Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Guido Jens Hoek 05-08-2022

Bax Music by far broadest assortiment and easiest and most fair way of buying aquipment In NL. Great service, nice people, fast answers. Just do it.

Palacios Peters 05-08-2022

Wat een geweldige klantenservice heeft bax-shop, echt service en zelfs boven verwachting! Ze nemen alle tijd om je te helpen, vragen te beantwoorden en zelfs op weg te helpen met gebruiks tips van aangekochte product. Het Stimuleren van de muzikaliteit bij een kind staat duidelijk voorop !! Bedankt!

\stichting UFO 05-08-2022

Ten eerste winkelt het erg overzichtelijk in de online-shop. De bestelprocedure is simpel en gaat 'vanzelf'. Goederen worden keurig verpakt afgeleverd, en nog snel ook. Bij mij miste er een onderdeel en na een mailtje (ja je kunt gewoon mailen) kreeg ik keurig antwoord terug en werd het opgelost. Prijstechnisch ook ok, dus waarom elders bestellen.

Dirk 04-08-2022

Ik heb op internet gezocht naar een elektrische gitaar en versterker. Gewapend met mijn briefje ging ik naar Bax Music Amsterdam, ik wilde de gitaar zien voelen en vooral horen. Dit was geen enkel probleem. Ik kon de gekozen gitaar met versterker uitproberen in de luisterruimte. De verkoper kwam ook nog met een vergelijkbare gitaar zodat ik vergelijk materiaal had. Alles werd mij zeer duidelijk en goed uitgelegd. Ook werd ik goed geholpen met het aanschaffen van een gitaarstatief, gitaarband, gitaarkabel en gig bag. Kortom ik ging als zeer tevreden klant de deur uit en ben dat nog steeds.

Jan Stolk 04-08-2022

Geweldige site en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook ruilen van een artikel gaat zonder problemen.

Marco Driel 04-08-2022

Was op zoek naar slipmat voor mijn technics sl 1200 met iets van starwars erop. En ze hebben het! Snel verzonden in goede staat en erg gaaf. Klantenservice is top en assortiment is mega groot

S. 04-08-2022

Waarom ik elke keer terugkom!

Het merk Bax-Shop wordt gedragen door de leuke collega's. Ze nemen de tijd, ze luisteren naar jouw vraag. En ik merk dat ze voor je klaarstaan.

Bax-shop doet me denken hoe ik vroeger als klein ventje de muziekzaak binnen wandelde en werd overrompeld door al die mooie instrumenten en de adviezen van alle specialisten.

Dit gevoel heb ik nu met hun online-shop en wanneer ik al deze collega's aan de telefoon krijg, brengt me terug naar vroeger.

Bax-shop, je mag al je collega's trakteren op een giga grote taart. Door hun kom ik terug.

Mariska 04-08-2022

Wat een enorm assortiment in de winkel.
Erg goed geadviseerd en heb me ogen uit gekeken.

Bas M 03-08-2022

Zoals gebruikelijke een snelle en correcte levering van Bax. Eigenlijk altijd de producten op voorraad die ik zoek. daarnaaast voorzien je ze ook van een eerlijk en goed advies wanneer je zoekt.

Nicolas 03-08-2022

Ik heb reeds heel wat online bestelt bij bax music. Voor het grootste deel zijn de prijzen markt concurrentieel. De leveringen lopen in principe altijd vlot. Let wel indien je vanuit België bestelt dan geldt de regel morgen geleverd niet, maar je krijgt je pakje de tweede dag na de bestelling. Uiteraard is dit nog altijd snel geleverd. De verpakking is steeds top. Let wel op met indicatieve leverdata op de site van BAX, soms worden die aangepast en kan het uitzonderlijk gebeuren dat je heel lang moet wachten. Indien ik één minpunt mag geven dan is het de werking van de 'bax music club'. Ik had op een bepaald ogenblik recht op twee rewards, BAX kon deze niet toevoegen aan één bestelling. Uiteindelijk kreeg ik twee nieuwe codes maar uiteindelijk moest ik voor een gratis product bellen om het bij mijn volgende bestelling toe te voegen. De helpdesk bellen is tijdrovend en het is moeilijk om dezelfde persoon aan de lijn te krijgen. De medewerkers zijn wel steeds uiterst vriendelijk maar er sluipt toch wat bureaucratie in hun systeem. In geval van mijn twee rewards zou ik ze wat klantentevredenheid gewoon in een doosje doen en opsturen. Dan had BAX van mij zeker een 10 gekregen.

