Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 713 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

H.K. Krijger 19-03-2021

Niets te verbeteren

Rondgekeken in de enorme keus aan koptelefoons. Uiteindelijk advies gevraagd en deze gekregen.
Besteld en de volgende dag in huis. De prijs is heel netjes.
Wat valt hier te verbeteren? ik weet het niet.

Jan S. 19-03-2021

Bij Bax Shop de Fazley Buttercup FTL200BSB-M Butterscotch Blonde, een telecaster model aangekocht. Fantastische prijs-kwaliteit verhouding. Voor een uitgebreid review van deze gitaar verwijs ik naar mijn review bij deze gitaar op de internetsite van Bax.
Daarnaast snelle verzending in een stevige verpakking.

Rob 19-03-2021

Niks op aan te merken. Super webshop.
Of je nu super professioneel of beginner bent.
Ook een super levering

JJM Heetkamp 19-03-2021

Perfecte online winkel voor muziek accessoires. Genoeg keus in kwaliteitsartikelen. Ik heb er een microfoonstatief van Konig & Meyer besteld voort mijn tablethouder en twee dagen later in huis gekregen. Goed verpakt en onbeschadigd. Heb er intussen veel plezier van doordat mijn tablet nu 'vast' zit en niet meer kan vallen tijdens het aanraken.

Tom Lormans 19-03-2021

Bax is een overzichtelijke online winkel. De ukelele die ik besteld had, is erg naar mijn tevredenheid. Hij werd jammer genoeg later geleverd dan aangegeven. Hierover vond geen communicatie plaats.

WVerhoeff 19-03-2021

Snelle levering van een goed product voor een zachte prijs. Ik heb het artikel, een usb-microfoon, op aanraden van een kenner, aangeschaft en het bevalt uitstekend. Het geluid van de microfoon is voor online koorzang en is erg mooi.

Eric 19-03-2021

Echt super nette afhandeling door Bax. En een snellere levering dan ik zelf aankon dus gelukkig kon ik makkelijk aangeven dat ik mijn product een dag later wilde ontvangen .

Alfred de Ruiter 19-03-2021

Bij het verzenden van onze Pioneer draaitafel is zo goed en zorgvuldig ingepakt,en ook wat ze zeggen heel op tijd geleverd en precies alles werkt naar behoren.
Bax music bedankt voor de goede service.

Cara Coppers 19-03-2021

Online bij Bax een adapter besteld en binnen 24 uur klonk mijn dochter haar muziek van haar piano/synthesizer weer door het huis!

Kato R. 19-03-2021

De producten op de website werden duidelijk beschreven. Ook voor een niet-kenner was het zo duidelijk als mogelijk. Het bestelproces verliep vlot en de verzending was super snel. Ik bestelde omstreeks 14u en de volgende ochtend had ik mijn pakketje al. Heel tevreden!

Arjen 18-03-2021

Onlangs de Little Bird earbuds van Marley besteld bij Bax. Zeer tevreden over de levering en met name over het product. Goede kwaliteit voor een schappelijke prijs!

DJ Hans 18-03-2021

Bax is een prima webshop
Prima webshop. Ze leveren snel en volgens afspraak. Product is naar verwachting. Geen enkel klagen.

Peter E 18-03-2021

Of het door de "crisis" komt weet ik niet, maar altijd werden bestelde producten geleverd binnen paar dagen en was get vanzelfsprekend bij BAX te bestellen. . Ik wacht nu echter al weken op een Mic (niet op voorraad) en idem op een studiomonitor +statief (wel op voorraad). Dat is echt vervelend. Dus voor nu even voordeel van de twijfel
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-03-2021

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review. Als we het goed hebben gezien (we kwamen meerdere bestellingen tegen) dan zijn de producten inmiddels bij je geleverd. Onze excuses voor de vertraging.
Neem gerust contact op indien we je nog ergens mee kunnen helpen. Veel plezier met jouw aankoop en een fijne dag toegewenst.

max b 18-03-2021

Fijne overzichtelijke website, met fantastische service. Al jaren vaste klant en nog nooit een vervelende ervaring gehad.

