Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Tim 11-05-2022

Via Bax-shop.nl heb ik een Showtec DB-1-4 DMX-512 booster/splitter gekocht.
Apparaat doet wat het moet doen, voor een goede prijs. De service is zoals altijd erg goed van Bax. In dit geval had ik het product op zondag besteld en Bax verzocht het product op Woensdag te leveren. Alles ging volgens afspraak, dus wederom tevreden met Bax Music.

maarten 11-05-2022

Kabel online besteld en werd daarop snel geleverd. De kabel is van goede kwaliteit.

Joop Derksen 11-05-2022

Bax Shop / Bax Music. Erg makkelijk om te bestellen. Klanten service met echte service belt terug wanneer telefonisch de verbinding wordt verbroken. Bestelling wordt netjes uitgevoerd. Helaas dat Post NL soms een steekje laat vallen hebben ze niet in de hand maar ze doen er alles aan om het uit te zoeken hoe, wat of waar.
Kortom erg plezierig.
Joop Derksen.

Leo Gerritse 10-05-2022

Al vanaf ca. 2005 bestel ik al online bij Bax-shop.
En dat is niet voor niks.
- Het assortiment is ontzettend uitgebreid;
- Levering razendsnel;
- Je wordt op de hoogte gehouden middels mail over de voortgang van je bestelling;
- Bij telefonisch contact wanneer je vragen hebt wordt er echt tijd aan je besteed en krijg je goed advies;
- Klantvriendelijk en behulpzaam

Dit zijn de redenen om hier klant te blijven!

Vorig jaar voor het eerst(!) naar de fysieke winkel in Goes geweest. Bijzonder nette, grote winkel met vriendelijk personeel. Het is even een stukje rijden, maar dan heb je ook wat!

M. de Boer 10-05-2022

Precies zoals beloofd. Binnen een dag een prachtige pianokruk in een mooie, stevige verpakking. Heel fijn!

Robert 10-05-2022

Goede service zoals gebruikelijk, afgeleverd volgens verwachting, de items waren goed verpakt.

Danny Oldenhave 09-05-2022

Goede en snelle levering van producten. Meerdere keren bij Bax besteld en altijd goede service. Aanrader.

Pedro 09-05-2022

De specialist voor midi gear. Goede deskundige nformatie via de website, snelle levering. Prijzen zijn vergelijkbaar met andere sites.

Ginet 09-05-2022

Ik ben uitstekend geholpen bij Bax Music Rotterdam. Goed geïnformeerd en met het juiste advies een prima aanschaf gedaan waar ik absoluut geen spijt van heb.

Maks 08-05-2022

Super service, alleen kwam mijn pakketje later dan de track & trace aan gaf maar dat ligt denk ik aan de pakket dienst en niet aan bax music.

Jost 08-05-2022

Mijn bestellingen waren weer super bij Bax Music Zo wel mijn keyboard tas als ook de koptelefoon Mijn Tyros1 past er mooi in en de hoofdtelefoon heeft een lekkere bass sound Bax Music krijgt van mij een dikke 10 voor de super service

Patrick 08-05-2022

Super leuke shop om online door te bladeren. Ze hebben veel producten op voorraad, ook snelle leveringen. Regelmatig producten besteld. Topwinkel

Jannick 08-05-2022

Snelle service, niet al te duur, mooie kwaliteit en geen lange verzendtijd. Top winkel

Marnix 07-05-2022

Altijd snelle levering, goede hulp geboden waar nodig. Al jaren klant bij Bax Shop

Jolle 07-05-2022

Goede voorraad, vakkundig personeel en direct (ook in de winkel) je factuur in de mail.

erik 06-05-2022

Ben in het filiaal in Zeeland geweest. Ben erg goed geholpen en geinformeerd op de Bas afdeling en de PA afdeling.
Er is erg veel keuze en het is er fijn winkelen. Ook de online service is erg goed en snel.

