Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Gejus 28-03-2022

Ik ben al jaren klant, voor eigen gebruik en voor stichtingen zoals een buurthuis waar ik apparatuur voor inkocht. Ben nog nooit teleurgesteld in Bax, of het nu gaat om de informatie, de collectie, de website, de concurrerende prijzen of de probleemloze snelle levering. Alles prima in orde. Er werken mensen die verstand hebben van wat ze verkopen. Bij de communicatie merk je dat ze zich goed kunnen verplaatsen in de klant, ook als die weinig ervaring en kennis van zaken heeft.

Wim Hildebrand 28-03-2022

Grote keuze, goede spullen en altijd op tijd met leveren. Kan wel een heel verhaal schrijven. kort en bondig is voor mij voldoende.

Chris 28-03-2022

Vlot geleverd en in een stevige doos.
Duidelijke webshop en doeltreffend.

Toets zo duidelijk mogelijk in wat je zoekt. Het assortiment wat ze hebben (Thunbs up!) is enorm
De automatische zoekhulp geeft al logische suggesties.

Koert Sauer 27-03-2022

Ik ben al lang vaste klant bij Bax als vinyl dj. Uitstekend assortiment en vaak alles op voorraad en anders zeer snel leverbaar. Recent nog twee naalden gekocht van het merk Tonar, type banana. De banana naalden van Tonar zijn super. Ik gebruik ze al jaren in de bijbehorende elementen op Denon draaitafels voor mijn vinyl dj werk als Freestyle Party Machine (gezellige platen in diverse stijlen) en als Liquid Soundclash (experimenteel, underground, IDM, ambient, freejazz, postpunk etc.). De naalden zijn supersnel te vervangen en gaan overigens ook best lang mee. Aanrader! Net als de Tonar Banana cartridges overigens. Bax Music heeft ook heel tof en vriendelijk personeel in dienst. Altijd goed!

Richard 27-03-2022

Een buiten gewoon betrouwbare winkel met een goede prijs/prestatie verhouding!
K&M tablet Pc stand is super!

Reynaldo 27-03-2022

Goede assistentie van winkelpersoneel.
Prima prijs/kwaliteit producten aangeschaft. Aanrader!

Richard ten Oever 26-03-2022

Goede kwaliteit materialen
Leveringen altijd conform afspraak
super service

Marjan 25-03-2022

Erg goede service en klantvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding van de producten.

Peter Krob 25-03-2022

Het is een goed ingerichte overzichtelijke winkel het personeel is rustig en bekwaam en de verhouding van kwaliteit en prijs is goed

Yvon 25-03-2022

Een leuke music shop waar je voor je plezier komt, fijn en deskundig wordt geholpen, en een goede overzichtelijke webshop. De bestelling was makkelijk te plaatsen en werd snel geleverd. Je kan artikelen ook via de webshop reserveren en dan in de winkel ophalen, gaat ook zeer vlot.

Annemieke 24-03-2022

ik ben erg tevreden over Bax Music heb er al vaker iets besteld goede service en snelle levering.
heb ook wel een iets retour gestuurd en een ander artikel besteld ook die service was erg goed,

Ton 24-03-2022

Eindelijk mensen die weten waar ze over praten en het product wat ik aan ging schaffen door en door kennen met als resultaat dat ik precies gekocht heb wat ik nodig heb, BAX maatwerk dus!

Hans Stoop 24-03-2022

Bij Bax shop / Bax Music wordt je snel geholpen en binnen 1 dag had ik het produkt al in huis. Top service.
Alleen v.w.b. het produkt merk ik op dat de hdmi kabel van audioquest een fantastische kabel is, alleen de mantel (omhulsel)
is wat aan de stugge kant waardoor deze iets minder flexibel is.

piet 24-03-2022

heel uitgebreid assortiment en kwalitatief goed en zeer scherpe prijzen i love it

Ashwin 24-03-2022

Al jaren klant bij Bax. Puur om de ruime keuze in instrumenten en de goede uitleg die je er krijgt als je ergens zelf geen verstand van hebt!

Jaapio 24-03-2022

Prima in orde, service, assortiment, levertijden. Al vaak iets gekocht bij BAX en nog nooit problemen gehad.

Hans Koster 24-03-2022

Deze keer alleen een koptelefoon en twee pluggen. De koptelefoon koos ik op basis van een voorstel van BAX. Snel geleverd en prima kwaliteit van geluid en materiaal, vooral het stevige snoer.

Jur V. 22-03-2022

Al jaren tevreden klant bij Bax. Snelle en betrouwbare verzending, ook naar de Waddeneilanden. Goede overzichtelijke website ook. Erg tevreden over!

Isa van der Linden 22-03-2022

Hele fijne website waar echt van alles te koop is. Ik heb een ukelele besteld en er was echt een hele snelle en goede levering. Ook was mijn instrument al gestemd en zat het stevig verpakt!

van der Elst J. 22-03-2022

Super behulpzaam personeel en een gigantisch breed assortiment.
In de winkel en zowel als telefonisch wordt je goed geholpen door mensen die zijn gespecialiseerd in alles waar je vragen over hebt.
Ik ben zeker weten een tevreden klant.

van der Elst J. 22-03-2022

Super behulpzaam personeel en een gigantisch breed assortiment.
Ik ben zeker weten een tevreden klant.

f 22-03-2022

Duidelijke site, snelle levering, klopt altijd, goede uitleg en veel keuze.
Goede vergelijkbare prijsstelling

Maarten 22-03-2022

Super makkelijk bestellen en de volgende dag gelijk ophalen bij de winkel. Ik had een B-stock product besteld. Helemaal niks mis mee, echt als nieuw. In de productbeschrijving stond precies wat bij dit specifieke product B-stock inhield: verpakking is open geweest en er zitten mogelijk plakband resten op de verpakking. Dat was ook het enige.
Blij met Bax

Sander Taylor 21-03-2022

Altijd een goeie en snelle levering, denken met je mee als je er niet uitkomt.
Toppertjes bij Bax-Shop

Ruud 21-03-2022

Service van de Bax-shop is helemaal oké, bestelling verliep probleemloos en de aangekochte muziekstandaard voldoet volledig aan de verwachtingen. Alleen de levering via DHL is een bespreekpunt voor Bax-shop. Het product zou tussen 18.30 - 21.30 worden geleverd, maar de chauffeur kwam pas om 22.35, zette het pakket voor de deur, belde nerveus aan en zat alweer bijna in zijn auto vóór ik de deur open had. Ik hoefde ook niet voor ontvangst te tekenen.