Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

André 14-07-2023

Het geleverde klopt exact met het aangebodene en werd zorgvuldig verpakt aangeboden. De Pioneer DJ PLX-500 werkt uitstekend en is een aanwinst

Frans Verstraaten 14-07-2023

Bax is voor mij een van de muziekwinkels waar ik geregeld wat bestel. Dus voor mij een dikke 9.

Piet 13-07-2023

Ik ondek vandaag dat er per 1 januari 4711 baxcoins zijn verlopen. En dat doet Bax zonder mij ergens in te kennen.

Rob 13-07-2023

Iedere keer gaat het tot en met de bestelling goed. Maar als er dan iets kapot is, dan wordt het akelig stil.
We zitten nu al weer maanden te wachten op een reparatie.
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Jaren niets meer besteld, paar maanden geleden weer een kans gegeven. Heel veel spijt van.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 21-07-2023

Beste Rob,

Excuus voor de verlate reactie en het ongemak. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964. We doen ons best om je dan zsm te helpen

Bart 13-07-2023

Mooie k&m standaard online besteld voor m’n microfoon, mooie scherpe aanbieding en netjes thuis bezorgd in een goed beschermde verpakking!

Natalja nijenhuis 13-07-2023

Prettige overzichtelijke site. Goede communicatie en product is erg mooi.

Vinylhouder Smary gekocht. Plezier voor het oog en straks ook voor onze oortjes

Marco 13-07-2023

Pioneer DJ-Koptelefoon en een beschermbox besteld. Snelle duidelijke en goed werkende bestelsite. Gewoon keurig, snel en correct geleverd. Is dat een 10 waard, nee want het is gewoon wat ze moeten doen, maar ze doen het wel en snel en correct vandaar een 9 ;-)

Wijnand Buur 11-07-2023

De winkel Amsterdam: lange wachttijden voor je kunt kopen 40 minuten , meer dan 4 x meegemaakt
De webshop : Vermelding "op voorraad" klopt vaak( 3 x) niet, dus je wat je bestelt komt dan vaak veel later of niet
Ik wacht nu al sinds 1 juni op teruggave van € 217,00 voor een besteld en betaald mengpaneel, wat zij nooit meer
kunnen leveren, want de producent levert die niet meer.
Reactie van Bax op helpdesk mails duren minimaal 1o dagen
Bax schept een verwachting die ze niet waar kunnen maken.
Ik ervaar Bax nu als onbetrouwbaar en zet ze op mijn zwarte lijst.
Ik bestel niets meer bij Bax webshop. Er zijn gelukkig nog enkele goede alternatieve webshops die veel beter werken

Beste Wijnand,

Philippe 11-07-2023

Wij kwamen speciaal van Brussel naar de Bax-shop in Goes omwille van de beschikbaarheid van wat we zochten. Op zoek naar een platenspeler met 4 ingebouwde luidsprekers kozen wij voor een Lenco LS440 na een eerdere mislukte aankoop van een Crosley (slechte klank, de naald bleef niet in de groef) in een andere winkel. ter plaatse werden wij op een perfecte manier geholpen door de verantwoordelijke van de drumtoestellen (!) die begreep waarom we de platenspeler eerst wilden testen voor aankoop. Hij haalde de platenspeler uit de doos en hielp bij het startklaar maken van de platenspeler. Die deed het perfect en de klank was verbluffend goed. Wij zeer tevreden zowel over de aankoop als over de manier waarop wij in de Bax-winkel geholpen werden. Bedankt, het was de moeite van de verplaatsing waard!

Datum van ervaring: 04 juli 2023

Jan van Dongen 10-07-2023

Bax Music heeft de shop goed op orde. Zeer gebruiksvriendelijk met veel nuttige informatie voor gebruikers van instrumenten.

Ivo 10-07-2023

Goede service ervaren.
Alle informatie is duidelijk en de producten zoals je verwacht.
Retourneren is ook nooit een probleem.

lars k 08-07-2023

Kwamen verschillende afspraken niet na. Overal adverteren ze groot: voor 19.00 besteld morgen in huis.
Vervolgens de klantenservice gebeld omdat ik geen verzendmail had ontvangen. (30 minuten in de wacht gestaan voordat ik pas iemand aan de lijn had) vervolgens verteld diegene mij dat ze het product op dit moment pas aan het inpakken zijn. Omdat ik het die zelfde dag nodig had bood hij het aan om het product op te komen halen. (4 uur retour op en neer rijden). Op een punt kwam de klantservice medewerker met een coulance. (die nog goedgekeurd zou moeten worden).Uiteindelijk telefonisch+via de mail een nieuwe afspraak gemaakt met een nieuw afleveradres voor de volgende dag waar die dan geleverd zou worden. Maar je raad het al. De volgende dag werd hij nog niet geleverd. 2 dagen later (4 dagen later dan beloofd) werd het pakket bezorgd bij het eerst opgegeven afleveradres.
Tot heden ook nog niets gehoord over de coulance dus weer een afspraak die Bax niet nakomt!!!

Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf aangezien ik juist dacht dat Bax zoon prachtig bedrijf was.

Beste Lars,

Ed Bo 06-07-2023

Alles wat ik in het verleden of nu besteld heb bij Bax Music komt goed binnen. Het zijn betaalbare en mooie producten en of ik nu via de site bestel of in de winkel, het ziet er goed en degelijk uit. Leveringen zijn snel en producten zijn goed verpakt. Ik ben zeer te vrede met Bax Music.

