Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ronald Simons 08-01-2022

Wat zou je nog kunnen roepen / tikken / schrijven over Bax shop? Alleen maar lof over dit bedrijf. Goede service, kwaliteit en prijs. Iedereen zou Bax shop moeten kennen want voor mij is het wel de nummer 1 van Nederland.
Voor de Mannen en vrouwen die daar werken heb ik 1 advies........ GA ZO DOOR 👍👍

Simon 08-01-2022

In de afgelopen jaren al vaker bij Bax-shop besteld en altijd tevreden. De kwaliteit van de instrumenten(Mondharmonica's, Gitaren, Cajon) die ik heb gekocht waren allemaal prima. Ook electrische apparatuur zoals geluidkastjes, kabelwerk, m'n akoestieke microfoon en mn loopingsystem hebben het altijd prima gedaan. Naar mijn mening een klasse winkel en webshop.

Daarnaast is het een praktische website waar ik onlangs nog makelijk een kinder ukulele heb gevonden en aangeschaft. Geleverd in 2 dagen in een flinke doos zodat het niet beschadigd kon worden. Al met zeer tevreden.

R.Hoornstra 08-01-2022

De product omschrijving klopt exact wat ik heb mogen ontvangen en de volgende dag al geleverd , dus ik ben zeer tevreden

Sjoerd 07-01-2022

Vriendelijke en goeie klantenservice die de juiste aanbevelingen doet. Snelle levering en ruim aanbod voor een aantrekkelijke prijs.

Anne 06-01-2022

Bax Music gekozen omdat ze als een van de weinigen het product leverden welke ik zocht. De Dragon page flip, om o.a. pianobladmuziek d.m.v. voetpedaal om te slaan.
Snelle levering en top product, ik ben er onwijs blij mee!

Roy Schoolmeesters 06-01-2022

Erg duidelijke site met ontzettend veel keus en goede prijzen ! Ook het vergelijken van de producten werkt prima en je kunt er goed navigeren naar de diverse onderdelen.

Er wordt snel verzonden en de verpakking is erg goed, geen schades te bekennen.

Jack 06-01-2022

Goede service.
Duidelijk communicatie via mail.
Website up to date.
Mvg Jack

Martijn 06-01-2022

Simpelweg de beste online muziekwinkel in Nederland. Enorm groot aanbod, goede prijzen en hartelijke service. Alleen maar goede ervaringen mee!

Erwin Drenth 06-01-2022

Prima Bedrijf , zeer snelle levering en niet tevreden retour is geen probleem

Kyan 05-01-2022

Bax heeft hele mooie producten. Mijn bestelling kwam alleen 1 dag later dan dat er aangegeven stond maar dat is het enige minpunt.

Rob Rovers 05-01-2022

Een hele fijne en goede website. Makkelijk zoeken naar hetgeen je zoekt. Erg uitgebreid assortiment voor een goede prijs. Heb meerdere dingen gekocht en ben erg tevreden

Petra Frankema 04-01-2022

Bax is altijd correct. Doet wat het zegt. Levert goede spullen en neemt het terug zonder zeuren. Koopt dus heel safe.

Jan de Jong 03-01-2022

Bax Music heeft mij al vaker prima geholpen. Onlangs nog een gitaar aangeschaft welke snel en zonder enige schade werd geleverd in een veilige verpakking. Ook de helpdesk reageert snel en adequaat op per email ingestuurde vragen. Kortom een uitstekende en betrouwbare winkel met een groot assortiment muzikale artikelen.

Kevinh 03-01-2022

Product snel ontvangen ondanks de kerstdagen! Website werkt makkelijk vooral omdat wordt aangegeven hoe snel iets wordt geleverd en of iets op voorraad is. Snelle service, compleet, incl folie en goede verpakking. Verschil met het kopen van een gitaar in een winkel is dat ik hem nu zelf heb moeten afstellen, dat doet een winkel anders (vaak) voor je.

Carla 31-12-2021

Werd zeer snel en keurig te woord gestaan via de klantenservice en kreeg goed advies. Daarmee een een leuk verjaardagscadeau voor onze zoon gekocht!

M. Hummel 31-12-2021

Op Weg Naar Een Tevreden Klant

Ik ben al jaren klant van Bax Music en kan stellen, dat iedere bestelling hoe groot of klein ook, altijd keurig in goede staat en met zorg verpakt bij me arriveerde en ook altijd op de afgesproken dag. Het is tegenwoordig zo, dat externe pakketbezorgers de transporten naar de klanten voor hun rekening nemen. Maar als Bax Music dat zelf met een vrachtauto zou verzorgen had er wat mij betreft met koeienletters de tekst "OP WEG NAAR EEN TEVREDEN KLANT" aangebracht mogen worden op beide zijkanten en aan de achterzijde van de vrachtruimte. In vroeger dagen kocht je een instrument altijd in een muziekzaak. Zeg maar bij een specialist in instrumenten, want daar kon je de instrumenten zien, vasthouden, maar ook bespelen. In deze tijd is het echter niet meer zo dat er in iedere stad of dorp van enige betekenis, wel iets van een 'muziekwinkel' te vinden is. We kopen tegenwoordig veel meer on-line, maar vaak ook zijn we achteraf niet tevreden over het product dat we hebben aangekocht. Dan is het fijn te weten dat er een shop bestaat, een online muziekwinkel, bij wie je je vertrouwen kunt schenken aan de mensen die er werkzaam zijn. Bax Music is zo'n winkel.