Hans 03-08-2022

Perfecte kwaliteit voor een goede prijs.
Zeer snel in reageren en leveren.

Twan van Bree 02-08-2022

Snelle levering, prima producten.
Helaas is de prijs wel wat hoger dan bij de concurrent.

Rene 02-08-2022

Zijn zeer betrouwbaar ook bank afhandeling ging perfect en snel sturen van bestelling via hoe je wel post nl of een ander adres boven bepaalbedrag gratis heel mooi welke shop doet dat nog voor de klant in 1 woord perfect Baxshop

Pepijn de Boer 02-08-2022

Geweldig geluid perfect voor dj bijna geluidsdicht en bij de Bax shop perfecte klantenservice

Ben L. 02-08-2022

Bax heeft een ruim aanbod, en een goede service. Bij een probleem met een synthesizer ben ik goed geholpen door de klantenservice.

Bigbrother70 02-08-2022

Levering snel en communicatie tussen klant en Bax is goed. Product makkelijk te installeren en genieten maar van de muziek

Ramon 02-08-2022

Bax medewerkers zijn altijd vriendelijk en deskundig!
Je krijgt altijd goed advies, welk dan jou beslissing makkelijk maakt. Bestellingen worden snel geleverd!
In de winkel wordt je nooit opgejaagd zoals veel winkels, maar je hebt de vrijheid om rustig rond te kijken. Je krijgt altijd eerlijk advies.
Ik heb onlangs tussenpalen besteld van Konig & Meyer en binnen 1 dag kon ik ze al afhalen.
Baxshop is een grote aanrader waar je met plezier kan winkelen. Vooral voor dj's, muzikanten, bands & hobbyisten! Bij Baxshop voel ik mij altijd net een kind in een snoepwinkel! Baxshop bedankt.

Arjan 01-08-2022

Goede service en geen onnodige e-mails van de bestelling! Goede retourservice als product niet bevalt!

Ivar 01-08-2022

Over het algemeen heb ik goeie ervaringen met Bax, echfer, soms kan het wel eens misgaan.
Zoals deze keer.
Item besteld, kreeg ik een mail dat de betaling niet gelukt was, dus gelijk opnieuw geprobeerd, wat goed ging.
Echter bleek het bedrag nu dubbel te zijn afgeschreven, en om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen bleek nog een hele opgave.
Met referentienummers en ordernummers is het zo terug te zien, maar nee, een week lang over en weer mailen, met alle facturen en bonnen, en uiteindelijk een afschrift van m'n persoonlijke rekeningoverzicht gestuurd.
Toen kreeg ik te horen dat het teveel betaalde met enkele dagen zou worden teruggeboekt.
Dat moet toch makkelijker en klantvriendelijker kunnen, lijkt me.

Verder, altijd goeie ervaringen gehad met deze winkel.

Kobe 01-08-2022

Het Bax music team is naar mijn mening een team dat de klant zeer goed kan adviseren. Naast de 'gewone' informatie over het instrument waarin je geïnteresseerd bent, kunnen de mensen in de winkel je ook nog een extra staaltje uitleg geven, gebaseerd op theorie, kennis en ervaring. Als je dus een vraag hebt wordt deze duidelijk en concreet beantwoord, zoals het zou moeten zijn. Ik ben ervan overtuigd dat deze aanpak een band van vertrouwen schept met de klant, net zoals zelfzekerheid. Naast dit alles gebeurt dit ook nog eens met een glimlach, knap!

Hallison Boaventura 31-07-2022

They deliver quality in every step they take. Fast delivering. Huge stock. Excellent customer service, etc.

werner 31-07-2022

zeer snel geleverd prijs correct altijd ben zeer tevreden over deze website

Pim van Holst 31-07-2022

Ik bestel al jaren bij Bax-Music. Mijn go-to voor alles muziek. Van gitaren tot MIDI's van monitoren tot kabels. Bedankt voor de fijne service over de jaren Bax. Ook bedankt voor de uitzondelijke kwaliteit.

Pim van Holst

Sandydbb 31-07-2022

Zeer behulpzame mensen, klaar voor een duidelijke uitleg bij elk product. Oh ja en kei lief 🥰

Taco van Dijk 31-07-2022

Levering als altijd op tijd, goed verpakt. Uit eerdere ervaring kan ik zeggen dat wanneer er een probleem is, deze acuraat en snel opgelost wordt. Vriendelijk personeel aan de telefoon, die meedenken tot een passende oplossing. Dit heeft een gevoel van vertrouwen.