Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Juls 10-12-2022

Helemaal blij - 2 dagen voor sinter Klaas gekocht- 1 dag later geleverd !!! Top service !!

Deborah 09-12-2022

Mijn bestelling was erg netjes geleverd, goed ingepakt en heel snel! De info op de site is best volledig en ook extra informatie, bijvoorbeeld algemene informatie over het bespelen van een instrument, kan je vinden op de site. Dit maakt de site volledig en houd je hier ook vast. De prijzen zijn denk ik erg schappelijk en zeker als beginnend muzikant kan ik hier goed shoppen!

Cor 09-12-2022

Bax heeft een fijne overzichtelijle site .Bij tel.contact wordt je vriendelijk te woord gestaan.ik heb een snarenset besteld. Ondanks de sinterklaas periode toch snel geleverd. Klasse.

Simon Paulis 08-12-2022

Het kost mij een uur rijden om in Goes te komen. Dat had ik er voor over. Eenmaal binnen een geweldig assortiment. Het uitzoeken van de juiste verlichting duurde tien minuten. Verbaasd was ik wel dat de verkoper niet de toestellen aanbood die de klantenservice mij had voorgesteld. Interne communicatie niet bestaand kennelijk. Met een document naar de afhaalbalie. Later bleek dat de vriendelijke dame die ik eerst om advies had gevraagd de caissière te zijn. ik liep haar groetend voorbij.
De afhaalbalie met plaats voor drie personeelsleden werd bemand door een jongeman die een klant aan het helpen was. Ondertussen liepen er vele medewerkers achter die balie mij voorbij. Zij mochten mij kennelijk niet helpen. Een half uur later was ik aan de beurt eindelijk. Ik kreeg vier dozen op een pallet wagen en had daarmee zo de winkel uit kunnen lopen. Ik vroeg waar ik moest betalen en dat bleek dus die aardige dame te zijn. “Had u nog niet betaald” , vroeg ze nog.
Eenmaal thuis bleek ik om de vier lampen samen te laten werken ik nog kabels nodig had. Iets met RDX of zo. Ik zal die wel bij Audiomix in de buurt kunnen kopen denk ik.
Niet elke klant is een professional, Bax. Soms gewoon een 75 jarige manager die zijn bekende artieste wil helpen. Personeelsleden moeten wachtende klanten op elke afdeling even vragen of ze hem of haar kunnen helpen, stel ik voor.

Hugo 08-12-2022

Betrouwbaar en kwalitatief goed. Bij hun loop je niet de kans dat je uiteindelijk toch rommel koopt

Wout47 07-12-2022

Mooi en leuk verzorgd. Ruime keuze. Klantgerichte voorlichting Snelle bezorging

Niet te vreden 07-12-2022

Zeer slechte service telefonisch niet te berijken en het reageren via die bod is helemaal verschrikkelijk krijg alleen maar van die standaart antwoorden
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-12-2022

Beste,

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Onze excuses voor het ongemak en de bereikbaarheid. Je kunt ons bereiken via een Whatsapp bericht. Als je jouw klantgegevens kan doorgeven dan kijken we zsm met je mee +31610192964
We zien je reactie graag tegemoet.

Henk 07-12-2022

Al jaren bestel ik af en toe wat artikelen bij Bax Music. Meestal heb ik ergens dringend behoefte aan en daarom is Bax Music de ideale zaak om je artikelen te bestellen. Je weet namelijk zeker dat je ze een dag later in huis hebt. Minstens even belangrijk is het gigantische aanbod van Bax Music, wat soms de keuze wat moeilijker maakt, maar dat is eigenlijk allen maar positief. De website is uiterst overzichtelijk, de artikel-omschrijving is uniek. En dan de prijs: nergens ben je voordeliger uit dan bij Bax Music.

Lasse 07-12-2022

Bax Music raad ik zeker aan, omdat ze goede producten verkopen en ze meestal op voorraad hebben. Er wordt goed gecommuniceerd en snel geleverd.

Hans 07-12-2022

Als aanvulling op de aanschaf van een hippe Fender elektrisch / akoestische gitaar heb ik nog wat eenvoudige kabels en accessoires bij Bax gekocht. De geweldige aftersales van Bax en de vele mogelijkheden voor een klant die bij hen koopt geeft enorm vertrouwen bij de aankoop. Of het nu gaat om iets eenvoudigs of een dure aankoop, bij Bax voelt het altijd veilig om je aankoop te doen. Zij snappen de klant. Thanx

Ruud Hofman 06-12-2022

Ik had een set besteld en maar een item gekregen, na contact met de klantenservice is het deel wat ik miste nog op tijd nageleverd zonder gedoe!
Er kan altijd iets mis gaan maar het gaat erom dat het opgelost wordt en dat heeft Bax prima gedaan!

Lotte 06-12-2022

Ik ben een beginner en heb niet veel verstand van gear, daarom vond ik het fijn dat de medewerkers mij hielpen met het uitkiezen van een geschikte amp.

mous 05-12-2022

Bax is altijd goed! Duidelijke artikelomschrijving, foto's etc. Supersnelle regeling. Iets niet goed? Wordt gewoon geregeld. Echt top!

Paul 05-12-2022

Spullen zijn goed. Telefonische bereikbaarheid is slecht 35 min in de wacht gestaan. Verpakking is uitstekend.

