Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Naomi 23-08-2022

CameraNu heeft een uitgebreid assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb er tot nu toe altijd gevonden wat ik zocht. Helaas zijn niet alle producten op de website (meteen) leverbaar, maar er zijn genoeg alternatieven voor een soortgelijke prijs. Daarnaast kun je op de website in het filtermenu selecteren of een product op voorraad is of niet.

Ik vind de website persoonlijk erg overzichtelijk. En naast dat er producten te koop zijn, staat er ook erg veel informatie op de website. Dat maakt het voor mij makkelijker om een weloverwogen keuze te maken wanneer ik een product wil aanschaffen. Ook in wat ik überhaupt nodig heb aan producten in verschillende situaties.

Hester Marra 22-08-2022

Via mijn vader gewezen op CameraNU.nl. Hij had al vaak goede ervaringen gehad. Ik was zelf op zoek naar goede maar niet te dure spiegelreflex camera. Ben eerst aan de telefoon en later in de winkel goed geholpen. Goede uitleg gekregen over de camera.

Frans schaap 22-08-2022

Begin juni besloten een canon R7 te bestellen en mijn canon 800d in te ruilen. Inde winkel was alles snel geregeld. Met de gedachten dat de camera eind juni geleverd zou worden. Helaas eind juni bericht dat canon niet genoeg had geleverd. Zou nu eind juli worden ook nu helaas niet genoeg geleverd. Nu begon het toch wel te kriebelen dik ander halve maand geen camera en enige tripjes in het voor uitzicht. Contact opgenomen met Cameranu en deze hadden een zeer mooie oplossing. Toch nog lekker op pad geweest met een camera. Met de gedachte dat het wel eind Augustes zou worden eer ik weer wat zou horen. Maar afgelopen maandag kreeg ik bericht dat de camera was gearriveerd en dat deze opgehaald kon worden.

Ik ben zeer tevreden over het contact en de geboden oplossing.

bj 22-08-2022

ik heb laatst de AF functie van een Tamron G2 lens laten repareren en deze bleek nog binnen de garantie te vallen. Deze is vakkundig gerepareerd en retour gezonden. Over alle stappen is goed en duidelijk gecommuniceerd. Waarvoor dank.

Kim van Eck 22-08-2022

Het bestelproces is heel duidelijk, de levering goed en snel en de medewerkers heel behulpzaam en vriendelijk. Ik ben heel tevreden!

Christian van de Wetering 22-08-2022

Snelle levering. Item wat ik besteld had was pas later te leveren, wed ik keurig over gebeld om in overleg tot een passende oplossing te komen. Welke ook nog eens voordeliger bleek voor mij, het teveel betaalde werd bijzonder snel terug gestort

Hans vK 22-08-2022

CameraNu heeft een prettige, ruime winkel waar ik tot nu toe zonder afspraak binnen enkele minuten aan de beurt ben. En deskundig wordt geïnformeerd. Een plek waar de tijd wordt genomen al je vragen te beantwoorden, daar rijd ik 90 km voor heen en weer. Veel keuze en goede prijs kwaliteit verhouding.

Bart 21-08-2022

Eerste aankoop in Cameranu.nl was een oplader en accu voor mijn camera. De accu was nergens anders meer verkrijgbaar, alleen hier nog. Netjes 2 dagen later thuis ontvangen. De volgende aankoop is ook al gedaan! Camernu.nl is een goede online webshop met een ruim assortiment en bij de producten zie je vaak tips (bijvoorbeeld welke lenzen er op de camer passen) of extra informatie o er het product.

Peter Almere 21-08-2022

Cameranu heeft mij op tijd laten weten dat mijn favoriete camera weer beschikbaar was. Op naar Urk om deze te kopen. Ik werd goed geholpen en ben erg blij met mijn Sony RX10M4. Een uitstekende camera, zeer geschikt op reis en bij wandelingen.

