Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ton Alberda 11-11-2022

de leveringen gingen zoals beloofd echt super. wel met 1 kant tekening het is maar goed dat Bax veel tijd besteed aan het goed verpakken van hun producten, anders was het al kapot zijn aan gekomen. Want de verpakking was wel behoorlijk beschadigd bij levering. Maar ik denk dat het meer ligt aan de vervoerder dan aan Bax. ik ben erg te vreden over bax. ga zo vooral door Bax.

Robby 10-11-2022

Ik heb bass snaren besteld en heb ze nog steed niet zou de volgende dag geleverd worden.

Ana 10-11-2022

Responsive, fast delivery, great service! I would shop again and recommend Bax music.

Chelsey 10-11-2022

Gekocht als cadeautje voor me vader. Zo blij als een kind. Super goede kwaliteit en ook snel in huis.

Steven van gent 10-11-2022

Ik ben een gitaar aan het bouwen en had best veel hardware nodig.. dank zij de professionele uitleg van de bax medewerker heb ik een toffe gitaar...

Frank E. Willems 10-11-2022

Qua prijs, kwaliteit, service is Bax Music shop een een goede winkel. Een aanbeveling voor ook beginnende muzikanten met een wat kleinere portemonnee.

Jordy 09-11-2022

Mijn ervaring is super goed ik heb er heel veel plezier van en kreeg ook heel snel de download code waardoor ik de installatie snel kon starten ik kan nu eindelijk beginnen met me hobby wat ik super leuk vind om te doen omdat ik heel graag verder wou met muziek :D super bedankt bax-shop

Leen 09-11-2022

alles goed verlopen , goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd zou worden

René 09-11-2022

Goede en snelle levering en ondanks dat de versterker b-stock was, ie het niet te zien en te hoeren. Samen met de voetswitch een geweldig product van Vox.. weet alleen nog niet hoe hij klinkt met de microfoon, daar m,n maat zo onder de indruk was van alle mogelijkheden dat is er voor jan doedel bij stond...

Mark 08-11-2022

Sympathieke webwinkel.
Ik bestelde afzonderlijk een setje Thomastik acoustic bass snaren en een Vox Amplug en had ze de dag na bestelling al in huis.

mike 08-11-2022

Was allemaal snel en Keurig Afgeleverd , mooi op tijd , website goed overzichtelijk, en het Belangrijkste Spullen werken Geweldig goed

Rudy Cauwenbergh 08-11-2022

na aankoop en betaling in de winkel,moet je nog zeer lang wachten aan de afhaalbalie. Is dit door personeelstekort of
mis organisatie want er wordt daar veel rondgelopen maar weinig actie ondernomen.

Joel 07-11-2022

Goede webwinkel maar helaas kon ik mijn achternaam niet verbergen bij recensies. Producten worden altijd op tijd geleverd en de prijzen zijn prima. Ook is het assortiment groot. Verder heb ik geen problemen gehad met deze webwinkel.

Daan 07-11-2022

Digitale piano gekocht, snelle levering, prima product, was alleen 2 dagen later , na de aankoop, in prijs verlaagd. Ik heb een mail gestuurd en ben in afwachting van hun reactie. Lossen ze dit netjes op dan krijgen ze een 10 ipv een 7. Gr Daan

Gterveer 06-11-2022

Yamaha silent slg 200n aangeschaft
Tobacco sunburst.
Zeer snelle levering, goede klantvriendelijkheid
Geweldige gitaar!

Paul Seagels 06-11-2022

Tja, mijn bestelling is blijkbaar bij de vervoerder zoekgeraakt. Bax gebeld om te vragen een onderzoek in te stellen, maar de vrijmibo was blijkbaar al begonnen: 3x in de wacht (bandje: “wachttijd 5 minuten”) maar nooit iemand aan de lijn gekregen…bandje toch maar uitzetten de volgende keer, jongens. Bestelling is overigens nog steeds niet geleverd…

André 06-11-2022

Zeer goede winkel met groot assortiment , goede service en snelle verzending

Martin P. 04-11-2022

Hele goede winkel. Ik werd keurig , vriendelijk en snel geholpen. Alles is te krijgen omtrent muziek en ik heb dus geen enkele reden ergens anders de spullen te kopen

Rob 04-11-2022

Teleurstellend apparaat aangeschaft volcano Rob rookmachines zou een spectaculaire effect geven maar niets is. Daar zichtbaar van geweest teleurstellend leek op een oude man met een dikke sigaar zeer teleurstellend zonde van het geld ook al was het nog geen 150 euro. Totaal geen rook vermogen misschien leuk voor in een kinderkamer maar niet voor een Halloween party.

Kees goesinne 03-11-2022

Snelle levering goede kwaliteit scherpe prijs overzichtelijke side prima bedrijf

Paulien 03-11-2022

Wat een verschrikkelijke winkel. Geleverde product was niet compleet. Zowel telefonisch als via email niet te bereiken. Ik wil dan maar retourneren. Heb via hun website retour aangemeld, maar krijg ook daar niet de beloofde reactie op. Hoop van harte dat ik mijn geld terug krijg. Ik vertrouw het niet en ben diep teleurgesteld.

Jozef Lamoen 03-11-2022

Enige minpunt is de levering. Men beloofd, "vandaag bestelt morgen geleverd". Bij mij was dat 4 dagen later.

Hennie 03-11-2022

De service en ook de afwikkeling is zeer goed. Ook vind ik de prijskwaliteitsverhouding zeer goed.

PutjePiek 02-11-2022

Deze shop heeft een veelzijdige keuze , echter de site is wat warrig ,dezelfde producten komen meermalen terug . De zoekopdracht heeft vaak een andere uitkomst dan verwacht . De levering is bij 1 product geen probleem , bij meerdere producten gaat het vaak mis , dan komt de ene helft eerst aan en de andere helft een of twee dagen later

pluym jozef 02-11-2022

de leveringen zijn altijd correct en snel geleverd
de prijzen zijn goed
er zijn verschillende merken zodat u kan kiezen en de prijs vergelijken