Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Danny 03-06-2021

Al jaren koop ik trouw mijn gear bij BAX Music. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld en weten mij ook altijd te triggeren om juist bij hun te kopen. Goede service, mooie prijs en snelle levering. Wat wil je nog meer? En ook zeer regelmatig zijn er mooie aanbiedingen met extra korting op je producten! Ik raadt je aan om je in te schrijven op hun nieuwsbrief voor leuke deals. Vorige week heb ik Native Instruments Komplete Kontrol S61 MK2 + Komplete 12 gekocht bij BAX, een geweldig werkpaard met een meer dan kompleet pakket aan plugins, waarmee je je tracks kan produceren!

Max Vansta 03-06-2021

Wat een top winkel is Bax-Shop ook! Als muzikant is deze winkel zo’n verademing. Je gaat makkelijk opzoek naar het geen wat je nodig hebt. Of je verdwaalt even in alle prachtige producten die ze aanbieden. Nog nooit ontevreden geweest. Even klantvriendelijk online als in de winkel. Gemakkelijk bestellen, snelle levering en fijn om contact mee op te nemen. Altijd een feestje als mijn producten binnen komen. Thanks!

Hans 03-06-2021

Ik heb een Konig & Meyer 216 nikkel microfoon statief adapter besteld om 13 uur ‘s middags. Zou dan de volgende dag geleverd worden volgens de site. Dat bleek niet te zijn maar het werd twee dagen later. Een kleine adapter in een grote doos… mijn suggesties: haal de belofte van leveren de volgende dag weg en gebruik kleine dingen een kleine envelop. Scheelt ook verzendkosten, deze waren hoger dan de waarde van de adapter.
Over de adapter: prima past goed en ik heb nu een standaard die ik breder in kan zetten. En dat voor €2,50

C. Albers 02-06-2021

Overzichtelijke website met een heel ruim aanbod. Iedereen die ook maar iets zoekt van muziekinstrumenten of toebehoren kan bij Bax Music terecht. De prijzen zijn ook goed, zelfs voor degene die wat minder te besteden hebben. Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Super service. Heel blij met de elektrische gitaar die ik gekocht hebt.

H. Westendorp 02-06-2021

Paar jaar geleden een usb audio converter besteld. Naar tevredenheid afgehandeld. Om die reden nu ook een Phono voorversterker besteld. Ook prima afgehandeld. Dus goede service.

John 02-06-2021

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding, ruime keus, gemakkelijk afrekenen.

Ids Hofstra 02-06-2021

Ik koop al 10 jaar bij BaxShop mijn music gear. Van studio gear tot muziek instrumenten. Onlangs nog een bass gekocht. Leveringen zijn nooit een probleem. 1 x een probleempje maar dat is naar behoren opgelost. Als je instrument wil kopen kan je het uitproberen bijvoorbeeld in BaxShop winkel in jouw buurt. Prima zaak.

BW 02-06-2021

Ik heb een elektrische gitaar en plectrums besteld.
Site is fijn, het bestellen gaat soepel en ze leveren wanneer ze zeggen dat ze dat doen.
Via de mail wordt je ook netjes op de hoogte gehouden wanneer ze voor je deur staan, perfect.

Ik miste de plectrums bij mijn bestelling. Dat gemeld via de mail. Dat werd dezelfde dag nog opgepakt, excuses aangeboden en meteen nagezonden. Deze had ik de volgende dag ook binnen.
Het is gewoon netjes hoe ze communiceren en het afhandelen, zeer prettig!

Marc Raaijmakers 02-06-2021

Ik vind het een fijne shop want het is vrij snelle service en de kwaliteit was ook zeer goed

Danny van Zutphen 01-06-2021

De producten die je hier koopt zijn echt de beste! Ik raad zeker aan om hier je muziek instrumenten te kopen!
Ik heb er laatst 1 gekocht en het is super goed geluid.
10☆!

peter R de jager 01-06-2021

prima shop,snelle levering.en een site met veel moois voor de beginnende maar tevens ook professionele muzikant .een absolute aanrader!

simon 01-06-2021

ik vind het goede kwaliteit gear en de leveringen zijn snel en betrouwbaar niks anders dan top

Arthur en Ans 01-06-2021

Overzichtelijke en duidelijke website. Snelle levering en goed verpakt. Produkt voldoet aan onze verwachtingen.

MeEs 01-06-2021

Ruime keuze, (bijna) altijd alles op voorraad en sneller in huis dan gedacht. Nog nooit teleurgesteld door deze winkel. Wat ik kocht was een B-Stock artikel, maar dat kon ik nergens aan zien, was als nieuw. Leuk dat ze B-Stock mogelijkheden hebben, kan veel geld schelen.

B 01-06-2021

Buiten het te veel e-mail s te krijgen
Na bestelling, Bestel mail -
Factuur mail -
Komt alles optijd en afhandeling als niet goed is
Voor routeneren.

Product van Divine speaker houders
Zijn fijn in gewicht, echter vind ik persoonlijk
De tolerantie spelling tussen houder en holster
Iets te ruim.
Daar mag wel 0,30 mm bij

Mvg b

J Wallinga 01-06-2021

DB Display mkii L.E.D. Level Display mooie aanvulling in mijn Flightcase mooie lichtshow en makkelijk aan te sluiten

Eric 01-06-2021

Ik ben al jaren klant bij Bax, zowel zakelijk als privé en ik heb de service altijd als uitermate goed en prettig ervaren.
Snelle levering en de meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dit eens niet het geval is wordt dit duidelijk gecommuniceerd en ook duidelijk communicatie over naleveringen! Prima

Peter heijmans 01-06-2021

Goede webwinkel, alles word netjes verpakt en de levering is altijd op tijd. Zeer goede service

Lex 01-06-2021

Alles wat met mic of headsets of iets anders van geluid ga ik altijd bij bax music en altijd perfecte levering du wat wil je nog meer?! De headset zit ook heerlijk, niet verwacht zelfs met de bril op. Geluid is zuiver en genoeg bass voor what ever je ook doet of waar je ook naar luisterde.

Erwin 01-06-2021

Goede winkel en word altijd goed geholpen als ik naar de winkel gaat... En word goed tijd genomen en testen op de locatie altijd handig. Ik raad iedereen aan top zaak.

Pim 31-05-2021

Op pad geweest voor een drumstel voor onze zoon en we kwamen uit bij Bax Music in Goes. We kregen deskundige uitleg in de winkel en zijn erg fijn geholpen. Het drumstel werd snel thuisbezorgd en is helemaal naar wens. Een belevenis op zich om in de winkel sfeer te proeven.

Elektronica 30-05-2021

Ik ben erg tevreden met de Bax shop.
Ze hebben een behoorlijke keuze dus de slagingskansen zijn groot

Jef 30-05-2021

Zojuist een Yamaha C70ll klassieke gitaar gekocht bij Bax Music.
Snelle levering en uitgebreid assortiment.
Een prima shop voor elke muzikant!

Bart 30-05-2021

Alles is naar mijn mening goed geregeld
Fijne site, goede prijs, snelle levering etc.

Ik haal regelmatig bij bax music

R.J. Sapulette 29-05-2021

Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, goede service, ervaren en telefonisch contact zeer prettig ervaren