Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ewout M. Postma 02-03-2023

Bax Music, echt een Winkel waar de juiste Mensen, met de juiste producten, voor U klaar staan !

René 01-03-2023

de ene dag besteld en de andere dag in huis. dus snelle service. goed geholpen.

Mooie standaard voor SPD20 01-03-2023

Goed en mooi product en doet aan mijn verwachting goede prijs /kwaliteit verhouding en geleverd zoals afgesproken.

Titia 01-03-2023

Bax geweldige muziek winkel. Vandaag bestellen morgen in huis. Personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Top winkel

TN

Patrick Bakker 01-03-2023

Bax music is een fijne winkel om in rond te lopen.
Als het product er niet staat, kan je het bestellen. Het is fijn dat je het nog even kan testen, voor dat je het product daadwerkelijk koopt.
Vaak is je bestelling de volgende dag al in huis.
Het personeel is vriendelijk en redelijk goed geïnformeerd over de producten. Als ze het niet weten, zoeken ze het graag voor je op.
Ik persoonlijk vind het een fijne winkel.

R128 28-02-2023

Geweldige ervaring met BOYA BY-BM6060 microfoon van BAX music.

Ik ben zo blij met mijn BOYA BY-BM6060 microfoon van BAX music! De bestelling was gemakkelijk te plaatsen en werd ongelooflijk snel geleverd. Ik was aangenaam verrast door de behulpzame klantenservice.
En de kwaliteit van de microfoon zelf is gewoon fantastisch. Het geluid is kristalhelder en de constructie voelt solide en duurzaam aan.

Als je op zoek bent naar een geweldige microfoon en een fantastische koopervaring, dan raad ik de BOYA BY-BM6060 van BAX music ten zeker aan. Je zult niet teleurgesteld zijn!

Wilco 28-02-2023

Ben zeer tevreden over het bedrijf, duidelijke uitleg ,goed advies snelle levering ,goed verpakt.
En helder te volgen.!

Marcel van Pelt 27-02-2023

Ik het het echt een fijn old school super bedrijf. Zoals het voorheen overal was maar i middels bijna overal is verdwenen .Dit bedrijf geeft nog echt service en is ook nog goed bereikbaar per telefoon enzo voor de service.
Top zoals jullie het doen, houd dat vol!

Sander 27-02-2023

Ik ben zéér tevreden over Bax shop. De B-stock gitaar (zo heb ik 'em gekocht) was gewoon in perfecte staat. En scherp geprijsd. En hoe e.e.a. is verzonden verdient tevens complimenten. De gitaar in de hoes, de hoes met gitaar in een doos, deze doos in een andere doos en daar zaten plastic luchtkussen bij in. Echt super!!!

T. van Hout 27-02-2023

Daar ik de winkel niet kan bezoeken onlangs veel contact gehad via de chat. Fantastisch goed geholpen; zéér vriendelijk, zéér deskundig en érg meedenkend !! Ontzettend tevreden over Bax!

Eddy 27-02-2023

Zeer goede ervaringen met deze webshop. Al enkele bestellingen geplaatst, en steeds correct afgehandeld.

Eddieb Beware 26-02-2023

Duidelijke omschrijving op de site!
Snelle levering zoals beloofd!
Voordeligere prijs omdat het een "tweede hands/gebruikt"artikel was. En toch geleverd in originele verpakking en in goede en nieuw uitziende staat!
Zeer tevreden!

jaap 26-02-2023

ja ik ben zeer tevreden zeer goede zendermicrofoon aangeschaft, vlot geholpen, en 3 jaar garantie, dat zie je wel eens anders Sennheiser XSW 1-835 draadloze vocal set (B: 614-638 Mhz) wat een geluid, gekocht voor zang, en maakt het helemaal waar, ook voor presentaties zeer geschikt, een warm geluid!

