Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ad van Bavel 04-05-2023

het voldoet aan het gebruik waar het voor mij bestemd is, verder is het een prettig bedienbaar instrument

chrissie BPM 04-05-2023

ik geef bax een 8 omdat ik vind het een goede winkel,leuk geholpen,vrij vlot met verzenden,alleen het retourneren van een product,wil wel eens happeren,dit is bijvoorbeeld vervelend als je product niet bevalt en je wilt iets anders wat iets duurder is ,dan wil je dat dit vlot afgehandeld word,en wat je bij moet betalen,dit is niet helemaal naar mn verwachtingen,maar verder een geweldige winkel,ik huur bijvoorbeeld instrumenten,ook perfect.

Roy Herrebrugh 03-05-2023

Een prettige shop om te shoppen. Duidelijke site. Hetgeen je zoek makkelijk te vinden. Deskundige uitleg. Snelle levering en prima service. Voor music lovers de zaak bij uitstek om apparatuur etc. aan te schaffen.

Rob 03-05-2023

Afgelopen week bij Bax-shop de Lindell Audio Lin76 vintage limiting amplifier gekocht.
Het plaatsen van de bestelling en levering van deze compressor ging perfect.
Niet alleen een snelle levering maar qua verpakking was het echt een verassing zo goed !!

Thanks Bax-shop !

Liesbeth 02-05-2023

De producten zijn prima en voldoen aan de verwachtingen. Ruim aanbod.
Ik heb nu 2 keer een online aankoop gedaan bij deze webwinkel. Helaas werd beide keren mijn bestelling niet op tijd geleverd, in tegenstelling tot wat er op de website van Bax Music werd vermeld: voor 23 u besteld is morgen in huis. In plaats van dinsdag werd mijn tweede order pas vrijdag bezorgd. Twee keer contact gehad met de klantenservice hierover. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, maar helaas tegenstrijdige informatie. Er werd gezegd dat er problemen waren met de verwerking van het pakket en de levering bij de bezorgdienst. Spijtig dat hier geen melding van werd gemaakt op de website, waardoor onjuiste verwachtingen werden gewekt.

Top drivers van Devine 02-05-2023

Ik zocht een paar vervangende drivers voor in mijn toppen. Ik zag deze en dacht ik ga ze gewoon proberen voor dit geld. Maar voor dit geld zulke goeie drivers had ik totaal niet verwacht. Blijven mooi en helder.
Hartstikke blij met deze drivers en zoals weer gewend van Bax de volgende dag in huis.

Nadir 01-05-2023

De specificaties en gegevens van het product zijn duidelijk aangegeven. Verder gaat de bestelling soepel, de volgende dag in huis en het artikel is goed en stevig verpakt. Een goede ervaring!

Dirk 01-05-2023

Bax leverd goede producten ik zou iedereen aan bevelen om hier te kopen.
Ik heb vaak hier besteld en naar tevredenheid ik ben nooit teleur gesteld.
Het motiveert mij ook om de volgende bestelling hier weer te doen

Frits van Dijk 01-05-2023

De gitaar is prima. Gaat alleen snel fluiten als het wat harder gast. Daarom heb ik twee Gibson P-90 elementen besteld. Daar upgrade ik de gitaar enorm mee. Een koude douche was dat men in Bax Apeldoorn de gitaar niet gratis af wilde stellen. Dus de action, intonatie, het olieen van de hals en op mijn eigen kosten nieuwe snaren dikt 11 erop wilde zetten. Een telefoontje naar Bax Goes maakte duidelijk dat dit zeker niet correct was en zal worden rechtgezet. Hierdoor blijf ik klant van Bax: service en drie jaar garantie. Top.

Willem 29-04-2023

Heb al zoveel bij Bax Music gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Altijd op de afgesproken tijd/datum geleverd. De website is duidelijk met een goede zoekfunctie. En de prijzen zijn enorm concurerend. Kortom: mijn "To go to shop" voor muziek spullen.

kv 29-04-2023

Winkel in Goes viel een beetje tegen, kost veel tijd om spullen die niet in de winkel zijn, uit het magazijn te krijgen. Ook echt te weinig personeel en dat kost omzet!
Advies...
Als je digitaal niet de juiste keuze kunt maken Dan alle types maar thuis laten bezorgen en eventueel alles weer retour.
Dit werkt beter dan naar de winkel in Goes rijden.
De winkel en het beperkte personeel geeft geen toegevoegde waarde.
Het personeel wat er wel was deed wel zijn best.