Hans 21-08-2022

Een canon occasion flitser aangeschaft. Beschrijving "minimale gebruikers sporen" was echt van toepassing. Zo goed al nieuw. gewoon TOP. Snelle levering

Petra 21-08-2022

Onze zoon wilde een verrekijker voor zijn verjaardag. Hij heeft zelf uitgezocht welke. Deze besteld, de volgende dag ontvangen.
Een dag er na was 10 euro op onze rekening gestort. Door navraag te doen bleek dat de verrekijker in de aanbieding gekomen was (nadat ik de verrekijker besteld had) . En vond cameraman.nl dat ik daar ook techt op had. Erg attent

Peter 20-08-2022

Keurig gebeld dat mijn zending te laat wss en hoe dat kwam, dat mijn artikelen weer beschikbaar waren keurig met een koerier bezorgd Top service

Muammer 19-08-2022

ik vind het een leuk shop, kon makkelijk vinden wat ik zocht en me levering was snel en in orde bezorgd

Hans (Gouda) 18-08-2022

Ik was op zoek naar een bepaalde camera: compact, middenklasse kwaliteit met sterke zoom eigenschappen. De gewenste camera was echter niet beschikbaar maar ik kon een alert instellen hiervoor. 2 dagen voor vertrek op vakantie kreeg ik bericht, en een dag later de camera. Heel soepel met prima service.

Theo Heijmans 18-08-2022

Ik heb jullie gekozen vanwege de reviews en de garantie stelling. Dit maakt jullie heel betrouwbaar en dat is gebleken ook.
Ik ben heel tevreden en jullie zijn zeker een aanrader.

Martin 18-08-2022

Prima website met grote collectie. Men heeft gewoon heel erg veel. Cameratoebehoren besteld en zeer vlot en netjes geleverd. Ook de informstie hierover laat niets te wensen over. Het was niet de eerste keer dat ik bij Camera Nu bestelde. Volgende keer weer bij hun. Zeer tevreden.

Bert 18-08-2022

Mijn vrouw fotografeert objecten in een museum t.b.v. registratie in de computer. Ze gebruikte daarvoor mijn oude statief. Was toch niet zo stevig. Gezocht op internet. Advies aldaar: neem een statief voor video's maken. Één uitgezocht. En bij cameranu.nl was de mooiste prijs. Via de website besteld en met een paar dagen al binnen. Zij zeer tevreden en ik dus ook😉

I. Hazelaar 18-08-2022

Wij zijn bij CameraNu.nl heel fijn en vakkundig geholpen. Na een negatieve ervaring bij een andere vakhandel, hebben wij ervoor gekozen iets verder te rijden. Hier een hele goede camera , lens en toebehoren gekocht en prima advies hierin gehad!!

Kortom een heel tevreden klant! Van ons dan ook een 10!

Cat 18-08-2022

De zending was snel en correct geleverd.
Als klant kan je moeilijk meer eisen

Gert 18-08-2022

Correcte prijs, zeer vriendelijk aan telefoon, snelle levering
Kennis van zaken!

Edwin 18-08-2022

Cameratypes-Antwerpen kan ik sterk aanbevelen aan Belgische kopers . Professionele adviseurs staan u te woord en helpen u uitstekend in uw zoektocht naar geschikt fotomateriaal .

FiLou 18-08-2022

Correcte en supersnelle levering.
De site omschreef het product heel correct en levering al de dag daarop.
Competitieve prijs en groot gamma.

David 18-08-2022

koop- en camera nu. het is een leuke ervaring, goede klantenservice een beste products.

Paul Maeyaert 18-08-2022

overzichtelijke website, prijzen zijn correct, levering kan iets sneller maar dat is niet zo bijzonder belangrijk voor mij.
Soms problemen met keuze betaling

ChrDef 18-08-2022

Ik bestel al jaren mijn producten bij cameranu.nl, en ik ben tot op heden nooit teleurgesteld geweest. Ik ben zeer tevreden met de snelle levering en de kwaliteiten van de producten.