Peter 25-02-2023

Geweldige gitaar deze Fazley, ik zal mn oordeel onderbouwen. De body is Fullsize 45mm dik, net zoals met een echte Fender Stratocaster.
Dat is uniek voor Stratocaster clones want zelfs een Squier bij Fender (submerk van Fender) maakt de bodies niet Fullsize maar altijd wat dunner dan de normale 45mm. Verder is deze Fazley zeer goed afgewerkt, speelt lich soepel en heeft ook het echte Strat geluid de 3 single coils pickups hebben ook echt die hoge Stratocaster Twang. Onbegrijpelijk hoe weinig deze gitaar kost. Ik heb diverse Squiers en Fenders en kost deze eigenlijk vanwege de kleur. Want die was er niet van deze merken.
Wil je een zeer behoorlijke strat clone? koop dan deze, ik heb er veel in mijn handen gehad maar deze heeft absoluut de beste prijs kwaliteit verhouding! Goed gedaan BAX!

Louis 25-02-2023

Bax Music is een fijn bedrijf. Na de laatste zending heb ik besloten om naar een ander leverancier uit te kijken.
De verpakkingen zijn oversized, nooit stevig verpakt en komen met enig regelmaat gehavend aan.
Mijn laatste bestelling is hierdoor beschadigd overgekomen.

Slecht bereikbaar 24-02-2023

Bax is telefonisch slecht bereikbaar met wachtrijen van 20 minuten. Bovendien worden mails naar de helpdesk al een week lang niet beantwoord, ondanks rapellen.
Verder is Bax erg onduidelijk wanneer bij een omruiling het vervangende product wordt geleverd. In ieder geval niet binnen de levertijden zoals vermeld op website.

Maarten 24-02-2023

Uitstekende ervaring: snel en ongecompliceerd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Maar de reden dat ik voor Bax koos was dat zij als een van de weinigen studio headphones met een limiter verkopen die je gehoor beschermt. Ze hebben ook een stuk op de website over het voorkomen van gehoorschade, wat ik erg goed vind. Een goed gehoor dat nog lang meegaat is belangrijk voor mij als muziek liefhebber en muziek professional. Dus Bax heeft voor mij nu een streepje voor :-)

Han 23-02-2023

Deze winkel geeft duidelijke info over het artikel en vragen na levering ook nog hoe je één en ander hebt ervaren. Ook de service is goed, 30 dagen geld-terug-garantie en 3 jaar algemene garantie, en dat voor een artikel wat zeer gunstig is geprijsd. Ook de verpakking en de verzending van het bestelde was zoals je het mag verwachten. Al met al een goede ervaring met deze winkel.

John 23-02-2023

Prima alleen de gitaar is voor aflevering niet gebruiksklaar genaakt maw ik moet de gitaar nog extra laten bijstellen. Dit brengt extra kosten met zich mee. Jammer verder liet de aflevering op zich wachten (DHL)

Stichting Jamesway 23-02-2023

2 belangrijke ergernissen :
- De wachttijd aan de telefoon van 30 min. is belachelijk lang.
- 1 dunne snaar verpakken in een veel te grote doos, die bezorgd moet worden omdat het niet door de brievenbus kan ?

Jesse burke 23-02-2023

Laatst een boss ds-1 en delay aangeschaft super tevreden mee duidelijke uitleg ook, veel kennis over de verschillende eigenschappen van de pedalen wat mij heeft helpen beslissen. En netjes een bak koffie aan geboden gekregen.

Fred 22-02-2023

Bax levert snel en correct de bestelde producten, alles is in top staat ontvangen.
Enig kritiekpunt vond ik de verpakking;
Bij een bestelling van een versterker + luidsprekerkabel werden de relatief kleine doos van de versterker, plus de kabel in een monsterlijk grote omdoos gestopt met heel veel plastic als vulmateriaal.
Dit kan mijns inziens anders , milieuvriendelijker en efficiënter.

Babek 22-02-2023

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Goede en betrouwbare service
Medewerkers komen de afspraken na

Henk Luth 22-02-2023

Altijd kundig en snel geholpen . Goede producten en goede ondersteuning als je een probleem hebt.

Wimmie 21-02-2023

BAX-music is een goede winkel met heel veel keus van muziek-elektronica. De leveringen zijn snel en goed.