Ruben 18-03-2021

Goed artikel en voldoet aan de verwachtingen! Daarnaast als er problemen zijn kun je ze altijd bereiken

Koen Gilles 18-03-2021

Erg tevreden met zowel de flightcase als de USB. Zo gaat me draaitafel wat langer mee en kan ik genoeg nummers op mijn USB opslaan op een hele avond vol te draaien. Ook avondbezorging gedaan zonder extra kosten! TOP!

corlegato 18-03-2021

prima levering. Goed verpakt.
beloofd wat je besteld!
aftersales ook prima. Betrouwbare muziekwinkel

Ruud Verhoeven 18-03-2021

Ik had iets online besteld en dat werd keurig en snel geleverd. Toen het product al onderweg was bemerkte ik dat ik mij bij mijn keuze vergist had. Ik wilde het product omruilen en stuurde daar een mail over. Het omruilen was geen probleem en de begeleiding door Bax om die omruiling te bereiken was bijzonder plezierig en zeer accuraat. Alles verliep aangenaam en liep als een trein. Uitstekend dus.

Bert 18-03-2021

Innox HNL-20-10M-BK zwart klittenband 20mm breed, 10m lengte besteld i.v.m. rommelige losse kabels. Perfecte manier om dit op te lossen.
Bax heeft o.a. hiervoor ruime keuze aan producten, voor een betaalbare prijs.
Snelle levering en alles netjes verpakt.

Henri 18-03-2021

Duidelijke website
Snel te bestellen
En snel geleverd
Doordat Bax music reclame maakt is het snel vindbaar.
De producten zijn goed, tegen een goede prijs.
De reviews bij het product zijn nuttig bij de keuze.

duidelijk en snel 17-03-2021

Was op zoek naar een adapter voor een yamaha keyboard
Via mijn broer kwam ik bij Bax Music terecht.
Hier vond ik al gauw de Devine AD 20 adapter 12V.
Levering binnen 2 dagen netjes verpakt.

peter 17-03-2021

Over mijn vorige bestelling was ik zeer tevreden , Het was mijn eerste online bestelling bij Bax Shop , en is keurig op tijd en compleet zonder mankementen geleverd , Vandaag weer een bestelling gedaan via de Web Shop van Bax die overigens erg prettig werkt en compleet en overzichtelijk is.
Qua prijs ben je bij Bax meestal aan het gunstigste adres , ik vergelijk de prijzen altijd altijd even bij de Duitse conculega's.

Jaap 17-03-2021

Groot assortiment voor een goede prijs. De winkel is een overweldigend muziekparadijs. Jammer genoeg nu niet goed te bezoeken door corona. De postorders komen vaak later binnen dan beloofd, vandaar het cijfer 9.

Christ van de Kar 17-03-2021

anderhalve week geleden een banjostrap besteld, 1-4 dagen levertijd stond er op de site vermeld.
Er kwam niets. terug naar de site , daar zag ik dat de levertijd was aangepast naaar 1-5 weken.
communicatie naar klanten is niet het sterkte punt van Bax shop.
Mail gestuurd om de order te annuleren en geld terug gevraagd, heb daar geen reactie meer op ontvangen.

Afgelopen zaterdag een muziekinstrument gekocht, was op voorraad en zou maandag geleverd worden, maar dat heb ik naar woensdag 17 mrt verzet, vrij genomen om te ontvangen.
je raad het zeker wel, niets gezien en weer geen communicatie van Bax shop uit.
Het lijkt mij dat er ruimte is voor verbetering van de communicatie naar de klanten toe.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 18-03-2021

Beste Christ,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te lezen over de levering van beide producten. Aan de hand van jouw naam komen we in ons systeem wel een klantaccount tegen, maar kunnen daar geen e-mails in vinden. Wellicht dat je hebt gemaild met een ander e-mailadres.
We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden betreft de levering. Natuurlijk mag je het ook altijd bij ons navragen hoe het ermee staat.
Neem gerust contact met ons op indien we je nog ergens mee kunnen helpen.

TwV 17-03-2021

Slechte klantenservice en informatie:

Ik heb met blackfriday een audio-interface besteld, de levertijd hiervan is zes keer verplaats, in plaats van de beloofde week 50 van 2020 (2 weken levertijd) zou het nu week 12 van 2021 worden. De helpdesk reageerde niet super spoedig, en nadat ik een andere audio interface wilde bestellen kreeg ik 2x (ik heb het 2x in 2 verschillende weken geprobeerd) een invoice voor een ander product, dat 4x zo duur was en in een andere valuta. Ook was er 0 vergoeding voor de bijna 4 maanden die ik heb moeten wachten,
Officiele reactie van Bax-shop.nl 18-03-2021

Beste klant,

Zojuist hebben we ook op jouw review via Tweakers gereageerd. Via Kieskeurig hebben we wel jouw klantgegevens erbij kunnen pakken en ook gelijk op jouw e-mail gereageerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.