Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan Boer 15-07-2021

altijd correcte en snelle levering en mocht er een probleem zijn zo opgelost super !

M.B. 14-07-2021

Helaas erg weinig personeel aanwezig, afhankelijk van de dag zeer kundig personeel maar soms ook echt personeel dat voor dat je t weet al een annulering voor je in gang gezet heeft terwijl je probeert met ze een oplossing te zoeken. Levertijden klopt niets van ookal zou deze komen uit voorraad. Ruim 2 weken vertraging op z'n minst en pas bekend op de dag dat eerder tot twee keer toe wordt aangegeven dat het binnen zou zijn. Geen echt alternatief meer mogelijk omdat de voorraad heel klein is op fit moment iig en bestellingen maanden kunnen duren. Ben ik niet eerder gewent van Baxshop P. Verspuy, een dikke tegenvaller al met al.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 15-07-2021

Hallo,

Dank voor het delen van je ervaring. Het kan zijn dat we vanwege drukte niet altijd even goed bereikbaar zijn. We doen ons best om elke klant zo goed mogelijk te helpen, vooral onze specialisten proberen de tijd te nemen om je van een zo goed mogelijk advies te voorzien. Een vertraging in de levertijd is natuurlijk nooit leuk hierin zijn we wel afhankelijk van de leverancier. Mocht de levertijd vaker vertraging op lopen dan bieden we als oplossing de optie tot omzetting of annulering. Wel vinden we het jammer dat dit niet zo is overgekomen, hiervoor onze excuses. Mocht je nog vragen hebben dan bieden we je graag de service die je van ons gewend bent.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Rory 14-07-2021

Levering zeer snel en prima gedocumenteerd - e-mail en begeleiding tot en met. Ook met producten in huis word ik door links naar online informatie en video's actief begeleid in het verder genieten van de product.

R.de.haas 14-07-2021

Zeer kwalitatief product ben er zeer te vreden over en heb er veel plezier van dit product beviel me zo goed dat ik de volgende dag nog 1 eurolite led bar -6 qcl rgb+uv bar de levering was snel en de klante service is erg goed dit was mijn 2e product die ik heb gekocht en zeker niet me laatste ben je niet te vreden over je product kan je altijd bellen de service helpen je goed .

Rien van Rijn 14-07-2021

Regelmatig bestel ik bij deze webshop en nog nooit problemen gehad. Ze hebben een zeer gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk en duidelijk en tevens geeft men aan of het op voorraad is. Iets niet goed kan gewoon retour en geld terug. Wat moet ik verder nog zeggen het is gewoon een top zaak. ==TOT STRAKS BIJ BAX==

Ricardo 13-07-2021

Bax music is echt super alles wat je daar koopt komt altijd optijd en netjes geleverd echt een aanrader Groetjes Ricardo

Martijn 13-07-2021

Snelle service, veel producten uit voorraad leverbaar. Goede prijsstelling voor veel producten alleen de klantenservice via telefoon of mail kan iets beter

Esther 13-07-2021

Groot assortiment, gebruiksvriendelijke site, snelle levering. De bestelling kwam netjes ingepakt op de afgesproken dag aan.

B-stock item 100% nieuw 13-07-2021

B-stock item: kleine beschadiging op doos verder als nieuw. Snelle bezorging!

Hans 13-07-2021

Goed geholpen. Personeel nam de tijd om verschillende opties voor sub woofer te bespreken en uit te proberen.

R. Blaas 13-07-2021

Op zich is de gitaar prima op tijd tegen de afgesproken voorwaarden geleverd. Alleen jammer dat we de volgende dag een mail kregen met dezelfde gitaar 10 euro voordeliger. Voor mijn zoontje die hier lang voor gespaard heeft is dit best veel geld. Van de klantenservice, die ik direct gemaild had of er nog wat aan gedaan kon worden, heb ik geen reactie gehad. Zonde, juist een moment om je als bedrijf te onderscheiden en een klant vast te houden.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 14-07-2021

Beste heer/mevrouw Blaas,

Bedankt voor jouw review. We kunnen ons goed voorstellen dat tien euro veel geld is voor jouw zoon die er zo lang voor heeft gespaard.
Aan de hand van jouw review kunnen we jouw klantgegevens en de e-mail er niet bij pakken, maar waarschijnlijk zijn we er nog niet aan toegekomen om jouw e-mail te beantwoorden. We lopen momenteel wat achter met het reageren op de e-mails.
Eventueel kun je ons ook een bericht sturen via social media. We horen het graag indien we je nog ergens mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

P.Wijler 13-07-2021

Goede service, snelle levering en brede keus qua assortiment. Goede keus aan betaalmogelijkheden en de service is tot nu toe prima.

L.C. Verschoor 12-07-2021

Een 3/4 gitaar besteld. Snel en goed verpakt geleverd.Makkelijk te bestellen Bax-shop besteld. Ben er zeer tevreden over.

