Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

FFH 20-02-2024

Heel vriendelijke en behulpzame klantenservice en super snelle levering! TOP!

Jo saerens 20-02-2024

Heel goede info en ondersteuning voor de keuze van een nieuwe gitaar. Met de sigma DM-15E aged, een mooie warme klank! Bedankt!

Niko Groot 19-02-2024

Ondanks dat er weleens een vergissing wordt gemaakt
doen de medewerkers na telefonisch contact hun best om
het weer in orde te maken. Dat waardeer ik omdat we
allemaal wel eens een fout maken.
Het gaat erom hoe je het oplost.

Rob 19-02-2024

Blij met de aanschaf, eenvoudig te koppelen, doet wat het doen moet makkelijk te bestellen en levering was ook zonder problemen en op tijd,

Ben Kwakman 19-02-2024

Gitaarhoes werd netjes afgeleverd in een grote kartonnen doos.
Goed product en gevonden via de BAX website.
Duidelijke beschrijving en degelijk product.

P. 19-02-2024

Heldere website, snelle levering. Doos was veel te groot en waardoor ook "slapjes".

Rob 18-02-2024

Alles stond klaar om te worden opgehaald. Een giede en vriendelijke manier van de afhandeling.
Er was ook een mogelijkheid om de gitaar thuis te laten bezorgen, maar ik wilde ter plekke nog een aantal attributen erbij kopen. En deze werden door het personeel vakkundig geadviseerd..

Ted Barendse 17-02-2024

De online site is goed te navigeren. Duidelijke foto's en omschrijving. Goede competitieve prijzen en snelle en goede levering waarbij je op de hoogte wordt gehouden waar je pakket zich bevind. Mijn Cajon werd snel en perfect afgeleverd evenals de drumvellen waar zij ook een groot assortiment in hebben.

John 14-02-2024

Heb vaker iets besteld en ben zeer tevreden over de producten en de snelle levering.

WillVT 13-02-2024

Zeer snelle levering, voor 23 uur besteld de volgende dag in huis, prima verpakt en mooie semi-akoustische gitaar voor een leuke prijs, zou de volgende keer met vertrouwen weer hier bestellen.

Patty 13-02-2024

De site van Bax is heel uitgebreid en duidelijk. Vooral de video's waarin een instrument uitgelegd en bespeeld wordt maakt het af.
De winkel is niet groot, maar straalt karakter uit. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en kundig.

Paul 13-02-2024

Bax Music heeft een heel overzichtelijke website en daarnaast in tegenstelling tot andere webshops ook eerlijk over de levertijden. Bij elk product staat de voorraadstatus of de werkelijke levertijd en dat helpt toch wel bij je keuze. Mooie duidelijke productfoto's en vaak video's helpen ook mee bij het kiezen en dat resulteert in een fijne winkel ervaring. Levering is ook lekker snel.

Harry 11-02-2024

Alles aanwezig en keurig verpakt.
Dikke plus voor bax-shop.nl

Voor deze regio voor het afleveren door DHL beter via een andere laten bezorgen. De chauffeurs zetten zelf hun handtekening. En gaan slecht met de pakketten om.
Dit kan bax slechte naam geven terwijl hun er niks aan kunnen doen.

René 11-02-2024

Mooie shop . Slechte voorraad.ook van de simpele dingen .jammer geen snellere kassa als je alleen product en geen vragen hebt op drukke dagen .Hoorde veel irritatie toen ik stond te wachten rond me heen in de enorm lange rij.. Ook nog keer helpdesk gebeld en zeer vriendelijk maar drama om te bereiken. En dat chat kan bax ook gerust verbeteren of verwijderen. Probeer maar eens .slechtste die ik ooit meegemaakt heb . Online bestellen gaat goed . Kom zeker terug maar hopelijk wordt er over mijn slechte ervaringen nagedacht .

Brent 10-02-2024

Zeer vriendelijk personeel. De winkel in goes heeft een ruim aanbod. En alles op voorraad. Je kan je product direct mee naar huis nemen. Zeker een aanrader.

H van Straten 09-02-2024

Vlot geleverd snelle service overzichtelijke webshop
Verder een zeer vertrouwde winkel en vlot en kundig personeel

Justin Van dijk 07-02-2024

Fantastische winkel aardige mensen helpen je echt om de beste keus voor jou te vinden kijken met je mee naar oplossingen! En zorgen ervoor dat je met een goed gevoel de deur uit gaat!
Ze zorgen ervoor dat de producten snel thuis bezorg worden met een super fijne levering!
Mvg

Grouwstra 07-02-2024

Goede duidelijke site. Je hebt snel gevonden wat je zoekt. En veel mails over status van levering.

Peter (Mentje) 06-02-2024

Ik ga al heel veel jaren naar Bax, omdat het heel fijn is om in de gezellige winkels te vertoeven en er alles ook kan uit testen, en dit met de nodige begeleiding en uitleg over de producten. Niets moet en alles kan. Klant is hier nog koning, zoals het hoort.
Ook de leveringen aan huis zijn altijd correct en zeer snel!! Nog nooit een probleem gehad.

Bax Music Goes 06-02-2024

Bax Music geeft goede zorg, met name als je belt en de wachttijden zijn erg lang, is er een terugbel mogelijkheid, waarna je daadwerkelijk terug gebeld wordt.
Wat opvalt is dat dit bedrijf zorgt dat je het juiste product naar tevredenheid krijgt.

Robertino 05-02-2024

De winkel ziet er heel mooi en uitnodigend uit. Vriendelijk en behulpzaam personeel staan je direct te woord. Alles is zeer overzichtelijk per groep ingedeeld. Ik koop bij BaxShop al tientallen jaren mijn instrumenten en altijd naar alle tevredenheid !

Corné van den Maagdenberg 05-02-2024

Mooi afgegeven goed uit leg mooi artiekel werkt goed
net en goed bedrijf. en met duidelijke site is het fijn om te bestellen goed over zicht.

André 04-02-2024

Valt op bij dit bedrijf de uitstekende want onmiddellijke en uiterst duidelijke, zorgvuldige en volledige e-mailcommunicatie over de aankoop en de afwikkeling.

Sennheiser HD 600 versie 2019 studio 02-02-2024

Ik heb een Sennheiser HD 600 versie 2019 studiohoofdtelefoon besteld voor muziekproductie en ik ben heel blij met het product! De verzending kwam verrassend snel en ik had geweldig contact met Baxmusic! Groeten!

Marcel 01-02-2024

Snelle levering en een zeer mooi produkt. Vooral het demo filmpje heeft de doorslag gegeven