Mario 04-12-2022

Goede website met de juiste foto's en omschrijving van de producten.
Snelle levering en goede informatie van de status via mail.

super tevreden 04-12-2022

Super tevreden onze dochter heeft een saxofoon en zij wou graag een elektronische ,dan kan zij savonds spelen, zij heeft die van ons gekregen voor sinterklaas en is er heel blij mee

PB 04-12-2022

Ik heb geen trackingcode ontvangen en de levering is gemist omdat ik niet thuis was. Ik verwacht betere communicatie over productverzending (trackingcode). Het is moeilijk voor mij om een ​​pakket van meer dan 40 kg te kiezen bij een sorteercentrum dat op 30 minuten rijden ligt. Toen ik de klantenservice belde, na meer dan 30 minuten in een gesprek te hebben gewacht en online te hebben gechat, werd mij een nieuwe levering beloofd, maar er was geen levering. Nu wacht ik nog steeds op de levering. Ik zou twee keer nadenken voordat ik in de toekomst een aankoop zou doen.

Beste Dhr. P Biswas,

We waren een onderzoek gestart naar je zending. Helaas is je zending vertraagd geraakt vanwege de vertragingen rondom de aankomende feestdagen. Ik zie dat de bestelling inmiddels onderweg is met de vervoerder. Onze excuses voor de vertraging!

Alvast veel plezier met je aankoop en nog een fijne dag gewenst.

Gertjan 04-12-2022

Ik snap dat er iets fout kan gaan. En zeker in deze superdrukke (Sinterklaas) periode. Maar wat een ellendig proces zeg, wanneer je zending niet geleverd wordt.
De informatievoorziening van zowel de verzender (DHL) als Bax zelf en de hulp die je hierbij (niet) krijgt is echt zeer matig. En dan bestel je een muziekinstrument van honderden euro's.

Beste Gertjan,

Excuus voor het ongemak omtrent jouw order. Als het goed is zien we dat deze zending terug is gekomen en dat je hierover contact hebt gehad. Op jouw verzoek zal de bestelling worden geannuleerd, het tegoed wordt tevens teruggestort.
Als je op dit moment nog vragen hebt vernemen we het graag.

Sander 04-12-2022

Ik heb gekozen voor bax omdat deze winkel kon leveren op dezelfde dag. In werkelijkheid bleek dit 5 dagen later te zijn. Het contact in deze tijd was zowel via telefoon, mail als chat nihil. De schuld zou bij DHL liggen. DHL graag juist aan dat bax hun klant is en hier iets mee zou moeten doen, niet de derde partij.
De 5 euro die ik voor levering heb betaald, krijg ik terug alles voucher als ik nogmaals bij hun bestel. Dus niet gewoon mijn geld terug of een compensatie voor het ongemak, zoals missen van een optreden met eigen spullen etc.
Als bax zelfde dag levering niet zou gebruiken als lokkertje had ik ook daar besteld, maar minder verwachtingen gehad, en nog vervangende apparatuur voor het optreden etc kunnen regelen.

Bax is een prachtige muziek handel, maar de levering en klantenservice heb ik nu echt een slecht gevoel bij.

Beste Sander.

We vinden het vervelend dat je de bestelling niet dezelfde dag hebt ontvangen vanwege de vertraging. Onze excuses voor het ongemak.
Hoewel we dit vaker goed zien gaan is het op dit moment een iets drukkere periode zowel bij de vervoerders als in ons magazijn.
Als we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen vernemen we het graag

Bax music

Marjolein K 03-12-2022

Producten. levering en service zijn altijd goed bij Bax. Al zoveel gekocht bij hen. Heel blij met Bax!

Femke 03-12-2022

Op Black Friday besteld en zelfs met die drukte maandag al in huis!! Bij de meeste winkels duurt dat rond die periode veel langer. Verder alles goed verlopen rondom bestellen en verzenden, tevreden! Ook fijn dat er koopadvies te vinden is op de site, zodat je de juiste keuze kunt maken.

Tink B 03-12-2022

Heb de Nederlandse shop gekozen omdat de Belgische niet eerlijk was in de prijs berekening. Ze hadden namelijk de prijs met een 23% verhoogd zodat de 'Black Friday' aanbieding, na korting, nog 2à3% hoger lag dan de prijs ervoor! Foei! Op de Nederlandse site was die prijs niet zo hoog, zodat ik nog een kleine - zij het toch niet wat beloofd was - korting kon krijgen. Let dus goed op als Bax Music een korting geeft op speciale dagen!

Beste Tink,

We kunnen begrijpen dat een prijsswijziging niet in alle gevallen ideal is. Helaas hebben wij geen invloed hierop. Dit heeft te maken met marges, de leverancier en de markt. Als we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen vernemen we het graag.

Hennie 03-12-2022

het bestelde product voldoet aan alle verwachtingen. De site is zeer makkelijk bedienbaar en de service is uitstekend

Anoniem 03-12-2022

Onlangs een tablet pc standaard besteld.
Had er 2 besteld voor samen .met mijn partner.
Kreeg er maar 1 binnen. Als je contact wilt hebben krijg je zo'n stomme chatt waar je mee moet babbelen.
Heel slecht. Wil gewoon iemand live spreken.
Wil die ene terug sturen, maar het retour sturen gaat ook heel moeizaam lukt gewoon NIET.
Moeten gewoon naar een shop toe
Met andere woorden ,ik bestel er NOOIT meer iets

Beste,

We zien dat er momenteel een onderzoek loopt naar jouw bestelling. We zijn aan het uitzoeken waar dit mis is gegaan en hopen je zsm een oplossing te bieden. Zodra we meer weten ontvang je van ons een reactie. Excuses voor alle ongemakken en de bereikbaarheid.

R0bin92 03-12-2022

Duidelijke video van geluid van de gitaar, snelle levering, goed verpakt en goede service dmv sturen van tips & tricks na aankoop.