Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

G.L.M. van der Schrieck 04-05-2022

Ik heb veel spullen besteld bij BAX om onze band klaar te maken voor een eerste optreden.
Alles wordt supersnel geleverd en wanneer iets niet in voorraad is wordt een goed alternatief aangeboden.
Van een van de gitaarversterker statieven bleek bij een eerste test de veer te breken, maar voor dat statief heb ik zonder probleem snel een vervangend exemplaar toegestuurd gekregen met de mededeling dat ik het kapotte exemplaar niet terug hoefde te sturen.
Intussen stond toch wel een auto van DHL voor de deur om het artikel mee te nemen, maar dat was een vergissing van Bax
Kortom: in mijn geval scoort Bax op alle fronten een 10!

Alfred W. 04-05-2022

De artikelen die ik heb besteld kwamen op de beloofde dag aan keurig in de originele verpakking plus alles in een grote doos van Bax verpakt.
Ook shoppen in Goes is altijd een heerlijk uitje.

Dominic Waumans 04-05-2022

Duidelijk advies, goede feedback, prima service. De eerste keer dat ik in de winkel in Antwerpen kwam, en het was een fijn onthaal. Goed product aan een heel scherpe prijs, wat wenst een klant nog meer?

Davey 04-05-2022

Ik heb hier al meerdere keren iets besteld. Er is een ruime keuze, de service is goed en de levering is altijd snel en zonder problemen.

Frans 03-05-2022

BAX daar zit meer als muziek in! goede service prima prijs/kwaliteit verhouding

Stefan 03-05-2022

Uitgebreid assortiment
Veel & goede reviews
Prima klantenservice, denken goed mee.

Geen minpunten

Amore 03-05-2022

Ik bezocht de winkel in Antwerpen omdat ik op zoek was naar een mobiele speaker. Ik gaf de verkoper aan waarvoor het exact moest dienen en wat er zeker bij moest zijn. Hij bood mij snel de beste prijs-kwaliteit aan. Ik mocht hem de volgende dag eerst komen testen alvorens ik hem aankocht. Die dag nam hij alle tijd om mij het nodige advies en bijstand te verlenen. Het was een zeer aangename ervaring!

Imanol Ortiz Lantigua 03-05-2022

Bax Shop , ik vind het een van de beste
Een groot assortiment
En goede kwaliteit
Van begin tot eind goede Assistentie..
En alles was heel duidelijk
Voor mij was het weer geslaagd ,!
Dankjullie wel
Hoger dan een 9 ga ik nooit !
Dus jullie hebben Uitstekende werk Geleverd !

Louis 02-05-2022

Altijd snelle levering. Ze hebben een enorme voorraad. Ik heb er al veel gekocht voor mijn thuisstudio.

Dennis 02-05-2022

Zondag besteld, volgende dag in huis.
Producten goed verpakt.
Bestelde producten zijn van goede kwaliteit.
Prijsverhouding was de goedkoopste die ik kon vinden.

Ton Adriaansz 02-05-2022

Het is een winkel in wording. Ik zie motivatie. Ze moeten nadenken over manieren om klanten meer apparaten te late kunnen testen. Heb nu het idee dat ik mazzel had dat ik een goede kocht. Maar misschien was er nog een betere geweest. Je weet t niet.

Loïc D 02-05-2022

Altijd uitstekende service met voldoende diepgang over het product in kwestie.
Telefonisch 3x opgebeld door baxshop om een eerder geschreven mail te bespreken.

Geholpen door Jeroen!

Baxshop, koning in de muziek industrie
Bij baxshop schiet je telkens weer in de roos. Goede service, met voldoende diepgang in het betreffende product, zijn vriendelijk en niet kortaf hun uitleg. Ik zou altijd blijven kopen bij hen, ze hebben alles te bieden en bieden hun producten bovendien nog is aan tegen de beste prijzen.

