Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Michel 05-04-2022

Gewoon goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden door middel van mail. Snel binnen zo poes pas top

Ted 05-04-2022

Ik heb een gitaar uit BAX Music gekocht. Wat een uitstekend service!
Ik had de dag daarvoor online besteld ongeveer om 17uur. Zodra mijn bestelling werd geplaatst, kreeg ik altijd updates over mijn goederen, waar zijn ze, wat is er gebeurd, wanneer wordt het geleverd, etc.
De dag daarna kreeg ik mijn gitaar in een goede verpakking. Dus ik zal nu mijn beoordeling samenvatten: next day delivery: check!, uitstekend kwaliteit: check!, goede update system: check!, goede verpakkingen: check!, tevreden klant: CHECK!

Hugo Alderse Baas 05-04-2022

Zeer goede levering
Mooi aanbod aan producten en gerelateerde producten.
Kwaliteit!

Henny Van Zijl 05-04-2022

Prima advies / uitleg over het instrument dat ik voor ogen had, geen opdringerig verkoop praatje. Medewerkers en franchisenemer namen alle tijd. Goed gevoel over de winkel en uiteindelijk ook over het instrument dat ik gekocht heb. Klasse

Arnold 05-04-2022

Goede zaak, snelle levering, en altijd keurig geholpen.
Gewoon een tevreden klant !!!

Alba Silvente Fuentes 04-04-2022

Bax-shop was not my first choice when I decided to buy a Rode Vlogger Kit, I was actually comparing and searching for a couple of days. But I'm glad I chose it, as it was a very nice experience.

Although the product was available in many stores, at Bax had the best price. Also, the checkout process was quite easy to go through, and the package was delivered to me so fast. On top of that, they gave me a gift, they sent me a fabric bag with the brand's design! That says a lot about the company and its attention to detail.

Great attention to detail during the whole process.

Kevin 04-04-2022

Bax-shop is een heel goed bedrijf. Heb nog nooit problemen gehad met de leveringen. Alles is altijd netjes optijd geleverd en plus daarbij dat het netjes is ingepakt zodat de producten niet beschadigen. De webshop is ook heel makkelijk hanteerbaar en eigenlijk voor iedereen makkelijk te volgen.

efremos 04-04-2022

ze hebben een fantastische service, ze stuurden het product vroeg de volgende morgen, zoals ze me beloofd hebben en ze blijven ervoor zorgen totdat alles goed verlopen is, deze mensen hebben zeker een een vriendelijk en goede service! dank je!

Guido 04-04-2022

Roland Fantom 06 pre-order
Roland Fantom 06 pre-order dag na binnenkomst bij Bax ontvangen, uitstekend verpakt en met een prima voor mij onbekende transporteur de volgende dag netjes afgeleverd.
Het kan gewoon niet beter!
10 sterren van mij voor Bax….oooooops…max 5 is maar mogelijk.
Sorry Bax, het is niet anders LOL

Bart Loerakker 03-04-2022

Ik heb nu ongeveer 15 tot20 keer een bestelling gedaan bij Bax. Nooit heb ik vragen gehad, de handleidingen waren zeer duidelijk. Totdat ik problemen kreeg met microfoons die ik daar gekocht had.... Ik mailde naar Bax en binnen een dag kreeg ik antwoord.... Lekker snel!
Dat probleem werd keurig opgelost en ik kon weer doorgaan. Ditzelfde probleem (bijna hetzelfde) had ik 2 keer daarna. Ook deze problemen werden meteen opgelost! Zelfs 2 keer werden de spullen omgeruild naar nieuwe sets.
Pas geleden weer problemen... Dit keer kreeg ik contact met Tycho. Nu loop ik al tegen de 70, dus misschien niet erg op de hoogte, maar hij loodste mij erdoorheen en ik weet nu precies wat ik wel of niet kan doen! Ik ben daar zó ontzettend blij mee. Anders had het mij misschien veel geld gekost wat eigenlijk onnodig was! Jammer dat Bax zo ver weg is, anders was ik veel meer in de winkel te vinden! Bax is helemaal mijn ding. Een goeie aanrader!!

Jim van der Valk 03-04-2022

Een zeer goede winkel met een mooi assortiment.
Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.
9 van de 10 x is de levering al de volgende dag.
Voor mij geen andere winkel meer dan Bax Music.

Lars Bosma 03-04-2022

Super goede webshop om benodigde muziek spullen te kopen ook zeker handig en goed voor beginners dus zeker een aanrader!

