Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Adriaan 17-11-2022

Goeie service, snelle levering en scherpe prijzen! Zou zeker aanraden om je muziek gerelateerde spullen hier te halen.

Johnny 17-11-2022

Met het grootste gemak bestel je een paar minuten voor 23:00 een product en het is gewoon de volgende dag in huis, blijf me er over verwonderen.

Rick 17-11-2022

Duidelijke productinformatie. Duidelijke verzendinformatie. Snelle verzending.

Ben van der Donk 17-11-2022

Na veel wikken en wegen toch overgegaan naar Audio Technica AT-VM95SH/H MM cartridge gemonteerd op headshell, Shibata naald. Een zeer goede keuze geweest ondanks het prijskaartje.
Nu ik mijn platen archief ben gaan digitaliseren geen minuut spijt gehad om deze te nemen zeer goede kanaalscheiding en mooi geluid. Overigens hij zit op mijn nieuwe Reloop RP7000MK2. Geld dubbel en dwars waard.

Roy 17-11-2022

Hele fijne winkel, goed geholpen door de professionele medewerker van vestiging Apeldoorn!

Muziek aanschaf 16-11-2022

Snelle en juiste levering tegen redelijke prijs. Fijne website, duidelijk en veel keuze.

Aar 16-11-2022

Top kwaliteit en producten! Ik ga vaak naar de zaak zelf omdat ik dat fijner vind, nu was ik week op vakantie en had ik besteld, klein probleempje levering kwam dag later, maar dat werd direct gecompenseerd! Alles kwam aan zoals het hoorde super netjes ingepakt helemaal niks maar dan ook niks om op aan te merken 10 reeten van mij zoals de dumperts het zeggen!

Armand 16-11-2022

Bij Bax Music komt de klant op de eerste plaats, met uitstekende service en ondersteuning bij aankopen, in de winkels of via internet besteld goederen worden volgens afspraak correct uitgeleverd, bedankt en ik kom zeker terug

Brian Smith 16-11-2022

Bax-shop, een Walhalla van Nederland!

Gekocht;
Fender FA-125 Dreadnought Black akoestische westerngitaar met gigbag.

Voor de prijs is het een zeer mooie gitaar, het geluid is mooi en het speelt lekker.
Bax-shop is altijd een favoriet betreft instrumenten en gear voor op festivals.

Ik raad altijd mensen aan om hier spullen te kopen. Goede service, mooie spullen en altijd optijd gelevert.

Finy 15-11-2022

Het bestellen gaat echt heel makkelijk, soms wel erg zoeken naar het juiste artikel want er is zoveel keus in alle prijzen en klassen.

Men van galen 15-11-2022

dit is een bedrijf die weten waar ze over praten geen vraag te moeilijk zo wel zoeken ze een oplossing er voor.

Isabeau 15-11-2022

Ik heb vorige week de elektrisch akoestische flight gemstone ukelele bij Bax music besteld en ik ben heel blij met mijn aankoop. Het is een super goede kwaliteit voor een wat goedkopere prijs, er zit zelfs een stem apparaat ingebouwd. Ook als ik de ukelele aansluit klinkt die erg mooi, door bepaalde standen op de versterker kon ik de ukelele zelfs als een elektrische gitaar laten klinken en dat klonk heel cool.
De service van Bax music daar ben ik ook erg tevreden over, ik had mijn product op dinsdag besteld en het kwam de volgende dag al binnen.

Annemarie Hoekman 15-11-2022

Prima producten, ruime keus.
Telefonisch is de bereikbaarheid wisselend maar absoluut tevreden over de bestelling, snel en correct geleverd en grondig verpakt.

Michel Vorsteveld 15-11-2022

Mooie uitgebreide site waar je heel veel wijzer van wordt, uiteindelijk mooie gitaar besteld en super snel geleverd. Ik ben er erg blij mee.

John de Vaal 14-11-2022

Perfect passende gitaartas voor mijn parlor- gitaar. 100% inzet van Bax. Super

Carlo 14-11-2022

Prima shop, voldeed aan mijn verwachtingen en korte levering, zal zeker nog wel een bezoek brengen aan de shop.

Soma Gibarti 14-11-2022

Schandalig slecht. Ik heb een week geleden snaren besteld en het is niet eens bezorgd voor de zoveelste keer. Als ik er iets bestel wordt nooit bij ons adres bezorgd vanwege de dhl. Op de website staat voor 23:00 bestellen is morgen thuis maar nu is er een week voorbij en niks...(Ik had ze echt nodig trouwens) Ik heb geen idee of ik ze nog uberhaupt krijg....

JosH 13-11-2022

Goede ervaring. Website is duidelijk. Product komt overeen met omschrijving. Tip ter verbetering de technische omschrijving kan wel iets uitgebreider. Mist soms in zijn geheel.

Patje 13-11-2022

Een winkel zoals ee wi kel hoort te zijn...
Kwaliteit materiaal
Duidelijke site
Personeel met goede kennis

Rik 12-11-2022

Super leuke JB systems LED UV-BAR 9 blacklight gekocht voor het feestje van mij nichtje die een disco avond gaf. Als kinderfeestje.

Voor de ruimte was deze lamp genoeg denk er over na om er nog 1 bij te kopen van 18leds.

Christian C 12-11-2022

Deze Gibson getest op een versterker naar keuze, geen druk. Bangelijk goede gitaar! Hij staat nu thuis in de woonkamer, klaar om bespeeld te worden.

Stefan 12-11-2022

Verkopers geven een eerlijk goed advies. Zijn niet opdringerig. Grote showroom en voorraad. Kan zelf de instrumenten proberen. Kortom een paradijs voor muziek makend Nederland

Sidney Statie 12-11-2022

Goede service...snelle levering en goede kwaliteit.
De verpakking was ook zeer professioneel.

Dimitri 11-11-2022

Goede service qua retourneren, eenvoudig en geen moeilijke toestanden. De beschikbaarheid van personeel in de winkel en aan de balie is erg mager. Personeel is erg druk bezig en weinig focus op de klant.

Ook bij afhaal en retour balie met regelmaat niemand aanwezig en moet je zelf zoeken. Een belletje op de balie zou al helpend zijn.

Hele mooie winkel in Goes.

Steven z 11-11-2022

I ben over de web-shop van bax altijd te spreken. Deze is overzichtelijk en de prijzen behoren bijna altijd tot de laagste. De Winkel in Rotterdam is wel vaak erg druk dus bestellen heeft mijn voorkeur. Ze verzenden altijd heel snel en correct verpakt.