Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Colin 01-06-2022

Website was makkelijk te navigeren. Ik vond heel snel wat ik wilde bestellen.

Nathan 01-06-2022

Ik ben al een tijdje klant bij Bax en ze hebben letterlijk alles wat ik zoek. Ze bieden een hele uitgebreide keuze aan muziekinstrumenten en bijbehorende accessoires. Van goedkope budget dingen voor beginners zoals ikzelf, tot dure en professionele spullen. Ook is de klantenservice heel goed, ik was met 1 telefoongesprek geholpen.

Dhr. Bijloo 01-06-2022

Ik bestelde een B-stock buizenversterker. Ik was een beetje huiverig, maar er waren duidelijke fotos bij het product en van wat ik kon zien zag de versterker er gewoon als nieuw uit. Met 25% korting op de nieuwprijs was de keuze snel gemaakt. De levering was heel snel en makkelijk te volgen. Ik ben heel tevreden over Bax en zal in de toekomst vaker een B stock product overwegen. Voor zover ik weet zijn er weinig winkels die dit aanbieden.

Sandra 01-06-2022

fijne shop om te winkelen, veel keuze in producten en goede prijzen, duidelijke site en makkelijk en snel producten online te bestellen

Walter 01-06-2022

Respectloos

Een klant 45 minuten negeren en gezellig met een 'bekende' klant blijven kletsen, zelfs geen groet of even laten weten dat ik zo snel mogelijk geholpen wordt.
Vervolgens een inval-medewerker uit een ander filiaal die geen sleutels heeft, geen wachtwoord en een kooper verkeerd aansluit onder behoorlijk gemopper over het filiaal waar hij nu invalt. Daarna nog een opmerking door de medewerker die mij heeft genegeerd die volkomen de plank mis slaat ...... nee, ik ben niet zo'n fan van Bax shop in Goes geloof ik.

fritz de with 01-06-2022

1 erg snelle levering 2 zeer goed verpakt 3 een zeer goed app....dus hij gaat niet retour we houden hem

Rogerio Rondini 01-06-2022

One week after and I Did not receive de products yet. I paid for the same day delivery but DHL simply say “ Sorted incorrectly, delayed because of resorting”, no other info. I called Bax on last Saturday and they said they would start an investigation but they didn’t. The investigation was started only yesterday after I call Bax again. It’s unacceptable. Very bad experience with DHL and Bax Music.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-06-2022

Dear Rogerio,

It's not nice to read that you haven't received your order yet, we apologise for the inconvenience.
We see that in the meantime an investigation has been started, to confirm this we have sent you an email. Our backoffice will look into it and update you as soon as possible.

If you have any other questions please let us know.

Kind regards,
Bax Music

Rakesh 01-06-2022

Hou hun acties altijd goed in de gaten want hun 7% korting is top! Zojuist weer een bestelling gedaan vanuit m'n verlangiljst en heb die korting weer mooi binnen. Altijd goede levering en goede prijzen.
Product details is de beste van alle sites die ik bezoek.

Joseph Forry 01-06-2022

Scherpt prijs snel levering. Prima service. Bij de Bax in Goes kan je even rustig luisteren naar een groot assortiment van hoofdtelefoons. Daarna je eigen keus maken.

Léon van Turnhout 01-06-2022

Een goede overzichtelijke site,met goede en snelle service. Bax is the best,better than al the rest.

Tim 31-05-2022

Bax Shop heeft een enorm assortiment en levert heel snel. Wat ik persoonlijk ook erg kan waarderen is dat Bax Shop b-stock artikelen verkoopt. Met het oog op duurzaamheid koop ik in webshops vaker en graag dit soort artikelen.

Andrei 31-05-2022

Good service. No problem exchanging products or sending them back. Extended period of time to return the product if needed.

Jan van Kempen 31-05-2022

Afgelopen zaterdag naar de Bax winkel in Goes geweest. Overweldigend wat er allemaal te zien was. Ondanks de enorme drukte uitstekend geholpen door een medewerker om de juiste Ukelele te vinden. Wel drie keer op en neer gelopen om de beste Ukelele te pakken en het juiste tasje. Allemaal in de geluidsdichte box. Alle rust en tijd. Dik compliment. Alle medewerkers hebben de juiste attitude om de klant van dienst te zijn. Ik zeg het voort. Dat is de beste reclame.

Leonie 31-05-2022

Al jaren vaste klant bij bax. Goeie service, snelle levering. Zeer bekwaam en nemen altijd de tijd voor vragen

Mikel Strijbos 31-05-2022

Goede service en kwaliteit
Snelle levering en overzichtelijk
Kortom een 10

Jonathan 31-05-2022

Bax is een leuke winkel waar je al je creative gear kunt bekijken, beluisteren en uiteraard kopen.
I.v.m. de wereldwijde leveringsproblemen op het gebied van electronica was de synthesizer die ik wilde kopen niet online te bestellen maar alleen nog in de winkel in Amsterdam voorradig volgens de website. Meerdere malen de winkel geprobeerd te bellen (6x) maar dat leek niet te werken omdat er niet opgenomen werd.
Vervolgens de klantenservice maar gebeld en die hebben voor mij de winkel gebeld om te kijken of de voorraad inderdaad klopte. Gelukkig klopte die en hebben ze in de winkel een exemplaar voor me gereserveerd.