Jansen 01-04-2022

Online een keyboard gekocht. Bij aflevering een lichte beschadiging gevonden. Na telefonisch overleg het keyboard bij de winkel in Rotterdam omgeruild en als compensatie een standaard erbij gekregen. Dus een zeer goede klantenservice!
Een aanrader!

Ruben 01-04-2022

Bax-shop is een enorm prettige en fijne winkel, de prijzen zijn laag en er is altijd wel wat in de aanbieding. Ook de levering gaat snel en het is allemaal goed en mooi verpakt. Ook retourneren gaat erg makkelijk en is goed geregeld. Kortom een topwinkel, zeker een aanrader!

Martin 01-04-2022

Bestel altijd mijn instrumenten en of ass. Bij Bax music..zelden een probleem en mocht die er zijn dan wordt het netjes opgelost.mooie zaak in Goes met veel keus.
Had deze week mijn Behringer X18 gekocht .perfect app.

Yves Rosius 01-04-2022

Top advies van gepassioneerde kerels! Snelle bediening en je komt enkel buiten met wat je nodig hebt.

Daniel R 31-03-2022

Bax is one of the better shops in Amsterdam! They have a solid selection of electric guitars, with decent practice rooms to try them out with amps and effects pedals.

I'll definitely be going back, but their great selection of guitars is a little undermined by the store's poor organization. The assistants were unable to help me find metronomes, and they couldn't figure out if they had no Big Muff pedals left, or if they had just misplaced them. They also didn't have enough employees in the shop, so there was a line of guitarists waiting for assistance.

Tony den Doop 31-03-2022

Ben al enige jaren klant van Bax, en ben tot op heden zeer tevreden. Zij zijn een groot voorbeeld vwb service en klantvriendelijkheid.

Bax Music 31-03-2022

Ben ontzettend blij met mijn G7th Performance 3 ART Celtic Silver capo.
Zeer eenvoudig in gebruik en werkt uitstekend.
Dankzij de snelle en goede service van Bax Music eenvoudig besteld en de volgende dag al in huis.

Zeer tevreden!

JB 30-03-2022

De klantenservice is bizar slecht op het moment dat een artikel niet meer op voorraad is. Bovendien onbereikbaar als ze bellen over een ten onrechte openstaande factuur van 1,5 jaar geleden!! Wat een slechte service!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 31-03-2022

Beste Johan,

We hebben het meteen voor je nagekeken. Helaas kunnen we met de gegevens die je hebt doorgegeven momenteel geen bestelling terug vinden. Tevens kunnen we op de helpdesk niet veel meer voor je betekenen wanneer een kwestie bij onze debiteuren administratie ligt. Als het goed is hebben we inmiddels contact via Whatsapp. Zoals aangegeven hebben we ter herrinering een bericht verstuurd naar onze debiteurenafdeling met de vraag of ze hiernaar kunnen kijken. Ze doen hun best om je z.s.m. van een reactie te voorzien.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Arno Guveau 30-03-2022

Ik ben sinds jaar en dag uiterst tevreden over Bax Shop. Hun service is geweldig, evenals hun aanbiedingen en scherpe prijzen. Ze denken en opereren met een muzikantenhart, dus voor iedere muzikant een “home coming” gevoel.

Bax Music 29-03-2022

Prima kwaliteit voor een prima prijs en een snelle levering, ben zeer tevreden maar was bij mij al bekend van mijn vorige levering.

Henk 28-03-2022

De site is overzichtelijk. Dat er meerdere winkels zijn waar je het kan zien en eventueel afhalen is veel prettiger dan bestellen en dan maar afwachten wat er komt. Een maand bedenktijd helpt ook om te beslissen. Goed geholpen in de winkel in Amsterdam en ik kan alleen maar aanraden om eens bij Bax te kijken.

Martijn Schotten 28-03-2022

Bax shop beschikt over kundig en vaardig personeel bij de klantenservice die mij al jaren bijstaan als ik vragen heb over een product of prijs. Onlangs heb ik na telefonisch advies een Behringer HPX6000 aangeschaft en ik ben er superblij mee!
Zowel deze koptelefoon als Bax-shop zijn absolute toppers!

Clemens Weiss 28-03-2022

Ben ontzettend blij met mijn G7th Performance 3 ART Celtic Silver capo.
Zeer eenvoudig in gebruik en werkt uitstekend.

Zeer tevreden!