Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Cp 23-03-2021

Kabel en verloopstukje besteld, geen bijzondere producten. Betaald via iDeal, na een week kreeg ik een factuur, voor deze 2 producten. Na een dag weer een factuur, met nog een keer de kabel, nu voor 5 ct goedkoper... maar eens gemaild en gevraagd wat dit in hield en of mijn bestelling als eens klaar was voor ophalen. Blijkbaar was er een kapotte kabel geleverd aan filiaal Apeldoorn en daarom opnieuw besteld. Onduidelijk waarom ik dan nogmaals een factuur krijg, waarop ook nog eens een goedkoper artikel staat, dus eigenlijk heb ik te veel betaald?
Na een mail met vage toelichting lagen uiteindelijk ALLE (2) producten klaar om op te halen. Afspraak gemaakt.
In de winkel, bestelling zoeken in het magazijn achter in de winkel, na vele minuten kwam verkoper terug naar voren. Pakket moedt eerst nog gescand worden, lukte niet op kassa1, dan maar naar kassa2, wachten, wachten, wachten, ja gescand. “Het pakket moet nog betaald” meldt verkoper. Dacht het niet, jawel, niet... Order bevestiging en bank app erbij gehaald als bewijs. Oké, maar dan staat het verkeerd in ons systeem, andere medewerker erbij. Kwam door kapotte geleverde kabel, die moest eerst gecrediteerd en na lang wachten mocht ik eindelijk mijn pakketje mee.
Eenmaal thuis gekomen, pakketje open gemaakt, enkel het verloopstukje er in, NOOOOOO.
Dus weer afspraak maken, naar de winkel, kabel ophalen, dame die me hielp wist niet of hij al betaald was, jawel mevro, wederom navragen bij collega... en toen kreeg ik ‘m toch mee, sjongejonge, wat een lijdensweg voor zo’n simpele bestelling. Volgende keer bestel ik elders.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-03-2021

Beste klant,

Zojuist hebben we op jouw review via Trustpilot gereageerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Tim 23-03-2021

Ze hebben een goede en duidelijke uitleg bij elk product. Ze helpen je aan een passend product zonder het duurste aan te smeren. De levering is zoals gewend altijd weer super snel en de producten zijn goed verpakt. Top Bax-Music

ICmusic 23-03-2021

Na meer dan een jaar geen producten bij BAX besteld te hebben (weinig muziek gemaakt). Heb ik onlangs (voor het eerst tijdens corona periode) weer een bestelling gedaan. De producten stonden al in huis voordat ik er erg in had. Onlangs de drukte bij koeriersbedrijven had ik dit niet sneller kunnen doen door zelf naar fysieke winkel te gaan. Ook nog eens een leuk setje kortingsbonnen erbij gekregen.

Sam Reichardt 23-03-2021

Ik was op zoek naar een mooi piano bankje, en die kwam ik tegen op Bax shop. Ik heb al wat vaker op deze website bestelt en dat beviel elke goed!
Maandag besteld en dinsdag in huis, top service!

Het piano bankje zit super, en het was makkelijk in elkaar te zetten.
Ik zou hem zeker aanraden!

Rafael A. 23-03-2021

de service in alle aspecten is geweldig; Het Strymon timiline-pedaal is het beste

Jamie 23-03-2021

Bax-shop is een fijne webshop waar ik veel kan vinden voor mijn hobby. Ernaast is de website top en kan ik redelijk alles vinden wat ik zoek. De levering was goed en volledig in orde en ook op tijd binnen. Qualiteit van de producten is ook goed. Ik kom snel terug.

Natural Source Retreat 22-03-2021

Fijn contact met telefonist(e) die vanwege drukte ervoor zorgde dat we via e-mail een antwoord kregen op onze vragen.
Snelle levering op een POST-NL locatie.
Zeer gebruiksvriendelijk apparaat

Bas 22-03-2021

Ik werd zeer goed geholpen duidelijke uitleg vriendelijk personeel. Hier zal ik beslist terug komen.

EPoll 22-03-2021

Zeer groot assortiment. Zeer snelle levering van wat op voorraad is. Klantenservice is top. Je wordt goed op de hoogte gehouden van levertijden en updates. Bij uitloop van levering worden vanzelf alternatieven aangeboden, maar annuleren en terugbetaling kan ook en wordt snel en goed afgehandeld door de klantenservice.

J de Jong 22-03-2021

Ook al doen webwinkels het redelijk goed, het leek mij verstandig om in Covid tijd een microfoon aan te schaffen bij een gouwe ouwe Nederlandse winkel als Bax Music. Alles verliep naar wens en de bestelling werd supersnel afgeleverd.

