Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Floris 28-12-2022

Kom er al jaren, altijd goede service, advies en klantvriendelijkheid.
Nemen alle tijd voor je om te begeleiden met je aankoo/aankopen.
Niet te beroerd om vanuit de doos te installeren om uit te testen etcetc...

Roger Mahu 28-12-2022

Correct en supersnel afgehandeld en geleverd. Kan niet beter.
Artikel was van de beloofde kwaliteit.

auke 28-12-2022

Uitstekende service, prima producten. Alhoewel wachten ivm drukte verloopt de webchat met medewerkers goed; je wordt goed geholpen van a tot z.

Arno 27-12-2022

Op de allereerste plaats, deskundig advies, zodat we het juiste instrument gekocht hebben. Heel blij mee.
Op de tweede plaats, ondanks late bestelling, ruim op tijd in huis. Dus zeer betrouwbaar en aan te bevelen.

Ingrid 27-12-2022

Snelle levering, duidelijke website, goede service, het bestelde item super goed verpakt. Ga zeker nogmaals bestellen via de site.

Gert 27-12-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding vrijdag geleverd volgens afspraak, al met al we zijn tevreden

Mike saat 27-12-2022

Wat een fantastisch mooie winkel is Bax!!
We waren op zaterdag even naar Bax Amsterdam gegaan...
Helaas is het 1.5 uur rijden vanaf ons mooie Doetinchem naar Amsterdam,maar dat heb je er graag voor over !!
Als je zier met hoeveel vakkennis en passie we geholpen zijn!! (Echt in 1 woord geweldig)
Ik had vanuit huis op de site alvast een dj controller gereserveerd (want ik dacht dat dat hem zou gaan worden na wat juiste toelichting in de winkel)
Deze werd toch geüpdatet naar een ander merk & type!!
We hebben de Pioneer controller DDJ-FLX6-GT mee naar huis genomen na een goede uitleg!!!
Nu kan het avontuur gaan beginnen als beginnende Dj. Vanaf week 2 2023 gaan we van start met dj lessen , en tot die tijd zijn we lekker aan het proberen !!
We willen Bax heel erg bedanken voor de professionele vakbekwaamheid !!!
Interesse in een instrument / toebehoren dan is Bax echt het juiste adres hiervoor.
Mvg

Bv 27-12-2022

Ik had een drum mat besteld. De bezorger kwam eerst met het tapijt aan de deur, en liep daarna terug naar de bus om de verpakking op te halen. Bax had het in een totaal ongeschikte doos verzonden. De doos was finaal door midden gescheurd. Dat valt mij inziens ook wel te verwachten als je een rol tapijt in een gitaardoos stopt.

De fabrikant (niet Bax in dit geval) had gelukkig wél even nagedacht over hoe je iets degelijk inpakt, en daardoor is mijn mat uiteindelijk wel heel aangekomen.

Hallo,

Dit is zeker niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. We zullen dit dan ook intern noteren en doorzetten naar de vervoerder. Hopelijk heb je alles goed ontvangen. Indien we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag.

Jaap Beekman 26-12-2022

Bij Bax music kocht ik een Showtec db-1-4 dmx booster. Aangekomen bleek op de doos dat er voor dit booster een RDM versie te bestaan. Deze is online bij Bax niet te vinden. Voor contact zijn bij Bax geen telefoon nummers te vinden om hier over te overleggen. Het product zal goed zijn, maar nazorg moet toch beter kunnen.

Hallo Jaap,

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Onze excuses voor het ongemak. Je kunt ons bereiken via een Whatsapp bericht. Als je jouw klantgegevens kan doorgeven dan kijken we zsm met je mee +31610192964
We zien je reactie graag tegemoet.

mous 26-12-2022

Prima doppen, was zo blij dat ik ze mee had op een sessie de volgende dag! Vroeg me af: waarom 3 doppen en 6 dempers. Maar dat is handig: dan kun je heel snel 1 omwisselen en dan rustig de andere aanpassen en verwisselen. Zo wordt je maar heel kort aan herrie blood gesteld!

harry van der steen 26-12-2022

als een artikel op voorraad is een correcte en snelle levering. bij vragen over een deellevering via de helpdesk wordt er niet gereageerd, evenmin als je je telefoonnummer opgeeft krijg je geen antwoord.

