Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

George 13-12-2023

Mooie winkel, veel keus. Uiteindelijk een bestelling geplaatst. Helaas werd de bestelling een dag later geleverd dan afgesproken. Toen de bestelling kwam was er een artikel gebroken omdat het slecht was verpakt. Een mail gestuurd en nu een week later nog steeds geen antwoord gehad. Ben dus niet tevreden met Bax.
marketing-28 19-12-2023

Beste George,

Excuus voor de verlate reactie en het ongemak. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp  +31610192964  . We doen ons best om je dan zsm te helpen

Met vriendelijke groeten,Bax Music

M. 12-12-2023

Bax is verschrikkelijk, het lukt me niet om contact te krijgen met de klantenservice. Alles gaat fout in mijn bestelling, en de standaard mails blijven maar binnenkomen of ik van mijn bestelling geniet... Als je ook maar iets van passie hebt voor muziek is dit niet je winkel.

J.B.Zippro 11-12-2023

de leveringen zijn altijd zeer snel en als altijd vriendelijk personeel die ook graag de tijd neemt om eventueel iets te demonstreren of werking van apparaten duidelijk uitleggen aan de hand van jou vragen!

Hans Schalk 11-12-2023

Bax Shop is een mooie winkel waar ik graag kom. Het enig minpunt is de onderbezetting van het personeel. Vaak is er maar 1 persoon in de winkel en 1 bij de magazijn-afhaalbalie, waardoor (lang) wachten bijna standaard is. Als je uitgebreid advies wilt dan is het niet onlogisch om op een deskundige medewerker te moeten wachten, maar kom je alleen bijv. een setje snaren kopen dan is dat wachten wel irritant.

Marianne 11-12-2023

Wat een geweldig stemapparaat. Compact en werkt fantastisch. Heb meerdere gitaren, gebruik m zeer regelmatig. De website heeft geweldige aanbiedingen. Verleidelijk om niet elke dag iets te kopen. Ben erg tevreden

Hans 10-12-2023

Was keurig verpakt, en zeer snel geleverd. vakkundig personeel bij Bax, staan je snel te woord.

Mark 10-12-2023

Voldoet volledig aan m’n verwachting… Netjes, eenvoudig en een prima prijs! Kortom, tevreden!

J.L. 08-12-2023

Uitgebreid aanbod. Goede service. De eerste bestelling was niet helemaal wat ik wilde, maar terugsturen en een ander apparaat kiezen was snel en goed geregeld. Ook qua betaling en terugstorting.

Igor Amsterdam 08-12-2023

Ik werd kundig geholpen en kon in de winkel naar de verschillen tussen de microfoons luisteren die ik wilde kopen.

Alexandre 08-12-2023

Voor het orgel dat ik bespeel had ik een koptelefoon nodig, dus ging ik natuurlijk naar de meest logische plaats voor muzikale benodigdheden, Bax! Goed gezocht en door hulp van bronnen op de webshop het perfecte product gevonden (Beyerdynamic pro). Gelijk besteld en na mijn blije verrassing was hij de volgende dag gelijk al op de deurmat. Volledig soepele bestelling zoals altijd, goed product en goede ervaring/kwaliteit!

Jordi Redelaar 06-12-2023

Makkelijk en snel te bestellen via een duidelijke en overzichtelijke website. Volgende dag gelijk in huis. Goed verpakt. Nog contact gehad met de klantenservice, ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Ronald poel 06-12-2023

Voor 23:00 besteld de volgende dag in huis. Is niet waar. Ik heb nu een paar keer bij Bax gekocht. Maar het is nog nooit gelukt. En ze verkopen niet exact wat ze in hun advertentie zetten. Je krijgt een oudere versie in de plaats wat er op de foto staat.

Annemarie 06-12-2023

Ik heb vaker iets besteld ze zijn een van de weinige waar het product de volgende dag al wordt bezorgd.
Dus hele snelle service mooie aanbiedingen
Zou je iets willen retourneren dan kan dat makkelijk zonder poespas . Een duidelijke overzichtelijke rekening .
Kortom fijne winkel ( website ) welke ik een ieder zou aanbevelen!

