnen de beloofde termijn.

Andre Smits 27-01-2023

Ben uitermate tevreden, niet alleen over het product maar ook over de service..

J.J. 27-01-2023

Goede communicatie via email alleen vandaag besteld morgen in klopt niet. Geen probleem geduld is de sleutel op een porseleinen kast

Ronald 26-01-2023

Ik wacht al 2 weken op geld terug van een retour, en nog steeds is niet duidelijk wanneer ik het ontvang. Dat komt omdat ik met IDEAL heb betaald, zegt de medewerker, en daardoor moet een teamleider naar de retour kijken en die hebben het druk. Nogal een raar verhaal, ik zal toch niet de enige zijn die met IDEAL betaalt.

Verder gaat er veel mis bij verzenden en retourneren , met name via DHL.

Meer dan 30 minuten wachttijd aan de telefoon helpt ook niet echt.

Ik bestelde vaker bij BAX, maar stap nu over naar Thomann.

Harrie Wagenvoort 26-01-2023

Prima shop waar je in alle rust je instrument mag uit proberen. Prima uitleg op al je vragen een muziekwinkel waar jij je op je gemak voelt. Top personeel een aa rader voor elke muziekant.

HansM 26-01-2023

Bestelling en de levering ging soepel. Prudukt in goede staat afgeleverd. Prima gitaarband. Zit lekker om je nek en schouder.

Erik 26-01-2023

Bax werkt zeer correct en je kan er altijd terecht voor goede raad. Fantastische service !

Dirk 25-01-2023

Één van de weinigen die gezien mag worden als een “one stop shop”.
Heel ruim assortiment aan instrumenten en toebehoren.
De helpdesk is redelijk bereikbaar, wat wel eens anders was gedurende de Covid pandemie.
Maar overall, prima zaak met hardwerkende mensen.

Band in a Box 25-01-2023

Ik wilde Band in a Box kopen voor windows. Nu had ik deze al op internet gezien maar de prijs was daar rond de 145 euri. Bij Bax 118. Reden om eens te vragen of dat wel de laatste versie was. En dat bleek zo te zijn. Dus een mooie Top prijs!!!
Het was de allerlaatste 2023 versie. Dus ik ben er zeer blij mee!!

W 25-01-2023

Ik heb laatste tijd 3 bestellingen op vershillende dagen geplaatst. Alle 3 waren later verastuurd dan ze op website beloven (dus geen vertraging bij DHL). Daarom ben ik niet gelemaal tevreden, want ik het oneerlijk vindt.

Jacomina can Loon 25-01-2023

In de Bax winkel Amsterdam ben ik 3 keer geweest maar niet goed geholpen met advies. Of het was te druk, of de medewerker wist niets/weinig van de keyboard instrumenten af. 1e Keyboard teruggestuurd. Uiteindelijk zelf tutorials gekeken op youtube en daardoor goede keuze kunnen maken. Toen kreeg ik mails dat de bestelling vertraagd was. Eerst 2 weken, toen nog eens 4. Zo lang kan ik niet wachten ivm deadline. Weer afbesteld en gekocht wat in de winkel op voorraad was maar heb nu een keyboard met 25 ipv 37 toetsen... Ben niet tevreden, onvoldoende service in de winkel en levertijd klopte 2x niet. Volgende keer niet meer bij Bax.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-02-2023

Beste Jacomina,

Allereerst excuus voor het ongemak en de verlate reactie. Niet fijn om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Hoe dit mis is gegaan kunnen we niet met zekerheid zeggen. Wel helpen we je graag verder indien je dit wilt. Mocht je het artikel willen retourneren of alsnog advies willen van een specialist kunnen we de vraag door zetten.

We vernemen graag of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Diederik Faber 24-01-2023

Uitgebreide winkel, fijn dat je alle instrumenten gewoon kan pakken en bespelen, alleen is er te weinig personeel om je vragen aan te stellen. redelijk lang wachten voor de kassa. Als je ze belt is er een hele lange wachttijd en ik zit nu al 3 dagen op antwoord op mijn e-mail te wachten. Maar prima om binnen te lopen, te testen en eventueel online bestellen.

Aly Hersevoort 24-01-2023

Eerste levering goed. 2e levering niet volledig. De accordeon voor onze kleindochter zat niet in de doos. Op onze mailtjes wordt niet gereageerd. Telefonisch niet te bereiken. Zijn zeer teleurgesteld.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-01-2023

Beste Aly,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en de verlate reactie. Door een achterstand konden we niet eerder reageren.

Op dit moment is het onduidelijk waarom de accordeon niet is meegeleverd. We zijn daarom meteen een onderzoek gestart via onze backoffice, zij zullen dit zsm oppakken.

We hopen jullie op korte termijn een reactie te kunnen geven en tevens een oplossing. Jullie ontvangen hier nog een mail over.

Marijn 24-01-2023

Bax Music heeft een geweldig goede website, overzichtelijk en een schat aan informatie en reviews. Bestellen is net als de levering snel. Communicatie verloopt helder via email. De prijs is gewoon goed.

HarryP 23-01-2023

Voor mij zijn de ruime keuze en duidelijke website met de informatie die je nodig hebt om het juiste product te kiezen de hoofdreden dat ik voor Bax Music kies.

Martijn 23-01-2023

Duidelijke website. Na bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. De nieuwe gitaar is zorgvuldig verpakt verzonden en is op tijd afgeleverd. Heel fijn, ben er blij mee.

Wouter 23-01-2023

Product ontvangen zonder de benodigde voedingskabel. Zeggen ze op het product bijna 50% korting geven, maar vervolgens lees je achteraf (staat namelijk helemaal onderaan de advertentie) dat je de voeding er los bij moet bestellen ad 58 euro per kabel. En vervolgens die kabel niet op voorraad hebben. Kansloos. Gelukkig kon DJ stunter me uit de brand helpen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-01-2023

Beste Wouter,

Niet fijn om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. We doen ons best om op een artikelpagina zo goed mogelijk aan te geven wat er wordt meegeleverd zowel in de omschrijving als op de fotos. In ieder geval excuus voor het ongemak.

Indien je nog vragen voor ons hebt vernemen we het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Richie 23-01-2023

Goede service alleen jammer dat er weinig op voorraad is maar waaraan dat ligt weten we allemaal. In ieder geval proberen ze het zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Ik koop bijna alles bij Baxschop en wordt altijd netjes geholpen met goede uitleg over het product.

Jacques Serle 23-01-2023

Goeie winkel.
De microfoon bevalt GOED anders was ik er direct al mee terug geweest.
Het lijkt er in eerste instantie ook op dat condensatormicrofoons het beter doet in het hoog en verstaanbaarheid.

Robbe 22-01-2023

Pakje aangekomen op afgesproken datum, duidelijke communicatie, en top gitaar voor goede prijs!

Jan H 21-01-2023

Snel geleverd, prettige medewerkers. Was heel lang niet verkrijgbaar, en was de volgende dag in de winkel geleverd.

Aldo Schra 21-01-2023

Geweldige winkel met super vriendelijke personeel! Ze nemen alle tijd voor je en mijn zoontjes zijn helemaal gek van Bax! We komen snel weer

Judith 21-01-2023

De werknemers van Bax zijn vriendelijk en behulpzaam, ik ben heel goed geholpen bij het uitzoeken van dit product. De Yuer is een fijn hulpmiddel bij het versterken van je muziekinstrument, opladen en inpluggen: plug and play. Het werkt gelijk en goed! Ik had het idee dat het contact nog beter gemaakt wordt dan met draad. Erg tevreden mee!