Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 715 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Yoran 21-02-2021

Snelle levering en een goede service. Een breed assortiment met kwalititatief goede producten. Een echte aanrader

Wikro 21-02-2021

Met onze toneelvereniging reeds eerder artikelen besteld. Dus nu ook privé. Prima verpakkingen en goed te volgen. Kwaliteit is perfect.

Odette 21-02-2021

Bax is mij prima bevallen. Snelle reactie en snelle levering. Prima leveringsvoorwaarden!! Top!

Frans St. 20-02-2021

Gemakkelijk besteld over internet, en alles snel in huis.
Goed verpakt en de bezorger kon alles zo in huis schuiven.
Eenmaal uitgepakt voldeed het aan al onze verwachtingen.
De cursus op U-Tube is geweldig voor starters zoals wij.
We verwachten snel een leuk liedjes te kunnen spelen

Adriaan 20-02-2021

Heb regelmatig producten bij Bax gekocht, zoals gitaren, versterkers en snaren/onderdelen. Fijne website, snelle levering (hoewel het meestal niet lukt om de volgende dag al te leveren, wanneer in de avond besteld wordt), goed verpakt, en duidelijk beschreven. Qua prijsniveau vaak erg interessant.

Simeon 19-02-2021

De online shop van Bax had wederom wat ik zocht, makkelijke site en niet te duur, het was op tijd in huis en ook al een B-keus voldeed het aan de wensen.

Frank 19-02-2021

Doordat ik nog nooit een slechte ervaring meegemaakt heb, kom ik voor diverse zaken steeds terug bij Bax Music. Het assortiment en de prijzen zijn prima en de meest gangbare artikelen zijn snel/direct leverbaar. Het is prettig dat men voor vrijwel alle categorieën een brede selectie heeft: van voordelige instap tot de meer hoogwaardige merkproducten. Zoek je echter heel specifieke (of 'boutique') instrumenten van bepaalde makers, dan bestaat de kans dat je verder moet kijken.

Frank 19-02-2021

Prima website met duidelijk informatie. Bestelde gitaar was nog beter dan verwacht. Enige minpunt was het verpakkingsmateriaal. Dat de gitaar goed ingepakt was is alleen maar logisch, maar om de zachte gitaarhoes in een soortgelijke doos te doen vond ik wat overdreven en zonde van het karton en de verzendkosten. Voor de rest niets dan lof

Gerard 19-02-2021

De service is prima. Ik heb een software pakket gedownload wat prima werkt na een gewen periode.

Talitha 19-02-2021

Klant vriendelijk en snel!
Ik bestel al heel lang bij baxshop en ben altijd tevreden!

Thomas 19-02-2021

Prima website, zit overzichtelijk in elkaar. Prijzen zijn ongeveer hetzelfde vergeleken met andere shops. Bestelproces is makkelijk en je hebt veel betaalmogelijkheden. Je wordt via e-mail goed op de hoogte gehouden van hoe je bestelling er voor staat. Tot slot werd zoals beloofd op tijd geleverd. Niets op aan te merken zover!

Jan van veldmuizen 19-02-2021

Mic standaard was goed. Zeker voor die lage prijs.. Bax staat bekent om zijn goede kwaliteit

Luc 19-02-2021

Wat een snelle levering, zelden meegemaakt. Top artikel! Uiterst gevoelig. Een aanrader om vergaderingen te regristeren.

Wessel 19-02-2021

Ik heb afgelopen week nieuwe speakers bij baxshop besteld. Ik kon geen keuze maken vanwege de Corona situatie, maar met de vergelijk tool en de helpdesk toch eindelijk de knoop kunnen doorhakken. Bax heeft een breed assortiment, snelle levering, en top service al met al kom ik hier zeker terug als ik ooit nog eens wat nodig heb en zou ik het bedrijf zeker aanraden.

Pascal 19-02-2021

Veel keuze uit diverse goede producten. Snelle levering en krijg altijd mijn pakketjes netjes thuis.

Tom de Jong 19-02-2021

Ik heb mijn Blue microfoon tezamen met een solide kabel op 10 febr. 2021 aangeschaft bij Bax en keurig werd deze de volgende dag rond de afgesproken tijd bij mij afgeleverd. Gedegen en stevig verpakt. Zeer tevreden.

Marcel 18-02-2021

Snelle levering, product voldoet aan de omschrijvingen en dus aan de verwachtingen.

Jeroen 18-02-2021

Bestelling wordt snel verzonden en de klantenservice is goed. 2 Punten aftrek omdat DHL als koerier wordt gebruikt, die leveren een nogal kwalitatief wisselende dienstverlening.

Max 18-02-2021

Goede webshop voor alle muziekgrelateerde dingen, van snaren, tot gitaren, keyboards drumstellen etc

Dennis Maquelin 18-02-2021

De service en duidelijkheid van Bax is altijd goed. Ook de informatie over het product is altijd goed. Ik ben zeer tevreden, ook als er zaken retour moeten, dan weet je waar je aan toe bent.

paulusma 18-02-2021

zeer scherpe prijs en super snel in huis.. en ook nog een leuke verrassing er bij ...top

Anoniem 18-02-2021

Beste website voor muziek.

Snelle bezorging, goede prijzen, handige website.
Heel blij mee.

Rob 18-02-2021

Een gitaarkabel en nog 2 andere items besteld en de volgende dag al afgeleverd volgens de belofte.Best goed vind ik

W. Lunsingh Tonckens 18-02-2021

Snelle levering, goede prijs en goede spullen. Ruim aanbod en duidelijke communicatie over goederen die niet direct leverbaar zijn.

DB 18-02-2021

Snel en goed geleverd product! Een gistaarstandaard voor mijn onlangs aangeschafte gitaar (ook bij Bax Music Shop aangeschaft).