Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Lisette 11-03-2021

Ik heb een ukelele gekocht bij Bax-shop. Veel keuze, snelle levering en een goede kwaliteit producten! Erg aan te raden dus.

Rik Kapoen 11-03-2021

Een goede prijs/produktverhouding en snelle levering. De website geeft adequate informatie.

Raymond 11-03-2021

Erg prettige site, helder en duidelijk. Snelle levering en onderhoudt goed contact met je als klant. Prima (web)winkel

Sanne 11-03-2021

De website is zeer overzichtelijk en intuïtief ingericht. BAX Music motiveert je dan ook om muziek te (gaan) maken en plezier te hebben. De levering was zeker in orde, alles zag er netjes uit en zoals verwacht van goede kwaliteit!

Noah van hoorn 11-03-2021

Snelle levering, geen schade, fijne klantenservice voor ondersteuning bij product gebruik, en ik kreeg nog wat extra coupons bij de verzending. Overal laat Bax andere muziek winkels ver achter zich liggen in kwaliteit.

Jan Henk 11-03-2021

Nette en snelle levering. Goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. Goed product, werkt prima.

Camiel 11-03-2021

Mijn absolute go-to webshop op het gebied van muzikale gear. Top producten, goede service en snelle levering.

Benn 11-03-2021

Fijne webshop, prima service en heel snel: product besteld en de volgende dag al in huis. Product was mooi stevig ingepakt.

Dirk 11-03-2021

De site gaf vele antwoorden op mijn zoekfunctie. Dit maakte het wat onoverzichtelijk. Na het intypen van het merk en en het item krijg je alles van dat merk en ook alle items die hier maar enigszins op lijken. Ik ben er gekomen dus het werkt maar dat gebeurde omdat ik via Google de mogelijkheid om door gelinkt te worden naar de juiste pagina.

Bax Muziek 11-03-2021

Twee gitaren, linkse plectrum, stemapparaat en gitaarhoes gekocht bij Bax Music.
Alles zeer snel geleverd en keurig verpakt i.v.m beschadigen.
Zal zeker hier weer spullen gaan bestellen in de toekomst.
Grote sortering muziekinstrumenten en toebehoren.
Prima internet site.

Bart 11-03-2021

Het assortiment is enorm, de service is uitstekend en zoals altijd snel geleverd.

Jan 11-03-2021

bax music had de Bluesharp die ik zocht en dus deze besteld. Hij is snel geleverd en geeft een mooi geluid. Erg tevreden.

gitaarhakker 11-03-2021

Er zitmuziek bij Bax!
Snelle levering van goede producten.
Goede informatie d.m.v. reviews en video's
Productvergelijking is gemakkelijk te volgen
Bax maakt belofte waar!

Roland 11-03-2021

Zeer goede kabel voor deze prijs heel soepel ,en geeft het geluid goed door.snelle verzending .

Samuel Klimentov 11-03-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat alle muzikanten die ik ken altijd alles bij Bax-Shop bestellen.
Ik kreeg een ingeving dat ik een DJ wil worden en kon de volgende dag al aan mijn reis beginnen door de snelle service. Top service!

Rinske 11-03-2021

Hele leuke shage eggs besteld van verschillende sterktes, heel snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.

Erik Willems 11-03-2021

Bax levert altijd op tijd en keurig verpakt. Ik heb nog geen miskoop gedaan hier. 4 keyboards met 1 standaard, 1 basgitaar met versterker, pedalen en standaard. Meestal de volgende dag (of een dag later als ik wat later had besteld) komt het al aan.

Dick Kwakman 11-03-2021

Van de week een Michael Kelly Patriot Instinct LH gekocht bij de Bax Shop, in combinatie met een Ernie Ball 4163 Black and Gold gitaarband, deze 2 producten zijn voor elkaar gemaakt! Wat een schitterende gitaar, de kleuren zijn mooi en het model is helemaal finish poly, de gitaarhals is verlijmd met het lijf waardoor het geluid veel sustain heeft. De snaren zijn dun (0,9) dus ik zit er lekker mee te benden. Het is veel gitaar voor deze prijs. Dit model doet niet onder voor mijn LP (Gibson).

Sofiane Bons 10-03-2021

Fantastisch! Mooie kortingen op dit moment ! Goeie apparatuur. Heb niks te zeggen

Hans 10-03-2021

Snelle levering, top product! Weinig reviews teruggevonden maar toch overwogen te bestelling, zonder spijt!

Lyke 10-03-2021

Pakket kwam mooi op tijd aan en goed verpakt. De enige tip die ik heb: Ze zouden alleen nog ervoor kunnen kiezen geen plastic verpakkingsmateriaal te gebruiken.

Willy 10-03-2021

Ik zal altijd blijven bestellen bij baxmusic.
Al mocht het misschien goedkoper zijn bij de concurrentie, goed en eerlijk advies is mij veel meer waard. En de levering is altijd netjes op tijd. En altijd keurig verpakt.

Jan Kovacs 10-03-2021

Ze hebben een heel groot aanbod, een makkelijke website en de levering is supersnel.

Velt 10-03-2021

Goeie levering goed verpakt snel ontvangen.
Goede prijzen zeker een aanrader

Musemies 10-03-2021

Snelle levering, items worden netjes verpakt zodat je product goed en schadevrij aankomt.

Kwaliteit van de producten is goed.

Hebben eerder al een geluiddempende koptelefoon voor onze dochter besteld en die gebruikt ze in haar klas.
En onlangs een gitaar voor kinderen. Super leuk.