K Jansen 02-05-2022

Zoeken van het juiste pianobankje op de website van Bax is heel gemakkelijk. De juiste info en overzichtelijk gepresenteerd. Bestellen en betalen via een snel en eenvoudig proces. Het bankje werd snel geleverd. Product netjes verpakt zodat het zonder beschadigingen aankomt. Voldoet volledig aan de verwachtingen.
Slechts één puntje van kritiek. Bij het bestellen kreeg ik de optie om het leveradres af te laten wijken van het factuuradres. Ideaal, want ik bestelde het voor een ander. In de bevestigingsmail stond het juiste leveradres. De mail die ik van DHL kreeg over de verwachtte leverdag/ - tijd stond mijn eigen adres. Product dus niet daar geleverd waar ik het had gevraagd.

Julio 02-05-2022

Y choose the store because the prices and the web page was good build and complete with a lot of instruments and equipment.
The delivery was on time i highly recommend the store and costumer service was perfect.

Stevige multi gitaar standaard 01-05-2022

Een stevig systeem om 5 akoestische en/of elektrische gitaren op te plaatsen.
Ik ben zeer tevreden hiermee. Kan in elkaar meegenomen worden en heeft 4 wieltjes zodat deze tegelijk makkelijk verplaatst kan worden terwijl de gitaren er op staan.

Merlijn 30-04-2022

Gebruiksvriendelijke website, snelle reactie op e-mails en vlotte bezorging. Top zaak!

Mr Basgitaar 29-04-2022

Altijd deskundige medewerkers die met je meedenken.
Je kan alles uitproberen en het assortiment is groot.
Ik ben hier vaste klant voor studio recording apparatuur en gitaren, ukelele en accessoires. Geen 10 omdat je soms iets langer moet wachten in de winkel. Bax music heeft een professionele website met de juiste informatie. Zeer concurrerende prijzen.

Robert 29-04-2022

Altijd correcte service en afhandeling van eventuele klachten. Naar volle tevredenheid diverse instrumenten gekocht

Grauff Rhythm&Bass 29-04-2022

Altijd al goede ervaringen gehad, nu een splinternieuwe gitaar gehaald na eerst uitvoerig zelf verschillende testen en erna goede hulp/tips/meningen vd medewerkers die hielpen bij een goede keuze maken. Kwam na 1 dag al aan, perfecte staat en werd nog ff meteen goed afgesteld in de winkel gratis. Topservice, niets te klagen.

Enige minpuntje is dat het er vaak druk is en je dus ff moet wachten voor je geholpen wordt dus ff snel wat kopen kan je beter online doen. Maar de service is verder perfect, je moet er alleen iets meer tijd voor uittrekken dan verwacht.

?? 28-04-2022

Bax Music is een prettige shop, met goede voorwaarden, zoals daar zijn 30 dagen te retouneren van een artikel, de diverse mogelijkheden van betalen, en de overzichtelijke webshop!!!

Everd 28-04-2022

Super vlot levering volgende dag al in het huis. Voir 23.59 bestellen volledig in het huis. Niet veel bedrijven die dat echt waar Maaken maar Bax ja hoor .
Plectrum pakje is een goed selectie.
Nog eens bedankt.

Rita van Ham 28-04-2022

Goede service en snelle levering.
De website is duidelijk.
DE communicatie is helder.
Goede producten.

Mathias 26-04-2022

Personeel in de winkel van Antwerpen waren heel behulpzaam. In het bijzonder omdat mijn vragen via mail direct werden beantwoord met de nodige foto's door verkoper xxxx.
Hopelijk komt er later nog een winkel van Bax music dichterbij, bv. in Sint-Niklaas. Onlangs is daar een grote muziekwinkel plotseling verdwenen. En Sint- Niklaas is nu toch wel een stad waar muziek echt leeft. Bovendien is er nu ook geen hersteldienst meer dichtbij.

LiamDM 26-04-2022

Snelle levering, duidelijke website, goede kwaliteit,... kortom ik ben een gelukkige klant.

PB 26-04-2022

Bestelde een B-stock koptelefoon, daarvan is soms de verpakking beschadigd, of er zijn wat kleine gebruikssporen omdat hij als demo-model heeft dienst gedaan. Het scheelde een paar tientjes in de aanschafprijs. Er waren er verschillende te koop, op duidelijke foto's was te zien in welke staat ze waren en wat er wel en niet aan accessoires bij zat. Ik koos er een met alle originele accessoires erbij. Hij kwam de eerste werkdag erna aan, geen krasje of plekje te zien, alle accessoires erbij, in originele, ongehavende verpakking. Top!