Hallo Harry,

Excuus voor de mindere bereikbaarheid. Je kunt ons eventueel bereiken via een Whatsapp bericht. Als je jouw klantgegevens kan doorgeven dan kijken we zsm met je mee +31610192964

Hugo 26-12-2022

Snelle levering, vaak leuke kortingen. Redelijk groot assortiment en prima website.

Jon 26-12-2022

Top ervaring! Tot laat kunnen bestellen (23:00) en volgende dag snel in huis met meerdere aflever opties, ook in de avond👍🏻 echt top! Netjes afgeleverd en zelfs gratis een paar sokken voor de koude dagen bij het pakket in haha! Super🙌🏻

Gerard Wortel 25-12-2022

Goede producten.
Snelle levering
Duidelijk pad van winkelwagen tot afrekenen

Günter 25-12-2022

Questionable advertising on delivery times. While they advertise "order before 23:00 = delivered tomorrow", they may not keep that promise. I rarely ever received my order the next day. It doesn't matter which time of year I ordered, busy times or not, bax didn't deliver next day, except once. And don't think it's the couriers fault, no, bax doesn't even hand over the order on time. It happened several times to me over the past year, so it's not just bad luck, it's simply false advertising in my opinion and bax customer service doesn't care. Either I got a useless standard reply or no response at all. If I need something quick, I definitely won't order from bax music ever again.

Hello Gunter,

We are sorry to read that you have had this experience with the service. We apologise for the inconvenience. You can reach us via a Whatsapp message. If you can give us your customer details, we will look into it as soon as possible.

Kind regards,

Diana 23-12-2022

snelle verzending, en goede service. website is overzichtelijk en bij vragen snel antwoord

Pleun 22-12-2022

De shop is uitstekend, zeer ruime keuze, overzichtelijke site, en de levering was in orde. en de helpdesk is zeer toegankelijk.

Marika 22-12-2022

Mijn schilderij spot, waar ik hem voor gebruik bevalt mij prima. Ik kan de lamp dimmen. En in alle standen verzetten. De bestelling en afronding zijn keurig verzorgd.

Alleen als we iets bestellen, krijgen we zo langzamerhand pak m beet 6 a 7 mails denk ik.
Maar dat geld voor alle online producten.
Het is van de zotte eigenlijk. We blijven opruimen in de mail.

Willem B 21-12-2022

2 dagen leveren na bestelling; netjes, vooral rond de kerstdrukte en gebrek aan personeel. Waar ik minder tevreden over ben is de verkoop service. Als muzikant is de vestiging in Amsterdam een snoepwinkel maar advies geven duurt erg lang en de verkoopster kon de boxen niet laten horen en verontschuldigde zich voor de verkeerde prijskaartjes. Uiteindelijk de bestelling gedaan van 2x ADAM boxen met 2 Devine xls- jack kabels. Bij het uitpakken zat er echter 1x bij. Op de website begreep Baxxie van klantenservice me niet en werd ik er na 20 minuten wachten eruit gegooid. Ja ik word teruggebeld. Maar wanneer? pfff. soms verlang je terug naar de oude tijden zonder robot en frequent questions.....

Tejo 21-12-2022

Snelle service goed verzorgd.
Goede digitale piano met alle bijbehoren voor een goede prijs

r van der Wal 21-12-2022

1. goede duidelijkheid op de website.
2. zeer goede informatie wanneer de goederen worden geleverd.
3. zeer snelle levering

Vera 21-12-2022

Er is een goede service en er lopen vee mensen rond met kennis van de producten die ze verkopen
Top bedrijf!

Koos 20-12-2022

Uitstekende informatie op de website
Uitstekende en snelle afhandeling van bestelling

Jos 20-12-2022

Prima aanbod, goede prijzen, goede spullen. 's ochtends besteld (alles was op voorraad), extra betaald om de dag erna 's avonds bezorgd te krijgen. Zonder enig bericht toch pas een dag later aangekomen. En dat was een paar dagen na Sinterklaas.

S.Klaassen 20-12-2022

Al jaren is mijn partner een trouwe klant, zo heb ik nu iets voor hem besteld bij Bax shop en keurig netjes de volgende dag ontvangen!
Komen zeker terug !