John 06-12-2023

Ik was daar tijdens Black Friday dus best wel druk,maar toch wel snel geholpen
Personeel is vriendelijk en behulpzaam en weet waar zij over praten
De levering van de Roland piano was goed en snel.

Lasse 06-12-2023

Erg fijne shop. duidelijk product omschrijving en goed advies in de winkels.

Maurice 06-12-2023

Snel geleverd, goede prijs, product zoals verwacht. Een punt van kritiek is de verpakking; het pedaal zat verpakt in een te grote doos zonder enkele opvulling. Er wordt behoorlijk mee gegooid door de postbedrijven dus wat meer aandacht voor het degelijk verpakken van dure artikelen is zeer wenselijk.

Bas 05-12-2023

De Adam TV 5 monitorspeakers voldoen prima aan de verwachting, een aangenaam niet teveel gekleurd geluid.
Een mooi product voor deze prijs.
Verder levert Bax zijn producten snel en goed verpakt af.

Robby Kings 05-12-2023

Zeer goede omschrijving producten, en ook kwaliteit. snel geleverd, service zeer goed

Eric Verwoerd 04-12-2023

Heb nog steeds mijn versterker niet ontvangen, wacht al 8 dagen en DHL is een ramp. Bax reageert niet op mijn mail en onderneemt telefonisch te weinig actie. Baal ontzettend.

Rinus Lodder 04-12-2023

Prettige website met duidelijke informatie ook over levertijden. Goed verpakt en prima service

Bram van der Graaf 04-12-2023

Goed en duidelijk advies over mijn aankoop. Ik vind Rotterdam ook een prima winkels om gewoon aanwezig te zijn.

C. van Dijk 04-12-2023

Ik ben een klant bij BAX, dus kom ik er meer om interessen te bekijken en wat aan te schaffen .
Maar onlangs heb ik het een en ander besteld en kreeg later een Track en Trace code, en toen begon er wat problemen onstaan.
De track en Trace code bleek bij DHL niet bekent te zijn ? Dus Helpdesk Bax geinformeerd overdit probleem, maar door een bijna een uur aan de telefoon in de wacht gezet te worden is niet bedrijfs vriendelijk, en uiteindelijk na een onderzoek van Bax bij DHL gdaan te hebben kwam er weer geen oplossing, sinterklaas maakt meer los, zo dat ik nogmaals het hele proces , moest doorlopen, en nu maar weer afwachten hoe het uitpakt ??, een slechte ervaring.

H. Andringa 04-12-2023

Ik kwam voor een moeilijke vraag naar Bax muziek. Ze hebben alle tijd genomen om me te helpen. Dat lukte niet hoewel ze echt det tijd namen. Daarna moeiteloos een paar andere zaken kunnen aanschaffen waaronder het Shadow inbouw element. De performance die ze voorspelden kwam helemaal uit. Al met al een goede service en prima aanbod zowel in de winkel als op voorraad in het magazijn.

rik 02-12-2023

Bax heeft een uitgebreid en kwalitatief goede gitaren assortiment, naast elektrische ook western en zelfs een groot aantal klassieke gitaren; van les gitaren tot topmodellen.
Echter verwacht geen advies (tenminste niet in het Rotterdamse filiaal). De verkopers hebben blijkbaar geen verstand van klassieke gitaren.

Eric 01-12-2023

Hoewel het product perfect is, is de manier van verzenden schandalig! Hoe halen jullie het in je hoofd om voor zo’n klein product zo ontzettend veel karton te gebruiken? Het had waarschijnlijk gewoon door de brievenbus gekund!
Niet meer doen Bax!
marketing-28 06-12-2023

Beste Eric,

We doen ons best om bestellingen zo efficiënt mogelijk in te pakken, niet fijn om te zien dat dit in jou geval niet is gelukt. Excuus voor het ongemak. We zullen dit intern noteren en doorzetten zodat hier naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music