Jannes 05-05-2022

Spullen komen niet wanneer bac shop zegt. Duurt vaak dagen langer en moet er elke keer achteraan bellen en mailen. Ook helpdesk is slecht bereikbaar en willen niet mee denken. En als het dan uiteindelijk komt eord het 1 op de 2 keer verkeerd bezorgt of ze nemen het gewoon weeree. Waardeloze winkel.ijn advies: KOOP NOOIT BIJ BAX SHOP
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-05-2022

Beste Jannes,

Heel vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet is bezorgd op het verwachte moment. Hoewel het onduidelijk voor ons is hoe dit heeft kunnen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak en tevens de bereikbaarheid.
Als we je op dit moment nog kunnen helpen stuur ons dan een bericht via Whatsapp +31610192964.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Julian 05-05-2022

Ik heb altijd mijn muziek gerelateerde apparatuur op de Bax-shop website gekocht en afgelopen week een nieuwe microfoon in de winkel in Goes. Over de service van Bax ben ik zeer goed te spreken, de klantenservice is goed en snel te bereiken via onder andere whatsapp, daar kon ik ook voor advies over productkeuze terecht. Afgelopen week ben ik helemaal naar Goes afgereisd om in de grootst bax shop een nieuwe microfoon uit te kiezen, hier ben ik ook erg goed en uitgebreid geholpen. De prijzen van Bax zijn ook zelden hoger dan die van concurrenten, in ieder geval van de producten die ik heb gekocht, dus ik zou iedereen aanraden om bij Bax te bestellen.

Mark Rozeboom 05-05-2022

Twee stevige staanders voor mijn monitorspeakers. Stabiel, erg indrukwekkend stevig en gemakkelijk op hoogte te brengen en nog wel staploos.
Erg tevreden met deze staanders, die bedoeld zijn om op je werkblad of bureau neer te zetten. Bijgevoegde dopjes, die je op de onderkant kunt plakken zorgen ervoor dat je werkblad of bureau niet beschadigt raakt.
Zeer tevreden!
Bij verkoop in de winkel: vriendelijk personeel, goed en snel geholpen.

Izaäk 05-05-2022

Fijne duidelijke site en een mooie combinatie kunnen maken tussen twee producten. Snel mijn nieuwe versterker in huis en nu heerlijk geluid produceren uit mijn elektrische gitaar.

Alex van Lith 05-05-2022

Bax Music doen wat ze beloven!!
Kwaliteits product beoordeeld met een 10+

Vanaf moment bestellen t/m leveren perfecte informatie geving.
Product was goed verpakt en voldoet zelf exact zoals beschreven. Dus twijfel niet en bestel en koop bij Bax Music in de Bax-shop !!

Stoppen met DHL, A.U.B. 05-05-2022

De producten van Bax Music is al jarenlang zeer goed. Ik vraag me alleen af wanneer gaan jullie nu eens stoppen met het leveren via DHL? Jullie maken reclame voor 23.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit keer werd het gewoon 4 dagen later bezorgd, terwijl het wel op tijd werd aangeboden aan DHL.

Peter 04-05-2022

Na jaren van uitstel uiteindelijk toch besloten om een complete gitaarset aan te schaffen. Via een bekende werd ik gewezen op Bax Music in Goes. Als leek binnen gegaan (wel info via internet ingewonnen) en me laten adviseren door een medewerker van dit filiaal. WAT ben ik daar goed begeleid in mijn zoektocht naar een gitaarset. Men nam echt de tijd, legde alles haarfijn uit en diverse opties werden besproken. Uiteindelijk gezamenlijk de set samengesteld uit losse artikelen. (Geen starters set genomen)
De gekozen artikelen zijn stuk voor stuk nog eens uitgelegd, alles met groot enthousiasme en geduld.
Conclusie: Hier wordt je nog echt geholpen, ook als beginner, ik heb het als erg prettig ervaren.

Tera 04-05-2022

Goede shop ,veel keuze
Goed bereikbaar en klant vriendelijk.
Goede prijs kwaliteits verhoudingen .
Levert snel en netjes.

Margreet 04-05-2022

Voor de tweede keer een product bij Bax Music besteld.
Wederom een goede ervaring. De site is gebruiksvriendelijk en veel artikelen zijn scherp geprijsd
Er wordt snel geleverd in een mooie en degelijke verpakking . Ik ben heel tevreden!