Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Dirk 15-05-2023

Snelle levering. Goede aanbiedingen. Volledig assortiment. Ik kocht een Korg GA-50 stemapparaat. Werkt prima en zeker handig voor bassisten met een lage B snaar. Goed afleesbaar.

Bcjbras 15-05-2023

Prima en snelle levering, de volgende werkdag al. De gitaar is mooi en de beschrijving op de site volstaat bij mijn bevindingen. En wat speelt hij fijn!

Michel 15-05-2023

Top winkel voor al je muziek spullen, en ook nogsnel geleverd volgens afspraak! Topper!!

J 14-05-2023

De kabel is soepel, fijne connectors en klinkt prima

De winkel bezorgd snel en prijzen zijn OK

Piet 13-05-2023

een prima winkel, ze leveren snel en ook hun klantenservice is helemaal op orde!

mengpaneel 13-05-2023

prima webshop snelle levering en communicatie had er al eerder bestelling gedaan. Top!

Cris 12-05-2023

Ordered a Duesenberg Paloma from Bax. When I got the notification, I visited the place and it was a relaxing environment to try any guitar that you're interested. Tried a Gibson LP and Paloma. I decided to still get the Paloma because it's just better overall IMO.

What I suggest maybe is to have more available guitar in the shop to try, so that people don't need to order for the purpose of trying.

Overall a pleasant experience from Bax Music.

Peter Janssen 12-05-2023

Kocht al vaker bij ze. Altijd tot volle tevredenheid. Een zeer betrouwbare winkel met ook nog eens snelle bezorging.

Ed 12-05-2023

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding! Zou zo weer een bestelling plaatsen.

Marco K 11-05-2023

Vele producten besteld, 100 % correct is alles geleverd. Voor mij het meest betrouwbare onlinebedrijf waar ik mee te maken heb gehad. Ook zeer gebruiksvriendelijk website.

Afrikaner Boerseun 11-05-2023

Ik heb Bax gekozen omdat ik een lokaal bedrijf wilde steunen, uit een ruime assortiment die ook snel uit voorraad leveren. Mijn bestelling was dan ook de volgende middag al binnen en kon ik gelijk genieten van mijn PositiveGrid Spark MINI versterker.

Kevin de Pagter 11-05-2023

Hulp ik de winkel prima, maar veel te lange wachttijd om spullen op te halen na aankoop in de winkel

Andraghon 10-05-2023

Het koste mij wat tijd om de juiste componenten te zoeken, na veel telefoontjes (aan mijn kant) en nog meer web werk kwam ik bij Bax music terecht, ook hier weer een aantal telefoontjes verder om de juiste expert te pakken te krijgen kreeg ik advies die verder ging als wat ik eigenlijk zocht (top mensen). Wat misschien een klein min puntje kan wezen (zelf helemaal geen moeite mee) is het te pakken krijgen van de juiste expert dat kan oplopen tot max 2 dagen (uit eigen ervaring). Eenmaal de juiste expert gekregen, kan een gesprek zomaar uitlopen om het advies te krijgen waar je naar op zoek bent.

Bijlman 09-05-2023

Ik heb de gitaar koffer ontvangen. Wel jammer dat hij al direct na het uitpakken een paar beschadigingen vertoont. Natuurlijk zullen er in loop van tijd heus wel wat bijkomen, maar het is wel jammer dat er gelijk bij aanschaf al wat op zitten. De doos was geheel intact, dus de beschadigen moeten tijdens het inpakken al aanwezig zijn geweest. Heb ze gemaild, maar helaas geen reactie, wel de vraag om een beoordeling te schrijven, dus bij dezen.

Lou 09-05-2023

Helaas voor mij niet zo een goede ervaring. De bestelling zou de volgende dag worden geleverd maar na een week heb ik nog niets ontvangen. Geen reactie ontvangen op mijn email en telefonisch zijn ze nagenoeg onbereikbaar.

Jorge Yanez 09-05-2023

Leuke winkel (Antwerpen), toffe sfeer, men kan instrumenten testen uit een ruime keuze, prijzen voor alle budgetten aanwezig. Vriendelijk personeel.

Dirk 08-05-2023

Perfecte en snelle levering van alle bestelde gear in zeer goede staat ontvangen! Top service en ook begeleiding achteraf bij vragen, zeer behulpzaam! Aanrader!

Hans 08-05-2023

Ik kon een scherpe deal maken. Omdat leveren en retour altijd vlekkeloos gaat, is er geen risico of discussie. Mijn ervaringen zijn altijd positief 👍🏻

Frank 06-05-2023

Goede zoekfuncties. Prima specificaties van de producten en die kloppen dan ook. Snelle en keurige levering.

Bart 06-05-2023

Bax shop houdt zich keer op keer niet aan de op hun website beloofde levertijden. Met hun prijsbeleid maken ze andere gespecialiseerde winkels kapot. Ik zal hier niks meer bestellen tenzij ik een benodigd artikel echt nergens anders kan vinden

JPL 05-05-2023

Voor 23uur besteld volgende dag in huis, en ja wel hij was keurig en compleet.

Ron 05-05-2023

Ik heb bij Bax shop meerdere keren iets besteld. Snelle levering en goed/stevig verpakt.
Heb nog geen gebruik hoeven te maken van retour, omdat het produkt ook vaak op Youtube gepresenteerd word.
Keuze wordt dan makkelijker.

Theo 05-05-2023

Alles goed , Verzending is snel . Verpakking is geweldig .. Nog nooit iets thuis gekregen dat zo goed was verpakt .. En ik had meerdere dingen besteld , maar allemaal héél goed verpakt ..

Best 04-05-2023

Persoonlijke service is ongekend. Had zelf fout in adres veroorzaakt en alles is prima opgelost.

Ad van Bavel 04-05-2023

fijne lessenaar lamp voldoet aan de manier waar ik hem voor gebruik ook fijn om een schilderij mee te verlichten