Marcurios 06-07-2023

Dit is de laatste keer dat ik iets bij Bax besteld heb, eerder is het al gebeurt dat ik niet helemaal tevreden was, maar dit keer is het tegen het absurde aan.

DHL heeft het pakket compleet kapot aangeleverd en er miste een ding uit de bestelling (was uit de totaal kapotte doos gevallen) en de snaren waren uit het papieren zakje gevallen en alle dingen in de doos waren nat geworden, dus blijkbaar is de doos kapot gegaan en is alles in een plas gevallen en zo terug in de doos gefrommeld en een klein beetje tape eromheen gedaan, maar er zat nog steeds een grote opening in waardoor er wat uitgevallen is, dus ze hebben de doos niet eens netjes dicht getaped.

En ik heb Bax verleden week al een mail gestuurd en ook direct een klacht aangemaakt en ze reageren er gewoon niet op, het blijft doodstil van Bax, ik heb foto's van het hele spul gemaakt en erbij opgestuurd, en ze negeren je gewoon.
Bax pakt ook niets goed in, een veel te grote slappe doos zonder bescherming van de gekochte spullen, dus het ligt allemaal gewoon heen en weer te rammelen.

Dit is al eens eerder gebeurt, en de maat is nu vol, ik koop daar niets meer, ik koop voortaan mijn spullen.

R van Rosmalen 06-07-2023

Super snelle hulp via de klanten service. Dat niet alleen. Zeer behulpzaam en persoonlijk. Werd zeer op prijs gesteld!
Snelle levering.
Product in perfecte staat afgeleverd.
Veel informatie op de site over al hun producten. En extra info over instrumenten,apparatuur etc.
Een goede FAQ. Waarin je veel antwoorden kunt vinden.
Ook chat contact binnen 10 minuten waarbij ze ook weer net zo behulpzaam en professioneel zijn.
Super goede retour policy. Zeer duidelijk aangegeven.
Alle werknemers van Bax zijn mensen die verstand hebben van hun vak en dat op een prettige manier kunnen overbrengen.
Ik vind het de beste site om mijn bestellingen te plaatsen. Sowieso voor muziek. Maar ook over het algemeen qua hun werking,communicatie, en professionaliteit. En als je ooit de kans hebt om een van hun vestigingen te bezoeken. Je kijkt je ogen uit! Team Bax, Ga zo door!

Sandra 05-07-2023

k had vrij last minute toch een microfoonstandaard nodig alleen liep bezorging wat vertraging op waardoor het niet op tijd zou komen. Danny van de klantenservice heeft voor mij naar Amsterdam gebeld het apart laten leggen zodat ik het daar kon gaan halen. Daar aangekomen ging dat niet helemaal zoals de bedoeling, maar uiteindelijk gelukt plus een bladmuziek standaard erbij was ik compleet. Eenmaal thuis had ik een mail met de vraag om feedback die ik antwoordde wat er in de winkel ook nog misging. Binnen 30 min werd ik gebeld weer door Danny die vervolgens tegemoet kwam door mij kosteloos iets op te sturen wat ze niet hadden kunnen vinden in de winkel. Meer dan goede service!

Dodo 05-07-2023

Bestelde "vroeger" alles in Duitsland maar nu ik BAX Apeldoorn heb ontdekt ben ik om. Vriendelijk, deskundig personeel wat echt de tijd voor je neemt en je niks opdringt. Meedenkers.....

Poko 04-07-2023

Deze shop is gebruiksvriendelijk en heeft veel keuze. De bestelling was zo geregeld en binnen enkele minuten had ik al een bevestiging op de mail staan. Enkele dagen later stond de bezorger precies op het afgesproken tijdstip voor de deur.
Chapeau.

Berry van Engelen 04-07-2023

Trage levering. En bij telefonisch contact krijg ik te horen dat ik maar geduldig moet wachten en dat ze mij niet verder kunnen helpen.
Voorheen prima zaak maar ze zijn zichzelf voorbijgegroeid. Wij gaan lekker naar een ander.

Beste Berry,

Marijn 04-07-2023

Goede winkel met een groot assortiment. Ik heb hier meerdere producten online besteld en de levertijd was altijd zoals aangegeven. Ook zijn alle bestelde producten naar wens. Ik ben ook een keer in de winkel in Amsterdam geweest en dat is ook een hele gave winkel met goede medewerkers.

Jochem 03-07-2023

Waardeloos bedrijf. Alles komt bij mij te laat binnen. Dit is het geval bij elk order dat ik sinds begin 2022 heb geplaatst. Om me heen zijn deze ondervindingen ook aan de orde.

Back 2 yesterday 03-07-2023

al jaren mijn vaste muziek store! producten zijn altijd netjes verpakt als je online hebt besteld

Bruno Cloots 03-07-2023

Na even zoeken het probleem vlot opgelost. Bij de aankoop van een micro was niet bijverteld dat er ook een koppelblok moest aangeschaft worden.

Andrew 01-07-2023

Pakketje laten versturen via postnl. Pakket was zogenaamd bezorgd bij postpunt, uiteraard daar weten ze van niets. Bericht naar winkelier wordt ook niet op gereageerd. Laatste keer dat ik daar spul koop.

Abraham Harry Versluijs 01-07-2023

Voor mij een tien omdat de service van Bax uitstekend is, klantvriendelijk en deskundig. Het zijn gewoonlijk kleine artikelen die ik bestel, snaren, kabels, mijn favoriete AKG headphone, kortom dingen die te maken hebben met onderhoud van mijn "muziekfabriekje". Dank jullie wel voor de prima dienstverlening door de jaren heen.