De Scheidsrechter 12-07-2021

Bax Music is een duidelijk webshop. Er wordt je veel informatie geboden en het bestel- en betaalprocess is een eitje. Levering was goed geregeld en de 'vandaag besteld, morgen in huis' slogan klopte als een bus. Ik bestel hier vaker, en Bax Music is ook vrijwel de eerste shop die ik bezoek als ik op zoek ben naar headphones/microphones en aanverwanten.

SRK te D 12-07-2021

Ik heb een hekel aan webshops, maar als fabrikanten en importeurs zelf geen voorraad houden heeft Bax het vaak wél. Eigenlijk een bizarre situatie. Daarom wel blij met deze escape.

Gr. Siep

Marcel van Eis 11-07-2021

Heb online bij Bax music een gitaar besteld voor mijn zoontje, hij werd op tijd geleverd!
En heeft een geweldige klank en zeker voor een jonge beginnende gitarist ik ga hier zeker meer bestellen!

Wijnhold 10-07-2021

Het bestelde onderdeel was zoek geraakt.
Gebeld met medewerker in Goes. De medewerker heeft dit super goed opgelost. Ik heb het product de volgende dag geleverd gekregen. Ik kan nu het reparatie project gereed maken. Ook mijn klant is blij met snelle actie.

Kelly 10-07-2021

Drumstel doet het goed. Bezorging op ander adres ook goed met DHL omdat bij dat adres kon stoppen voor de deur. Op mijn eigen adres is het al 7x fout gegaan. Dhl bezorgt niet aan de deur. Dat is te ver lopen dan schrijft men. We hebben je gemist terwijl ik altijd thuis ben. Deze keer kwam de drumkruk op nr 50 die niet thuis waren maar dhl weet dat de deur nooit op slot is en zet het daar neer. En ik moet met handicap zo ver lopen en zelfs dragen. Dus op de stoep komt het nooit. Dus volgende bestelling betaal ik Achteraf en, zeg bax dat Pakket niet is geleverd

K.R. Loppies 09-07-2021

2 dingen in een paar dagen tijd meegemaakt:
- Voor 23.00 u besteld, morgen in huis … NOT!!
- In mini magazine product aanbieden maar dan niet voor genoemde prijs leverbaar… “Foutje in magazine” … ik noem het misleidende reclame
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-07-2021

Beste K.R. Loppies,

We streven ernaar om bestellingen die voor 23.00 zijn geplaatst de volgende dag te leveren. Door drukte kan het voorkomen dat dit niet altijd haalbaar is, onze excuses voor dit ongemak. De drukfout in ons magazine verdiend natuurlijk niet de schoonheidsprijs, we hadden het graag ook anders gezien. Inmiddels is dit wel aangepast in de digitale versie.

We vinden het jammer dat je geen goede ervaringen hebt gehad tot twee maal toe, hopelijk kunnen we dit in de toekomst verbeteren.

Met vriendelijke groeten, Bax Music

ZB 09-07-2021

Waardeloze bezorging, helpdesk helpt niet
Aangegeven dat de bezorging op mijn werk moest plaatsvinden tijdens kantooruren. Geen probleem. Op de dag van de bezorging: het wordt 's avonds. Dan is er niemand op mijn werk. De bezorgdienst kan geen adressen aanpassen, dat moet Bax doen. mails gestuurd, gebeld, ik kom er niet door bij Bax.
Dan maar op zaterdag laten bezorgen op het werk, dan ga ik daar wel heen als ik een berichtje krijg met een definitief tijdvak voor bezorging. Maar dat komt niet, aan het einde van de middag wordt het plotseling maandag. De Bax helpdesk reageert traag en kan ook verder niets doen behalve 'wat vervelend' zeggen. Volgende keer wordt het Thomann.

Hans 09-07-2021

snelle levering en een goed product en hele goede info, koop geregeld spullen via Bax music.

Sander 09-07-2021

Uitgebreid aanbod van muziekinstrumenten en accessoires in overzichtelijke (web-) winkel .

Goede service en uitgebreide informatie op de website. handige digitale keuzehulp en zelfs praktische informatie over het bespelen van instrument voor dummies. Bestelling werd na een dag keurig geleverd !

Maxxer 08-07-2021

Goede kwaliteit, altijd snelle levering en super overzichtelijk. Zeker een aanrader

Raymond 07-07-2021

Op tijd leveren, bij problemen goede oplossingen en adviezen, al jaren vaste klant en zal dit ook blijven. Top bedrijf.

Dennis Von Dutch 07-07-2021

Alles wat ik nodig heb op het gebied van mijn podcast studio!
Goede service en goede prijzen. Al jaren een vaste klant van de Bax-Shop en mijn eerste go-to.