Suzanne 22-03-2021

Betrouwbaar, snelle levering, goed verpakt, snel antwoord op vragen per email.

Jan 22-03-2021

De website is duidelijk en je kunt gelijk zien of het product voorradig is of wanneer het weer beschikbaar is. Ook de voorwaarden zijn goed en duidelijk. En mocht het zo zijn dat je onverhoopt toch iets verkeerd besteld heb wordt dat perfect opgelost. De geleverde producten worden goed verpakt en verstuurd. De Behringer DX2000USB die ik heb aangeschaft zat een melding bij gesloten dat als ik het bij de producent registreer dat ik dan een extra jaar garantie krijg . Toch weer fijn.

Goede prijs-kwaliteitverhouding 22-03-2021

De plug werkt goed, hij kraakt niet en blijf goed vastzitten. Verder is de prijs-kwaliteitverhouding goed en was de levering snel. Kortom, een solide product.

Dennis 22-03-2021

Prima site , goede prijs/kwaliteit verhouding. Helaas werd de 'vandaag besteld morgen geleverd' kreet niet gehaald maar er zat ook geen haast bij in dit geval dus wat mij betreft geen probleem.

Erwin 22-03-2021

Top. Goeie service, snelle levering. Ruim assortiment. Ontzettend blij met deze winkel.

Jay Swiff 21-03-2021

Altijd prima levering en productkwaliteit. Nooit problemen of vervelende ervaringen.

Yorick 20-03-2021

Snelle en goede service. Groot aanbod en scherpe prijzen, ik shop er erg graag als ik nieuwe snaren voor mijn gitaren nodig heb.

LdV 20-03-2021

Zeker een mooie webshop en snelle levering zal ook vast. Heb je te maken met een schade dan wordt het een ander verhaal. Tot 2 keer slechte ervaring hiermee gehad. Na inlevering van een defecte hoofdtelefoon beide keren maanden moeten wachten op uitsluitsel en geen enkel contact van Bax over de voortgang, je moet zelf elke keer contact zoeken en krijgt dan een vaag nietzeggend berichtje dat ze een statusupdate uit hebben staan blablabla. Uiteindelijk was de hoofdtelefoon niet meer te repareren en viel niet meer onder de garantie van 3 jaar die BAX geeft. De redenen hadden we zelf niet geconstateerd maar ja je bent dan ook leek op dat gebied maar als we de hoofdtelefoon terug wilden hebben moesten we er zelfs voor betalen. En na 3 maanden wachttijd zou je verwachten dat er nog iets wordt aangeboden maar veel meer dan 10% korting op de volgende aankoop kon er niet vanaf. Die volgende aankoop gaat er natuurlijk nooit meer komen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 22-03-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te lezen hoe de afhandeling betreffende jouw hoofdtelefoon is verlopen. We beschikken niet over jouw klantgegevens, dus kunnen niet zeggen wat er vanuit onze kant precies is gebeurd. Neem gerust contact met ons op indien je hier meer duidelijkheid over wil ontvangen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

KTV 20-03-2021

Prima winkel. Duidelijke informatie over de producten op de website. Helderheid over de te verwachten levertermijn. Prijzen zijn in het algemeen scherp. Ook goede ervaring met 'B-keuze' producten die adequaat worden omschreven.

Juno 20-03-2021

Op de website van Baxshop een Roland speakerkabelset xlr male - jack aangeschaft. Deze bleek uiteindelijk net iets te kort te zijn. Nieuwe set besteld, deze laten bezorgen in de winkel in Amsterdam en de korte set werd zonder problemen retour genomen. Super!

John w 20-03-2021

bestel regelmatig bij Bax Music altijd naar zeer te vrede over de producten die ik van ze krijg
ook de service is perfect snelle levering
is er toch iets een telefoontje en het wordt opgelost
kan niet anders zeggen een wereld bedrijf

J.Rademaker 20-03-2021

Mijn ervaring met Bax Music is zeer goed snelle levering en bij problemen neemt men tijd om het op te lossen.
Ik beveel dit bedrijf aan.

TWM van Berkel 20-03-2021

Duidelijke productinformatie, zending conform afspraak en planning, deugdelijke verpakking

Elien de Vries 20-03-2021

Totaal geen op- of aanmerkingen. Snelle levering, handig werkende website en topproducten. Zeker een aanrader als het gaat om muziekinstrumenten!

Steven 19-03-2021

Zeer vriendelijk mensen. helpen graag als je iets niet snap..snelle levering en top kwaliteit...