Kane 31-12-2021

De website is klantvriendelijk en alle bestellingen zijn binnengekomen op de afgesproken data.

Chano 31-12-2021

Duidelijk overzichtelijke website, snelle levering, leuke acties en met zorg ingepakte producten!

Dennis 30-12-2021

Pioneer DJ set besteld, reeds weken terug al. Tussendoor een keer een mail dat de set eerste week van januari 2022 geleverd zou worden. Vandaag maar eens gebeld. Blijkt dat men mij gemaild heeft dat de unit in december 2021 al klaar lag in Rotterdam. Men zou zelfs diverse keren gemaild hebben. Blijkt helemaal niets van te kloppen. Unit is dus aan andere klant verkocht. Ik mag nu wachten tot juli 2022. Nog even gevraagd hoe ik dan te weten kom dat mijn unit in juli klaar ligt als het mail systeem niet werkt. Gevraagd naar een nette oplossing. Die is niet gekomen, dus voor mij onbetrouwbare winkel geworden. In het verleden altijd goede zaken mee gedaan.
dennis010 03-01-2022

Sorry Bax maar doe dan even eerst goed onderzoek voordat er zo'n knullige reactie komt. Jullie medewerker legt de oorzaak eerst bij mijzelf. Ik zou mails van bax hebben ontvangen inhoudende dat mijn unit klaar stond en niet door mij is opgehaald. Pertinent niets van waar. Eerst een mail sturen dat mijn unit in januari komt en dan niets meer laten horen is ook geen service.

Wat is nu jullie oplossing? Ik weet dat ik kan annuleren of kan kiezen voor een ander product. Dat was ook helemaal mijn punt van kritiek niet.

Dit is een algemeen bericht waar zowel ik als andere klager niets mee kunnen.

Wat is jullie oplossing?

Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-01-2022

Beste Dennis en Aschwin,

Natuurlijk niet fijn wanneer een artikel niet direct leverbaar is en een lange levertijd heeft. Onze excuses voor het ongemak. Hoewel we het graag anders hadden gezien zijn we hierin voornamelijk afhankelijk van wat we doorkrijgen van de leverancier. Wanneer er 1 exemplaar op voorraad is kan het zijn dat deze gaat naar de klant die in een eerder stadium de bestelling heeft geplaatst. Bij een lange levertijd kan je ervoor kiezen om de bestelling om te zetten voor een alternatief of te annuleren.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Aschwin 03-01-2022

Mooie reactie maar er was mij duidelijk "beloofd" begin januari een rx3 te leveren.
Tja belofte maakt schuld.
Ik persoonlijk kom al mijn beloftes na.
Verschil van karakter denk ik.
Maar prachtige reactie hoor, de leverancier de schuld geven.

Aschwin 30-12-2021

Bij mij precies het zelfde Dennis.
Mooi genaaid door bax shop.
Mij hebben ze trouwens niet eens getracht te mailen.
Ik ben schijnbaar vergeten.
Kreeg wel een excuus, jeeej.
Oh ja en een factuur van €2000,- alvast voor juli schijnbaar, grappenmakers.
Zie je toch waar de prioriteiten liggen, geld geld.
Had service moeten zijn.

Mevr. E 30-12-2021

Positief verrast! Handige beschermende tas en een standaard voor de klassieke gitaar van mijn zoon aangeschaft. Beide prima kwaliteit. Ook de levering, na onze online bestelling, verliep zeer vlot. Kortom, zeer tevreden!

Rutger 28-12-2021

Goeie klantenservice met eerlijke antwoorden. Helpen waar nodig is. Met goeie producten.

Reinaert 27-12-2021

Topmuziekwinkel. Al veel leuke muziekspullen gekocht. Goede service en hulp bij problemen.

Flootman 27-12-2021

Op aanraden van onze muziek leraar zijn we bij Bax music terecht gekomen. We zijn heel tevreden met de bestelling. De snaren die we besteld hadden waren niet op voorraad. Maar al met al hebben we daar niet lang op hoeven wachten. Netjes en goede informatie gehad bij afhandelen.

F van Sorgen 26-12-2021

Sevice en levering zijn altijd goed. Al vele producten aangeschaft bij bax en altijd naar volle tevredenheid.

Season Flowers 26-12-2021

Ik bestel al jaren bij Bax, de bestelling zijn altijd op tijd. Als er wel wat mee is wordt dat gelijk gemeld, als er schade is doen ze ook niet moeilijk om een nieuw product te sturen.

Fijn dat er zulke partijen zijn waar ik als bedrijf mee kan samenwerken.

Groet,

....