Yolanda 29-04-2023

Ik ben door mijn docent naar Bax verwezen en ben erg positief over de service. Heel behulpzaam en meedenkend.

Ron 29-04-2023

Snelle levering, goede prijs en stevig verpakt verstuurd. Gerust gevoel dat je 30 dagen mag bekijken of het wel is wat je ervan verwacht had. Ruim voldoende informatie op de site en via youtube-filmpjes

Super wah-pedaal 28-04-2023

Zeer sterk wah-sound. Versterkt het geluid. Als het pedaal volledig ingetrapt is kan deze zelfs rondzingen. Mooi voor slot-akkoord.
Ik ben zeer tevreden over deze wah-pedaal!
Instellingen van het geluid zijn ook allemaal te regelen. Ik heb voor de standaard sound gekozen.

Serge 28-04-2023

Zeer vriendelijke medewerkers bij Bax-Music Amsterdam, die plezier in hun werk hebben. Goede uitleg van het keyboard. Na de aanschaf was er zelfs een medewerkers die voor mij buiten het parkeerkaartje af ging stempelen, omdat mijn spullen al in de auto lagen. Top!
Ook de website is zeer klantvriendelijk. Ik ben al jaren klant voor verschillende muziekinstrumenten. Een aanrader!

Patrick Mommen 28-04-2023

Dag 80, zo lang ben ik aan het wachten op m’n keyboard Komplete Kontrol , vandaag een mail gekregen, nog steeds niet gerepareerd, dit is er ver over😡

sj.cats 27-04-2023

zeer solid pedaal en zeer geschikt voor harde vloeren.
kortom een aanrader om aan teschaffen voor pianisten

Marc 27-04-2023

Het begint uiteraard met de webshop: die is overzichtelijk en makkelijk en prettig te navigeren. Orders worden snel verzonden en degelijk verpakt, dus bij ontvangst gelijk een goed gevoel. De kwaliteit van de artikelen is zoals je, afgaande op de webshop, verwachten kunt: uitstekend. Dus al met al een prima zaak!

Martin 27-04-2023

Fijne website om te bestellen; goed assortiment met keuzehulpen. Snelle en goede levering.

loek van der burgt 25-04-2023

Geweldige klantenservice en assortiment. Ik raad bax music 100% aan. Zeker een aanrader.

Frank Country Radio 25-04-2023

Great service, great people, good choice. The people can advise very professionally and offer what fits your needs. We will come back.
Greetings from Luxembourg.

Adrie Lapre 25-04-2023

Makkelijk bestelling mogelijkheden, en snelle en perfecte levering van de producten!!!

Jouke 25-04-2023

In totaal 3 maal een gitaar besteld voor onze zoon. De 1e 2 leveringen waren snel maar helaas beide keren was er sprake van roestvorming op de snaren en gebroken snaren. Het was een nieuw product dus dat hoort niet zo te zijn. Een verklaring van een medewerker was dat tijdens de overtocht met het schip dit kon ontstaan. Dat lijkt me wel heer curieus.
De 3e bestelling duurde paar dagen langer en ook nu weer! kapotte snaren. Ook de muziekleraar geeft aan dat dit niet normaal is.
Nu maar bekijken hoe we het op lossen. Onze zoon wilde met koningsdag spelen op de vrijmarkt.
Een medewerkers stelde voor om dan maar 2 setjes nieuwe snaren op te sturen. Dat is inmiddels ook 2 maanden geleden..
Snelle site en snelle verkoop, maar veel te weinig aandacht voor kwaliteit en service.
Na al een eerdere slechte ervaring met een kapotte microfoon is het klaar met de slechte kwaliteit.

Rishainy 25-04-2023

Na lange tijd speakers kunnen aanschaffen voor mijn studio aan huis. Super goede advies gekregen van de werknemers. Ze hadden me geadviseerd om de Adam T5V actieve studiomonitor te halen. Zeer goede kwaliteit voor die prijs categorie. Ben er super blij mee en ze staan echt open om jou te helpen waar nodig !
Zou iedereen adviseren om naar bax shop te gaan als je je een studio wilt inrichten.

hanneke 24-04-2023

Altijd fijn geholpen bij BAX Music en ik heb er al een aantal keren gitaren van nieuwe snaren laten voorzien.