De service was verder prima maar ik vermoed dat ze in de winkel in Amsterdam met een personeelstekort zitten. Bij eerder bezoek moest ik ook al zoeken naar een medewerker die beschikbaar was. Ze waren met z'n drieën maar voor zo'n grote winkel echt te weinig. Ieder medewerker heeft ook zo z'n specialisme dus je kunt je vraag niet bij iedereen kwijt.
Ik wilde toen een hoofdtelefoon testen maar de computer die er stond om muziek af te spelen had geen internetverbinding en lokaal stond er geen muziek op. Ook de medewerker die ik uiteindelijk vroeg om te helpen lukte het niet om het aan de praat te krijgen. Was wel een beetje jammer maar uiteindelijk de hoofdtelefoon aan mijn telefoon kunnen koppelen om te testen.

Medewerkers zijn overigens wel vriendelijk en behulpzaam maar het tekort aan medewerkers is soms wat lastig, vooral als het druk is en je toch wat wilt vragen. Was trouwens op een doordeweekse dag.

Vandaar de 6. Eigenlijk een 6,5 maar die kan ik niet opgeven :) Als de bereikbaarheid en het personeelsprobleem wordt opgelost, wat mij betreft een 8.

Jesse 31-05-2022

Heb hier nu al een paar keer wat bestelt .
Goede winkel en als er problemen zijn word het ook netjes opgelost.
Ook als de producten niet leverbaar zijn en lever tijd langer duurt dan gepland komen ze met een goed alternatief.

Erik Verhulst 31-05-2022

Ik kreeg een email met de vraag hoe mijn bestelde product me bevalt.
Vreemd, want ik kreeg nog geen bericht dat mijn product klaar ligt om af te halen.
Dit is niet de eerste keer. De leveringstermijn op de website is een farce. Voor mij is het helemaal niet belangrijk dat een product de volgende dag geleverd wordt. Integendeel: voor de planeet zou het veel beter zijn als de maatschappij van dit principe zou afstappen.
Maar zet dat dan ook niet op de website!!! Dit maakt jullie een onbetrouwbare partner.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 01-06-2022

Beste Erik,

We betreuren het om te lezen dat je niet tevreden bent over de service. Natuurlijk ongelukkig dat je eerst de recenssie mail ontvangt voor het product. Hoewel we deadline vaker wel dan niet behalen kan het zijn dat een bestelling door onvoorzienbare omstandigheden vertraging oploopt. Onze excuses voor de ongemakken. Als we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Jonathan Castillo 31-05-2022

Snelle service, goede bescherming voor project en duidelijke en heldere communicatie !

Jan van den Hogen 31-05-2022

Ik ben toe aan mijn next stage gitaarspel, en daarvoor eerst de Bax webshop geraadpleegd, alvast wat voorpret op mijn toekomstige basgitaar met gear. Zeer overzichtelijke webshop, en de ervaring leert dat als er in de webshop is vermeld dat een product op voorraad is, het product ook daadwerkelijk aanwezig is. En dat heb ik nog wel eens anders beleefd. Spullen reserveren (fluitje van een cent), en afhalen in de prachtige winkel in Goes, da's eigenlijk nog leuker dan alleen de webshop gebruiken. Die winkel moet je gezien hebben. En zeker eens kennismaken met het zeer deskundige personeel.

Baxter shop.nl 31-05-2022

Ben heel erg blij met alles wat ik gekocht hebt snelle levering netjes verpakt en alles was compleet

Max 31-05-2022

Ik vind bax music een top winkel omdat ik al mijn spullen er van daan heb bijv speakers, rookmachines en lampen. Bovendien is de levering altijd snel en verloopt zoals het hoort. Overal staan de juiste dingen bij en alle informatie die je nodig hebt.

geweldig 30-05-2022

Heb hier al meerdere slagwerk artikelen gekocht en ben super tevreden. Een groot assortiment met genoeg keuze. Producten altijd geleverd binnen de tijd die staat aangegeven.

Dik tevreden 30-05-2022

Duidelijke product omschrijving op website. Maakt de keuze een stuk makkelijker bij een overkill aan online aanbod. Vlotte en snelle levering na online bestelling en betaling kan nauwelijks beter. Product is ook precies zoals beschreven. Dik tevreden dus.....!!!

Victor Pauwels 30-05-2022

Bij baxshop bestellen voelt altijd alsof je bij vrienden op bezoek gaat. Naast dat hun uitgebreid assortiment dat je kin tot op de grond laat vallen , komt alles wat je besteld altijd veel sneller aan dan bij een handvol concurrenten. In de winkel van Antwerpen werkt ook ontzettend leuk personeel dat je helpt in manieren waar je jezelf niet eens op hebt voorbereid. Dat allemaal zodat je altijd naar buiten gaat met de juiste gear voor de juiste prijs.
Verder zou ik het heel fijn vinden als ze nog een winkel hadden in het Noorden van Antwerpen, maar voorlopig is het zeker de moeite waard voor me om naar de andere kant van de stad te gaan.